Sidor: 1, 2
Kathy
"Sex bomb"
Lady Hamilton
Wao!!!! bravo.gif

Men HUR skall Gillan klara av detta då? angel_not.gif ..................jag menar att sluta titta giggle.gif
AnnammA
giggle.gif crazy.gif naughty.gif rotfl.gif

Hälsn

AnnA
Kathy
CITAT (Lady Hamilton @ 02-09-2007, 23:56) *
Men HUR skall Gillan klara av detta då? angel_not.gif ..................jag menar att sluta titta giggle.gif

whistling.gif innocent.gif naughty.gif
mamamaggan
Woaw!!!! Det var en Sex Bomb ! laugh.gif
Biggan_
Jaha, då ser vi inte Gillan på ett tag här nu då kanske! rotfl.gif
Vilken läckerbit! blink.gif blink.gif blink.gif
Kajsa i Arvika
Underbart!!! bravo.gif 000.gif a0a.gif Kan ni tänka er en ryss göra nåt sånt för 20-25år sen??!! Stackars Gillan... hur ska nu detta gå!!!
Gillan
CITAT (Kathy @ 02-09-2007, 23:49) *

rotfl.gif rotfl.gif kompiskram.gif wub.gif yahoo.gif ..................Tack Kathy tummenupp.gif , You did my day smiley_small_hug.gif .

Här sätter jag mig vid datorn, trött så jag knappt ser skärmen framför mig. Och vad är det första jag får se ohmy.gif ...........en tråd till mig, med det absolut bästa i konståkningsväg som funnits på denna jord wub.gif

Visst är han underbar giggle.gif ( Hihi, nu skulle jag ha kunnat göra en låååååång utläggning om Evgeni Plushenko, men det ska jag inte trötta ut er med idag blush.gif ).

Tack igen Kathy............nu är jag vaken i alla all giggle.gif

Castea
Underbart! bravo.gif
malin72
rotfl.gif rotfl.gif ja herregud...tänk om du suttit i den publiken Gillan yahoo.gif whist.gif
malin72
men nu ryser jag blush.gif älskar att höra honom sjunga och sen till det där wub.gif synd bara att Andrea inte kan se honom crying.gif
ojoj vackert
Alba
Wow.....vilken kille.

Hm nu förstår jag att Gillan bokar biljett långt i förväg. Vad jag har missat mycket slap.gif
Kathy
CITAT (Gillan @ 03-09-2007, 07:00) *
rotfl.gif rotfl.gif kompiskram.gif wub.gif yahoo.gif ..................Tack Kathy tummenupp.gif , You did my day smiley_small_hug.gif .

kompiskram.gif
Gossen Ruda
Vad blev det för domarpoäng på den åkningen? Nån skillnad på kvinnliga och manliga domarpoäng? rolleyes.gif

Fast det slår mig, nu var det en manlig åkare som åmar sig och alla skrattar. Vad hade hänt om det var en kvinnlig som gjort det? Slängt överdelen t.ex? Förmodligen portad för tid och evighet i USA mm?
Tezzla
CITAT (Gossen Ruda @ 03-09-2007, 11:17) *
Vad blev det för domarpoäng på den åkningen? Nån skillnad på kvinnliga och manliga domarpoäng? rolleyes.gif

Skulle tro att det inte blev några poäng alls eftersom det är uppvisningsåkning flirting.gif
Kathy
Fast det slår mig, nu var det en manlig åkare som åmar sig och alla skrattar.

Jag skrattar inte, jag tyckte han var en riktig sexbomb. coolgleam.gif Dessutom riktigt duktig på att åka skridskor. tummenupp.gif
Gillan

Fast det slår mig, nu var det en manlig åkare som åmar sig och alla skrattar. Vad hade hänt om det var en kvinnlig som gjort det? Slängt överdelen t.ex? Förmodligen portad för tid och evighet i USA mm?

giggle.gif , Ja du Ruda precis som Tezzla sa, så var det en uppvisning ( VM -01 ). I tävlingssammanhang är det inte tillåtet med såna "åk".
Och som Kathy säger, så är det en "riktig" sexbomb som åker. Dessutom en konståkare av absolut högsta klass tummenupp.gif .
Anki på Öland
Wow, vilken show!!!! bravo.gif
Anki
Berith
Jag tyckte faktiskt inte att det var så vackert. Faktiskt. Guld-kalsonger till svarta skridskor? thumbdown.gif
Gillan
CITAT (Berith @ 04-09-2007, 06:39) *
Jag tyckte faktiskt inte att det var så vackert. Faktiskt. Guld-kalsonger till svarta skridskor? thumbdown.gif

Hihi Berith, det vet du väl att man inte måste tycka lika här i världen kompiskram.gif ! Men du! Han hade i alla fall guldhandskar på sig rolleyes.gif giggle.gif .

Kanske detta faller damen i smaken lite bättre? Kvaliten är usel. Men det du i första hand ska titta på är hur han åker, inte vad han har på sig flirting.gif . Lägg dessutom märke till att han följer musiken i varje liten kroppsrörelse, inte bara med fötterna tummenupp.gif . Han är alltså inte bara en "jumper"...........................som sagt var.................är jag liiiiite förtjust i killen ja naughty.gif
Länk
titti49zon6
Men........såg du inte på hur han åker??????? och dessutom är svart och guld snyggt ihop naughty.gif men.......smaken är som baken giggle.gif delad
Jag tycker han är urläcker och åker som en Gud bravo.gif
Berith
Självklart att han är fantastisk, skojade bara lite med Gillan eftersom jag vet vad hon tycker om honom. giggle.gif

Jösses, han skulle nog till och med ramla vackert! Har sett båda filmerna tidigare, och han skulle ju inte kunna vara nåt annat än bäst. tummenupp.gif
titti49zon6
Hihi, tänkte väl det tummenupp.gif man kan ju inte annat än älska honom och hans åkning flirting.gif
vickeva
Gud vad bra han åker, och så snyggt han rör sig!!! men tycker ni att det är snyggt med så mycket muskler? jag tycker att det är äckligt... riktigt läskigt faktiskt...
Gossen Ruda
Håller med om att han åker bra men kan tyvärr inte bedöma resten, är inte lagd åt det hållet. Beträffande musklerna så har det väl gått åt en del ryss-5:or för uppbyggnaden. Konstigt, ingen har kommenterat min fråga om hur det skulle uppfattas om en kvinnlig åkare gjort en liknande åkning.
Gillan
rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif ....................Förlåt, kanske inte ska skratta åt er.....................men musklerna är.............. en kostym giggle.gif
malin72
men snälla ni blush.gif ser ni inte att det är på skojj unsure.gif den är ju liksom inte riktig giggle.gif ser den inte lite väl.........sydd ut rotfl.gif rotfl.gif
Gillan
CITAT (Gossen Ruda @ 04-09-2007, 08:54) *
Konstigt, ingen har kommenterat min fråga om hur det skulle uppfattas om en kvinnlig åkare gjort en liknande åkning.

Det i sig skulle kunna bero på att det inte finns mycket att kommentera. Han visar ju inga genitalier. Och visst skulle en tjej kunna göra en liknande uppvisning. I gengäld så är killarna väl så påklädda i tävlingssammanhang, medans det inte finns mycket att spekulera över när det gäller tjejerna. Ibland blir man till och med som kvinna själv förundrad över hur mycket de visar. Sen är det ju så att "vad du väljer att se", beror ju till stor del på din egen fantasi. Själv väljer jag att se det underbart vackra i deras skridskoteknik och rörelserna till musiken. Försök får du se. Det är fantastiskt tummenupp.gif
Gossen Ruda
Det är inte riktigt frågan om hur mycket man visar utan mer rörelsemönster mm som är tydligt sex-anspelat.

Huruvida det är en muskelkostym eller annat framgår inte av den suddiga videon. Det får man nog veta i förväg.

Konståkning kan vara tjusigt att titta på men när man tänker på allt mygel, kohandel och protektionism mm beträffande poängsättningen sjunker omdömet. Det finns en del ruttenhet där.
malin72
[/quote]

men vänta nu lite gossen!!! det var ju det du komentarade från början.........vad hade hänt om en kvinnlig gjort det....då ansåg du ju att det var likvärdigt med att en kvinna skulle slänga överdelen och då troligtvis blivit portad mm
så då måste jag ju säga att det hela avslutades med att det faktiskt var en plojj grejj han gjorde med kostym g.gif så saken var ju avklarad med att det faktiskt inte nu är så att han slänger av sig och blottar sig för kvinns och andra i publiken

att det är plojj tycker jag man ser ganska bra i denna video rotfl.gif rotfl.gif
fortsättning av sex bomb
Magdis
Han är ju bara helt fantastisk! blomma.gif
Magdis
CITAT (Gossen Ruda @ 04-09-2007, 08:54) *
Konstigt, ingen har kommenterat min fråga om hur det skulle uppfattas om en kvinnlig åkare gjort en liknande åkning.

Men folk är ju så vana vid att kvinnor exploateras i alla möjliga situationer så det är inget nytt. Därför blir det så roligt när en kille gör det. O förresten hade han ju muskeldräkt på sig så han var ju inte ens halvnaken.
Gossen Ruda
CITAT (Magdis @ 04-09-2007, 11:35) *
Men folk är ju så vana vid att kvinnor exploateras i alla möjliga situationer så det är inget nytt. Därför blir det så roligt när en kille gör det. O förresten hade han ju muskeldräkt på sig så han var ju inte ens halvnaken.

Många "halvnakna" kvinnor som showar har egentligen en kroppsstrumpa på sig så dom är också påklädda. Fast det var inte nakenheten i sig jag reagerar på utan dom sexuellt utmanande rörelserna. Men vill alla tanter titta på det så ok.
malin72
CITAT (Gossen Ruda @ 04-09-2007, 12:09) *
Men vill alla tanter titta på det så ok.

tanter vill väl titta precis som gubbar vill kika eller confused.gif rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif
Irene_L
Sen var det en väldigt annorlunda uppvisnig...med en skicklig åkare med glimten i ögat .........och såååååååååå duktig!!!
Så den här tanten vill gärna titta på honom tummenupp.gif
giggle.gif
Gillan
CITAT (Gossen Ruda @ 04-09-2007, 10:04) *
Konståkning kan vara tjusigt att titta på men när man tänker på allt mygel, kohandel och protektionism mm beträffande poängsättningen sjunker omdömet. Det finns en del ruttenhet där.

Ja, du Gossen, i hur många sporter finns det tyvärr inte mygel och kohandel? Men det ursäktar inget. All sån skit är ett gissel för vilken sport det än må vara. Men det slår mig att dina erfarenheter av konståkningsvärlden kanske behöver uppdateras lite. Hela regelsystemet för bland annat poäng har ändrats så att det idag är bra mycket svårare att mygla till sig några poäng. Men, uppdateringen om hur det går till får du lov att sköta själv. Jag tycker personligen inte att det är så trevligt att prata konståkning med nån som egentligen inte verkar särskilt intresserad.
titti49zon6
Tanter o tanter, vi kvinnor vill väl ha nåt snyggt att titta på, det händer inte så ofta whistling.gif att vi får se en snygg och sexig karl som dessutom kan uttrycka sig i rörelser crazy.gif
Ni karlar däremot kan ofta "gotta" er åt allsköns lättklädda och kråmande kvinnliga varelser giggle.gif på TV
Sen är ju konståkning en sport som det gäller att kunna röra sig till musiken och ge uttryck för sina känslor vilket han verkligen gör i denna uppvisning
Felicia
Ja, nog är han skicklig alltid...
Jag tycker också, precis som Gillan, mycket om att titta på konståkning.
Det som jag gillar bäst är isdans och då Marina Anissina och Gwendal Peizerat men dom är ju proffsåkare nu så man får nöja sig med att titta på gamla inslag. Kan inte låta bli att skicka med länkar till några av deras bästa åk rolleyes.gif
En rolig uppvisningdans och två jätte-fina fridansprogram som jag tror dom vann på, om jag inte minns fel..
Här gäller det ju även att dom förutom följa musiken ska göra det exakt likadant och samtidigt.

Uppvisningdans
Fridans
Fridans
Ciczi
ujujuj... smaskens... crazy.gif

Fast Alexei Yagudin är ingen dålig åkare heller, kvar på näthinnan från os 2002 sitter hans fotarbetekolla in! Notera gärna fotarbetet vid 1.45. Hur kan man göra så utan att lägga sig raklång på isen? Fantastiskt.

Ciczi
Gossen Ruda
Men Gillan, du kanske missar chansen att få mig intresserad om du inte vill prata med mig. Framför allt uppdaterar jag inte mina kunskaper om jag inte är intresserad. Men i ärlighetens namn så är steklar intressantare, just nu sitter jag och artbestämmer årets skörd av rovsteklar. Jag tappade det lilla intresset jag haft för konståkning just pga poängmyglet, tror att debatten kom upp vid varje tävling. Sen är ju frånvaron av svenskar i världstoppen inte direkt uppmuntrande. SM är närmast amatörernas afton. Fast nog kan jag titta på lite isdans emellanåt. Men att poängbedöma på rätt så subjektiva grunder är för mig lite främmande. Tänk om man skulle sätta poäng på friidrottstävlingarna? Löpstil, hoppstil och så givetvis poängavdrag om kastarna skriker.
Gillan
Verkligen fina godbitar du hittat där Felicia biggrin.gif . Håller med dig. De var helt fantastiska på isen. Själv har jag killarna som favoriter, därefter kommer Isdansen och paråkningen på ganska lika plats, sist kommer tyvärr tjejerna. Enligt mig är det lite för tamt på isen när de åker. Jag gillar när det finns dynamik i det de presterar. Sååå, om jag skulle välja ut en tjej jag verkligen gillar, då blir det Irina Slutskya. Det finns många fler, men jag är ingen Michelle Quan fantast om jag säger så flirting.gif . Men, som tur är så är smaken delad tummenupp.gif .

Här kommer en till fantastisk video på Anissina och Peizerat från 2002. Den är riktigt bra. Och visar väl deras mångfald tummenupp.gif
Kathy
CITAT (Ciczi @ 04-09-2007, 17:07) *
Notera gärna fotarbetet vid 1.45. Hur kan man göra så utan att lägga sig raklång på isen? Fantastiskt.

Skickligt!
Gillan
CITAT (Ciczi @ 04-09-2007, 17:07) *
ujujuj... smaskens... crazy.gif

Fast Alexei Yagudin är ingen dålig åkare heller, kvar på näthinnan från os 2002 sitter hans fotarbetekolla in! Notera gärna fotarbetet vid 1.45. Hur kan man göra så utan att lägga sig raklång på isen? Fantastiskt.

Ciczi

Håller fullständigt med dig om Yagudin. En helt suverän åkare, med precis som du säger, ett helt fantastiskt fotarbete tummenupp.gif .Synd att han fick sluta på grund av sina skador. Det var lite mer spänning under tävlingarna när de båda fanns på plats rolleyes.gif
Dealer
Visst är Hon bra tummenupp.gif och nästan alla rörelser gör hon nästan alldeles själv naughty.gif
Kathy
CITAT (Dealer @ 04-09-2007, 19:05) *
Visst är Hon bra tummenupp.gif och nästan alla rörelser gör hon nästan alldeles själv naughty.gif

Nämen....så söt! laugh.gif
Biggan_
CITAT (Dealer @ 04-09-2007, 19:05) *

rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif
Är det vad du får hålla tillgodo med när Gillan kollar sexbomberna? ohmy.gif blink.gif blink.gif
titti49zon6
Hihi,hon var bra bravo.gif först trodde jag att det var en film med Gillan på is du skulle visa giggle.gif men sen såg jag att det var en kopia av mig på is rotfl.gif rotfl.gif devil.gif rotfl.gif rotfl.gif
Gillan
rotfl.gif rotfl.gif , visst hade det kunnat vara jag också titti giggle.gif

Biggan! Tjaaaa, det är väl ungefär vad som blir kvar när jag och konståkningen snott allt annat flirting.gif giggle.gif
Dealer
CITAT (Biggan_ @ 04-09-2007, 19:10) *
rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif
Är det vad du får hålla tillgodo med när Gillan kollar sexbomberna? ohmy.gif blink.gif blink.gif

Nja där finns ju också en och annan Shae-Lynn Bourne blush.gif
Biggan_
CITAT (Dealer @ 04-09-2007, 20:03) *
Nja där finns ju också en och annan Shae-Lynn Bourne blush.gif

Ja där ser man, det är kanske nånting som passar Gossen Ruda också! naughty.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon