Sidor: 1, 2
Tosan
Haha, sopkörarna ja... jag å kompisen satt å fira semester, en tisdag tror jag. Hon pratade med en av sopgubbarna på telefon, och jag lovade att om de skulle tömma min soptunna, som redan var full, dagen därpå så skulle jag ställa dit en pilsner som dricks.
Kom ihåg det sen på kvällen efter, men ölen stod kvar och tunnan var ff full. Så antingen var han inte sugen på dricks, eller så tog han mig inte på allvar tongue.gif
herkules
CITAT (Netha @ 13-10-2007, 22:19) *
Skulle aldrig falla mig in att ge dricks. Varför skulle jag?
Precis som du, ger jag det inte heller till kassörskan på Konsum... inte ens till städerskan eller sopkörarna...
de som ändå är absolut viktigaste i hela kedjan.

om maten varit god och servicen bra så självklart ger jag dricks - restauranganställda har inga feta löner och dricksen uppskattas alltid av dem!
Eva-Helene
CITAT (Jan Lindgren @ 13-10-2007, 19:49) *
Hej!
Kvinnor lever längre än män. Ingen vet varför. Kan det bero på att män normalt är gifta med kvinnor men kvinnor är oftast gifta med män?
MVH
Jan Lindgren

Jo, så måste det vara!! tummenupp.gif giggle.gif
Anma
Hej!
Kvinnor lever längre än män. Ingen vet varför. Kan det bero på att män normalt är gifta med kvinnor men kvinnor är oftast gifta med män?
MVH
Jan Lindgren

Min man har en egen teori angående detta.
Det är för att männen alltid får bära de tunga grejerna. Trots större muskelmassa pallar inte resten av kroppen hur länge som helst...
Jan Lindgren
Hej!
Bibeln har många tips om hur det ska bli bättre för män. TEX:
En tystlåten kvinna är en gåva från Herren
ingenting är värdefullare än ett tuktat sinne.

Håller ni kvinnor med?
MVH
Jan Lindgren
Biggan_
CITAT (Jan Lindgren @ 14-10-2007, 12:40) *
Hej!
Bibeln har många tips om hur det ska bli bättre för män. TEX:
En tystlåten kvinna är en gåva från Herren
ingenting är värdefullare än ett tuktat sinne.

Håller ni kvinnor med?
MVH
Jan Lindgren

Näääe, fy farao så tradigt! angel_not.gif
Tesa
Hej!
MVH
Jan Lindgren

För att vi ska få en chans att vila ut....
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon