Sidor: 1, 2
Krolliljan
Grattis i förskott Olle yaay.gif hbd.gif

(Jag fyllde år i går)

Jag är så glad smile.gif att det är helg, så att jag kan få vila upp mig efter en hektisk vecka. wacko.gif
Lars-Olof Arvids
Tack för era gratulationer och grattis i efterskott Krolliljan! blomma.gif

Olle
Rossi
Vädret gör mig glad idag. Vi har rena sensommarvärmen här. Strålande varm sol. Och så har vi så fina tidlösor som blommar i rabatten.
Magdis
Jag blir glad varje gång jag tittar på Lillemans söta lilla ansikte som lyser upp av förälskelse varje gång han ser mig. Just nu är det mamma som är bäst...gäller att njuta av det så länge det går. wub.gif
Biggan_
CITAT (Magdis @ 04-11-2007, 14:53) *
Jag blir glad varje gång jag tittar på Lillemans söta lilla ansikte som lyser upp av förälskelse varje gång han ser mig. Just nu är det mamma som är bäst...gäller att njuta av det så länge det går. wub.gif

wub.gif

Mamma är väl alltid bäst Magdis! rose.gif

Bettis
Jag är så glad för att min hund har blivit bättre, han går nu på medicin så nu är han som vanligt igen wub.gif
Lars-Olof Arvids
Jag är glad över att jag har fått goa födelsedagskort från två gulliga forumister! wub.gif wub.gif

Olle
pejori
CITAT (Magdis @ 04-11-2007, 14:53) *

samma blickar som jagf får numera då tummenupp.gif
han lägger huvet på sned och sneglar på mej med dessa ögon, som bara strålar ut kärlek samtidigt som jag matar honom...
farmorshjärtat är inté i fast form längre det är helt nedsmält till flytande sörja
rolleyes.gif kram1.gif yahoo.gif
Betty
Jag är så glad för att det snöar! Äntligen blir det ljusare där ute. Dessutom gillar inte min trädgård barfrost, den föredrar det där vita skyddande täcket. tongue.gif
|Birgitta|
*raderat*
Magdis
CITAT (pejori @ 07-11-2007, 22:48) *
samma blickar som jagf får numera då tummenupp.gif
han lägger huvet på sned och sneglar på mej med dessa ögon, som bara strålar ut kärlek samtidigt som jag matar honom...
farmorshjärtat är inté i fast form längre det är helt nedsmält till flytande sörja
rolleyes.gif kram1.gif yahoo.gif

Visst är det oslagbart? smile.gif Det är precis som när man är i ett nytt förhållande och är så där lyckligt nyförälskade och fånigt leende hela tiden när man ser på varann. giggle.gif I vinter när det är mörkt och kallt får vi värma oss på våra Eliasar. smile.gif
MariaS
Idag är jag jätteglad biggrin.gif Idag är det nämligen exakt en månad sedan startskottet för rivninga av gamla köket och uppbyggnaden av det nya gick. Tyvärr försvann den ena snickaren efter den andra under de två första veckorna, så sen den 21/10 har vi varken haft kök, golv eller snickare. Idag står plötsligt snickarna på kö, så det kommer TVÅ snickare på måndag och börjar med återuppbyggnaden igen. yahoo.gif Så idag har jag målat takpanel hela dagen, för att glädja snickarna, så att de inte ger upp igen.

Hade jag haft en ugn, hade jag bakat en sockerkaka till dem...

DET BLIR KÖK FÖRE JUL tummenupp.gif
Biggan_
Grattis och lycka till med nya köket! Så roligt att få fint till jul! tummenupp.gif
Lillja
Jag tycker allting är toppen först har vi minustid på jobbet
då är vi lediga på fredagarna skönt tycker jag det behöver
man när man går skift sen var jag o mina döttrar till Ikea
o shoppa loss nu har man allt vad man behöver.
.
Klura
Jag är hemma och är sjuk och hostar så jag nästan kräks.
Hade ett telsamtal med chefen idag (jag hostade lite x-tra då) och fick lönen höjd med 2300:-/månad thanks.gif
Felicia
CITAT (Klura @ 12-11-2007, 17:51) *
Jag är hemma och är sjuk och hostar så jag nästan kräks.
Hade ett telsamtal med chefen idag (jag hostade lite x-tra då) och fick lönen höjd med 2300:-/månad thanks.gif

Oj, tänk om man hade en sån chef tummenupp.gif Grattis Klura!
Jag har jobbat hemifrån idag så det är ju i alla fall nåt att vara glad åt, annars är det trist väder och sambon borta på jobb så det är ju mindre kul.. wacko.gif
Magdis
Jag är så glad att jag äntligen bestämt mig för att jag ska till trädgårdsmässan 2008 och även bokat resa och boende där...nu får familjen rätta sig efter det för jag ska på mässa!!! yahoo.gif
Jag är så glad över det att det inte ens spelar nån roll att lillan har magsjuka och lilleman skriksjuka och maken har jobbat 14 timmar idag o 10 timmar igår.
MariaS
VÅRT KÖK ÄR KLART! yahoo.gif bravo.gif Och jag är jätteglad, fast det tar väl en vecka till innan man städat resten av huset, men köket är i alla fall klart biggrin.gif yahoo.gif
Netha
Och jag är glad för att vi idag köpte de sista julklapparna till barnbarnen.smile.gif
och så är jag sååå otroligt glad för att vi har snö på backen ... riktigt juligt med frostvita träd
och granen står så grann utanför köksfönstret.smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon