Full version: Vilket djur är du ?
Sidor: 1, 2
Alba
Vilket djur är du ? Testa här

Jag är en ponny

Who doesn't love a pony? You are one of these miniature horses, renown for your beauty and desired by many. Full of grace, you are a beautiful and very special animal, full of strength and majesty.

You were almost a: Lamb or a Turtle
You are least like a: Parakeet or a Squirrel
[attachment=7960:pony_x.jpg]
Hannele
Man kan få reda på det här också:

http://www.euroasiasoftware.com/chinazodiaksw.htm
Piccante
Åh herre gud jag är en kattunge!!!!! inte alls vad jag trodde fear.gif

You Are A: Kitten!

Cute as can be, kittens are playful, mischevious, and ever-curious. Like you, kittens hate getting wet. Kittens are often loving, but are known to scratch or bite when annoyed. These adorable animals are the most popular pets in the United States--37% of American households have at least one cat. Whether it is your gentle purr or your disarming appearance, you make a wonderful kitten.

You were almost a: Groundhog or a Turtle
You are least like a: Duckling or a Parakeet
Tosan

Cute as can be, kittens are playful, mischevious, and ever-curious. Your mischevious side is part of what makes you a kitten, as is your dislike of getting wet! Kittens are often loving, but are known to scratch or bite when annoyed. These adorable animals are the most popular pets in the United States--37% of American households have at least one cat. Whether it is your gentle purr or your disarming appearance, you make a wonderful kitten.

You were almost a: Puppy or a Frog
You are least like a: Chipmunk or a Groundhog
Alexander-VG-zon3
CITAT (Markus_H @ 02-10-2007, 20:38) *
Åh herre gud jag är en kattunge!!!!! inte alls vad jag trodde fear.gif

Cute as can be, kittens are playful, mischevious, and ever-curious. Like you, kittens hate getting wet. Kittens are often loving, but are known to scratch or bite when annoyed. These adorable animals are the most popular pets in the United States--37% of American households have at least one cat. Whether it is your gentle purr or your disarming appearance, you make a wonderful kitten.

You were almost a: Groundhog or a Turtle
You are least like a: Duckling or a Parakeet

älskling du är ingen katt wub.gif har sett dig du är då en björn både in och ut sidan .

titti49zon6
Jag är en Duckling, nästan en Pony eller Chipmunk men inte alls Kitten eller BearCub
Ganska söt om jag får säga det själv yahoo.gif
malin72
You Are A: Frog!

Independent yet still part of a large community, frogs are unique creatures known for their distinctive sound and ability to hop. As a frog, you spend your days sitting on lily pads or climbing trees, searching for delicious insects to eat. While there are some frogs that aren't exactly cute, you are certainly not one of those!

You were almost a: Puppy or a Monkey
You are least like a: Bunny or a Groundhog
Pirum
Rätt roligt. Skalman är min store idol smile.gif

You Are A: Turtle!

These reptiles, famous for their hard outer shells, spent their days roaming for food and relaxing in the water. As a turtle you are not very speedy, nor are you soft and cuddly. You tend to hide in your shell and you aren't much of a sprinter, but you are quite tough. You also happen to be as cute as you are fascinating.

You were almost a: Bear Cub or a Duck
You are least like a: Puppy or a Lamb

Alexander-VG-zon3
You Are A: Duckling!

The cutest of the cute, these baby ducks are often spotted in the spring following closely behind their mother. As a duckling you will grow up quickly, becoming one of the adult ducks seen commonly in ponds and streams. Playful and timid, charming and vulnerable, ducklings are nature's very definition of innocence.

You were almost a: Pony or a Lamb
You are least like a: Bear Cub or a Turtle

Irene_L
Jag blev en ....duckling. wub.gif oj så söt jag är giggle.gif
Anma
Vilket roligt test!! bravo.gif

You Are A: Monkey!

Monkeys are intelligent and agile, well-adapted for jungle life as they swing happily from tree to tree. As a monkey, you are a social animal who prefers a warm climate, eats a wide range of food and is quick to learn new things. A monkey's tiny primate features are irresistable, as is her gregarious personality!

You were almost a: Duck or a Frog
Kathy
You Are A: Bear Cub!

Bears are strong and independent creatures who roam in the forest in search of food. Bears are usually gentle, but anger one and be prepared for their full fury! You're tough, you won't back down from a fight, you have a bit of a temper -- classic attributes of a bear. Intelligent and resourceful, though lazy at times, you are a fascinating creature of the wild.
Magdis
You Are A: Monkey!

Monkeys are intelligent and agile, well-adapted for jungle life as they swing happily from tree to tree. As a monkey, you are a social animal who prefers a warm climate, eats a wide range of food and is quick to learn new things. A monkey's tiny primate features are irresistable, as is her gregarious personality!

You were almost a: Parakeet or a Squirrel
You are least like a: Groundhog or a Bunny

rotfl.gif
Alphaville
Jag blev en liten jordekorre..
Magdis
Men Guu vad söta flera av er blev då...små ankungar, kissekatter och jordekorrar! wub.gif Å vad blev man själv....en skränig apa som sitter i träden och visar sin knallröda rumpa! rotfl.gif
*Stintan*
En ponny blev jag fast det vetesjutton om man ska tro på laugh.gif
Boxer
You Are A: Pony!
myrtille
Apor är trevliga djur. Hade jag gärna blivit men jag blev en sån här:

Chipmunk
Everyone adores these cute woodland animals, known for the stripe that runs down their back. Famously timid, chipmunks will quickly scurry to the safety of their burrows if danger approaches. As a chipmunk, you eat mostly seeds and nuts, but you may sample bird eggs and insects from time to time.
Tezzla
CITAT (Kathy @ 02-10-2007, 21:02) *

Bears are strong and independent creatures who roam in the forest in search of food. Bears are usually gentle, but anger one and be prepared for their full fury! You're tough, you won't back down from a fight, you have a bit of a temper -- classic attributes of a bear. Intelligent and resourceful, though lazy at times, you are a fascinating creature of the wild.

Jag också blev en minibööörn! yahoo.gif (Nej, jag glömde inte j:et, det ska uttalas böörn yes.gif )
EKLO
Jag blev en groda:

Independent yet still part of a large community, frogs are unique creatures known for their distinctive sound and ability to hop. As a frog, you spend your days sitting on lily pads or climbing trees, searching for delicious insects to eat. While there are some frogs that aren't exactly cute, you are certainly not one of those!

You were almost a: Duckling or a Mouse
You are least like a: Bunny or a Puppy
aanderss
You Are A: Lamb!
Dito Verde
Ej öron, ej öron...

Koack ack ack. Koack ack ack

En groda blev jag också.

Felicia
Duckling blev det här giggle.gif
Miamamma
Var inte ledsen aanderss för jag vart också ett lamm så du är inte ensam. (har du också tigerklorna väl dolda?)
Eva-Helene
You Are A: Bunny! yahoo.gif
Almost: a duckling
Least: a frog
Ciczi
Ciczi blev en liten pålle! wub.gif
Anki V
CITAT (malin72 @ 02-10-2007, 20:45) *

You were almost a: Puppy or a Monkey

Jaha ja, Malin och jag verkar vara de enda grodorna här laugh.gif

/Anki
Tesa
Bidde en nallebörn..

You were almost a: Pony or a Kitten
You are least like a: Chipmunk or a Mouse
Ciczi
CITAT (Anki V @ 02-10-2007, 22:38) *
/Anki

Quack!!! rotfl.gif

Ciczi
Betty
Är jag den enda jycken här...? unsure.gif
You Are A: Puppy!

Beloved by all, puppies are energetic, playful, and loving. Your playful and friendly nature is part of what makes you a puppy. Known for their loyalty, puppies make great pets for young and old alike. And an innocent puppy face can melt anyone's heart!

You were almost a: Bunny or a Duckling
You are least like a: Chipmunk or a Bear Cub
Myosotis

Jag är en groda! Tycker mycket om grodor, men känner mig inte alls grodig själv. Jag vill vara en lärkfalk ju!! Kände ni igen er?
pejori
HMF..inte kul alls...blev en groda jag angry.gif
You were almost a: Turtle or a Chipmunk
You are least like a: Duck or a Parakeet
Lars-Olof Arvids
CITAT (Anki V @ 02-10-2007, 22:38) *
/Anki

Vi är ju många! laugh.gif

[attachment=7989:Grodor2.100.jpg]

Olle
stennie

Cub ??? som snart blir 50 giggle.gif

Bears are strong and independent creatures who roam in the forest in search of food. Bears are usually gentle, but anger one and be prepared for their full fury! You're tough, you won't back down from a fight -- classic attributes of a bear. Intelligent and resourceful, though lazy at times, you are a fascinating creature of the wild.

You were almost a: Pony or a Frog
You are least like a: Groundhog or a Lamb
Alba
CITAT (Magdis @ 02-10-2007, 21:11) *
Men Guu vad söta flera av er blev då...små ankungar, kissekatter och jordekorrar! wub.gif Å vad blev man själv....en skränig apa som sitter i träden och visar sin knallröda rumpa! rotfl.gif

rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif

CITAT (Tezzla @ 02-10-2007, 21:36) *
Jag också blev en minibööörn! yahoo.gif (Nej, jag glömde inte j:et, det ska uttalas böörn yes.gif )

Klart man säger böörn....gör inte alla det confused.gif
Inga från Närke
CITAT (Kathy @ 02-10-2007, 21:02) *

Det var jag också.

CITAT (Hannele @ 02-10-2007, 20:30) *
Man kan få reda på det här också:

http://www.euroasiasoftware.com/chinazodiaksw.htm

På denna länk var jag tupp:
http://www.euroasiasoftware.com/chinazodiaksw.htm#rooster
Piccante
CITAT (Inga från Närke @ 03-10-2007, 12:01) *
Det var jag också.
På denna länk var jag tupp:

Jag var en jordig häst! (Earth horse) giggle.gif Jordbunden heter det kanske? http://www.euroasiasoftware.com/chinazodiaksw.htm#horse
Alexander-VG-zon3
och jag en
Earth Dragon
http://www.euroasiasoftware.com/chinazodiaksw.htm#dragon
hmm sån är inte jag
kines saker går inte lita på
skogstroll
jag är ett murmeldjur hmmm confused.gif
aanderss
CITAT (Miamamma @ 02-10-2007, 22:21) *
Var inte ledsen aanderss för jag vart också ett lamm så du är inte ensam. (har du också tigerklorna väl dolda?)

självklart naughty.gif
Magdis
Enligt den andra länken om kinesiska tecken så är jag en vatten-oxe g.gif
Betty
Och enligt kineserna är jag en tupp, närmare bestämt en Fire Rooster... Hmmm nåja jag är i gott sällskap av bl.a. Confucius, Katherine Hepburn, Wagner, Rudyard Kipling, Caruso, Groucho Marx, Peter Ustinov.
Margith
Neej... jag som brukar tycka att de här testerna är roliga...

Enligt det första testet är jag en sköldpadda (och det är jag tydligen ensam om). Och utmärkande för en sköldpadda, fritt översatt, är att de är allmänt otrevliga och asociala, de drar in sig i sitt skal och ger fullständigt f*n i andra människor crying.gif
Ja men det stämmer väl ändå inte på mig? g.gif

Jag går över till det andra testet och visst, förklaringen stämmer nog bättre på mig. Om inte annat så hoppas jag det a0a.gif

Men det hjälper inte: JAG VILL INTE VARA EN GRIS!! rtfm.gif
Kajsa i Arvika
Jag e en kattunge och en metall hund hmmm... hur går det ihop...? giggle.gif e jag som hund och katt med mej själv eller? inte konstigt man känner sej jagad ibland!! sweatingbullets.gif Ser framför mej en sån där bild av en hund som jagar sin egen svans... hihihi..

Grisar som e så utomordentligt sympatiska djur Margith!! kompiskram.gif
Margith
Tack Kajsa, du är en sann vän wub.gif

Vad en metall-hund är vet jag inte riktigt, men jag kan av egen erfarenhet säga att kattunge och hund går alldeles utmärkt ihop kompiskram.gif
Magdis
CITAT (Margith @ 03-10-2007, 14:52) *
Neej... jag som brukar tycka att de här testerna är roliga...

Enligt det första testet är jag en sköldpadda (och det är jag tydligen ensam om). Och utmärkande för en sköldpadda, fritt översatt, är att de är allmänt otrevliga och asociala, de drar in sig i sitt skal och ger fullständigt f*n i andra människor crying.gif
Ja men det stämmer väl ändå inte på mig? g.gif

Jag går över till det andra testet och visst, förklaringen stämmer nog bättre på mig. Om inte annat så hoppas jag det a0a.gif

Men det hjälper inte: JAG VILL INTE VARA EN GRIS!! rtfm.gif

Såja såja Margith! trostar.gif Det var ju nån fler som var sköldpadda här. Min man gjorde testet och blev en sköldpadda han också men det enda som stämde med det var att han inte är särskilt snabb av sig. biggrin.gif Att va en sköldpadda är väl inte så illa, tänk på mig som är en APA!! ninja.gif
Åsa E
Jag är också en apa! Det ante mig...

Nu är du inte ensam Magdis! smile.gif

You were almost a: Frog or a Squirrel
Lars-Olof Arvids
Nu får små apor och gullegrisar se upp, för jag är enligt kineserna en orm! ohmy.gif En "wood snake" närmare bestämt. Men det som står om ormen stämmer definitivt INTE på mig. g.gif

Olle
skogstroll
inga fler murmeldjur? unsure.gif
Magdis
CITAT (Åsa E @ 03-10-2007, 16:02) *
Jag är också en apa! Det ante mig...

Nu är du inte ensam Magdis! smile.gif

You were almost a: Frog or a Squirrel

Vad bra! kompiskram.gif Vi är ju väldigt lika tydligen, de djur jag nästan blev var parakeet och squirrel o de jag minst var lik var groundhog och bunny. Det enda som skilde för oss var alltså parakeet/frog
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon