|
Krolliljan
06-09-2007, 06:51
Igår blev jag besviken. Jag vill sett de som gick vidare. ( bandade Iris och får väl se Söderläge på reprisen)
krellus
06-09-2007, 07:19
CITAT (Berith @ 06-09-2007, 07:46)  Tjaa, vad ska man säga...?  Inte mycket bättre det där. Det verkar som om producenterna tror att vi hellre ser töntarna än dom blivande artisterna. Naturligtvis är det så. Jag och frugan ser det som ett humorprogram och skrattar rejält åt vissa. Psykopaten som flippade ur igår och inte fick upp dörren var ju en intressant person... När själva uttagningen är avklarad så ser vi bara "sporadiskt" på Idol. När det närmar sig finalerna hoppar vi på igen.
CITAT (krellus @ 06-09-2007, 08:19)  Naturligtvis är det så. Jag och frugan ser det som ett humorprogram och skrattar rejält åt vissa. Psykopaten som flippade ur igår och inte fick upp dörren var ju en intressant person... När själva uttagningen är avklarad så ser vi bara "sporadiskt" på Idol. När det närmar sig finalerna hoppar vi på igen. Det kändes som om den killen spelade - att det hela var uppgjort. Någon mer som fick samma uppfattning?
malin72
06-09-2007, 07:27
CITAT (Rossi @ 06-09-2007, 08:24)  Det kändes som om den killen spelade - att det hela var uppgjort. Någon mer som fick samma uppfattning? ja visst....jag tror att dom har gjort till det så på många sätt!!! varför skulle dom följa just honom med kameran så pass mycket??? sen genom alla klipp så får dom till det så att vi ska tro att han var där i 40 min men det var säkert bara någon minut
CITAT (Rossi @ 06-09-2007, 08:24)  Det kändes som om den killen spelade - att det hela var uppgjort. Någon mer som fick samma uppfattning? Jag fick mer en känsla av någon typ av funktionshinder.....som t.ex asperger. I så fall var det verkligen synd om honom.
CITAT (Kathy @ 06-09-2007, 08:28)  Jag fick mer en känsla av någon typ av funktionshinder.....som t.ex asperger. I så fall var det verkligen synd om honom. Ja, det vore ju tragiskt i så fall. Men jag upplevde det som så att om han nu verkligen var så våldsam på riktigt - sparkade till ett ställ, skrek okvädingsord etc. - så hade säkert vakterna agerat och då hade det väl på något sätt framkommit att han hade en störning och då tror jag inte att de hade spelat upp scenerna så som de gjorde igår. De har ju t.o.m. visat "reklam" för den här killen tidigare - som om detta skulle locka ....
CITAT (Rossi @ 06-09-2007, 08:24)  Det kändes som om den killen spelade - att det hela var uppgjort. Någon mer som fick samma uppfattning? Ja visst var det uppgjort! Innan han gick ut ur auditionrummet såg han hur glad ut som helst, tackade för sig och sa: " - Jag dyrkar dig ändå Kirshti!". Vad jag inte kan fatta är varför de sågade deltagarna - och t.o.m. de totalsågade nästan alltid tackar innan de går ut ur rummet. Jag skulle inte ha tackat om jag nyss hade blivit hånad och sågad.
En länk angående huruvida det var fejk eller inte. Själv är jag som sagt övertygad om att det var uppgjort. http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=2374&a=689333
Tja, jag tror inte det var uppgjort (d.v.s. ressigerat av någon) Däremot tror jag att killen själv körde en liten uppvisning.
Felicia
06-09-2007, 10:10
Jag kommer att se Idol men inte uttagningarna för det tycker jag inte är speciellt intressant. I går kväll blev det en kvälls-promenad istället Det som är kul är ju själva tävlingen och höra dom sjunga (dom som förhoppningsvis kan det)
Och jag säger tvärtom, tycker att uttagningarna också är bra. Eller intressanta, eller vad man nu ska kalla det. Det är kul att se sen när man vet finalisterna, om det var så att man redan på uttagningen kunde säga att dom skulle hänga med ett tag. Ifjol var ju Erik en sån, och Markus såklart. Men hittills i år har vi (nästan) bara sett såna som inte kom nån vart.
anna_rispan
06-09-2007, 10:45
Jag såg en snutt i går. Jurun var väl riktigt mänskliga när de pratade med den där tjejen som sjöng "you're beautiful"?
krellus
06-09-2007, 10:47
CITAT (Tezzla @ 06-09-2007, 10:54)  Tja, jag tror inte det var uppgjort (d.v.s. ressigerat av någon) Däremot tror jag att killen själv körde en liten uppvisning. Håller med. Tror inte heller att det var uppgjort. Något i "blicken" gjorde ju att man misstänkte att killen var psykopat eller nåt. Ingen stabil kille.
CITAT (krellus @ 06-09-2007, 11:47)  Håller med. Tror inte heller att det var uppgjort. Något i "blicken" gjorde ju att man misstänkte att killen var psykopat eller nåt. Ingen stabil kille. Eller ett "skådis-ämne"...  Han kanske skulle ha sökt till nån teaterskola i stället...
krellus
06-09-2007, 11:02
CITAT (Betty @ 06-09-2007, 11:58)  Eller ett "skådis-ämne"...  Han kanske skulle ha sökt till nån teaterskola i stället... Hm, han kanske gick till fel uttagning?
Ikväll fick vi iaf höra några talanger som gick vidare... han polisen tror jag, kommer gå långt. Kanske en ny Markus.
aanderss
06-09-2007, 21:14
de lilla jag såg så var ingen bra
Lillemor Söderlund; " Summertime" - åhh...vilken härlig röst.
CITAT (Kathy @ 06-09-2007, 23:32)  Lillemor Söderlund; " Summertime" - åhh...vilken härlig röst. Ja, hon var härlig!!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|