Full version: Vilken blomma är du?
Sidor: 1, 2
Pernilla & Lars
Jag blev en solros blush.gif blir nästan lite generad över de vackra orden

"When your friends think smile, they think of you. There is not a day that goes by that you can't find something good about the world and your fellow human."
Gudrun i Göteborg
CITAT
Hmm, undrar om vi är så lika här på forumet, eller om "snapdragon" är en sån där vanlig som amn blir om man svarat lite medel på de flesta...

Funderar på samma sak, Uteplatsen confused.gif
pusillus
Echinacea blev jag, lite udda med andra ord alien.gif
Christina i Småland
Jag blev också en snapdragon
/Christina
Mia, zon 3
En till Snapdragon här! :-)
Låter lite bitskt, eller? (Namnet alltså, inte beskrivningen...)
Sailor Pluto
You Are a Canna
"You stand up for what you believe in, even if it gets in the way of what other people think. You are proud of yourself and your accomplishments and you enjoy letting people know that."

yahoo.gif !
Österläge
Jag testade att göra om testet o välja ett annat alternativ på dem jag inte var helt säker på, dvs där jag tvekade mellan två, och... jag blev fortfarande en snapdragon! tongue.gif Så jag är väl det då... wink.gif
zaaritha
Solros!
Jejja
You Are a Canna "You stand up for what you believe in, even if it gets in the way of what other people think. You are proud of yourself and your accomplishments and you enjoy letting people know that."

Låter det som jag??? confused.gif
LindaLunda
Åhh då är vi 3? solrosor då... skönt att inte vara helt själv.... kompiskram.gif

Linda
zaaritha
Solroskram! kompiskram.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon