Sidor: 1, 2
Österläge
Ändrade planer för min del... Jag hade ju tänkt åka på torsdagen men nu har jag fått heltidsjobb yaay.gif o då passar det ju bättre att åka på lördagen... Så jag kommer på stora träffen!! yahoo.gif

Är det sagt/tänkt någon tid för lördagens middag? Jag kanske åker tillbaka redan på kvällen o vill gärna boka tåg så tidigt som möjligt...

Ska bli så kul att se mässan och träffa alla!! biggrin.gif
AndreasBlomquist
Hej Malin eller vem det nu är som håller i planeringen?! Är det någon dag, tid och plats bestämd för träffen på kvällen ännu?
skogstroll
CITAT (Magdis @ 11-12-2007, 16:23) *
Alla som känner till Stockholm någorlunda kan väl skriva tips om restauranger här? Sedan kan jag gärna forska vidare i tipsen via telefon eller mail och höra mig för lite. På så vis kan alla som läser tråden komma med tips utan att vara rädda att måsta bli den som fixar allting sedan menar jag....

Om du vill uppleva något ovanligt och öförglömligt så prova Café Piastowska på Tegnérgatan. De lagar jättegod polsk mat och personalen (särskilt herr Sandell) är nåt utöver det vanliga. De som jag släpat dit gapar när de går därifrån smile.gif

Förresten brukar ni ha nån speciell monter eller plats på mässan där ni ses? smile.gif
Gillan
CITAT (AndreasBlomquist @ 17-01-2008, 09:46) *
Hej Malin eller vem det nu är som håller i planeringen?! Är det någon dag, tid och plats bestämd för träffen på kvällen ännu?

Hej Andreas, nu är jag ju inte malin, men jag känner att jag har befogenhet att svara ändå. Det kommer att komma en tråd specifikt för utekvällen inom en snar framtid. Och jag tror det är bestämt att det blir lördagen som vi ska träffs.

CITAT (skogstroll @ 17-01-2008, 10:08) *
Om du vill uppleva något ovanligt och öförglömligt så prova Café Piastowska på Tegnérgatan. De lagar jättegod polsk mat och personalen (särskilt herr Sandell) är nåt utöver det vanliga. De som jag släpat dit gapar när de går därifrån smile.gif

Förresten brukar ni ha nån speciell monter eller plats på mässan där ni ses? smile.gif

Alla tips tas emot och övervägs, så tack för ett intressant tips skogstroll tummenupp.gif .

Plats och tider för träffar kommer också att komma upp lite senare yes.gif
emmas matte
vart vänder man sig om man vill ha odla-knappen?????? Ska på mässan om jag hittar en buss åt rätt håll. har börjat kolla efter bussresor till mässan som man kan åka med.känner inte till nån trädgårds-förening häromkring.
så har ni tips vart det finns bussresor som passerar i närheten av norra skaraborg,så snälla ge mej ett tips... monica
Gillan
CITAT (emmas matte @ 17-01-2008, 11:42) *
vart vänder man sig om man vill ha odla-knappen?????? Ska på mässan om jag hittar en buss åt rätt håll. har börjat kolla efter bussresor till mässan som man kan åka med.känner inte till nån trädgårds-förening häromkring.
så har ni tips vart det finns bussresor som passerar i närheten av norra skaraborg,så snälla ge mej ett tips... monica

Skriv ett PM till forumansvariga, tror det är Ingemar som hållit i det förut, så kanske de kan fixa det i år också. Det finns säkert många nya som vill ha en knapp. Förut har det funnits en tråd om just knapparna, men den hinner jag inte leta efter just nu.......är lite på språng.....
titti49zon6
Bäst är nog att PM:a Ingemar för jag tror att tråden om knappar är borta, jag har sökt den men hittar ingen
men det är brottom nu om ni ska hinna få innan mässan
Irene_L
Jag hittade tråden: http://www.odla.nu/forums/index.php?showto...&hl=knappar
Men det bästa är nog att pm-a som Titti och Gillan skrev.
Magdis
Jag har pM:at Ingemar om knapp för flera månader sen men han har inte läst PM:et än. Det ser inte så ljust ut att hinna få nån knapp med andra ord, men jag får väl klara mig ändå. Jag får smyga runt o vara lite anonym på träffen istället ninja.gif
Cathis
CITAT (Magdis @ 17-01-2008, 14:13) *
Jag har pM:at Ingemar om knapp för flera månader sen men han har inte läst PM:et än. Det ser inte så ljust ut att hinna få nån knapp med andra ord, men jag får väl klara mig ändå. Jag får smyga runt o vara lite anonym på träffen istället ninja.gif

Har inte heller någon knapp än. Vi får väl ta och göra ett nytt försök med nytt PM, annars får vi vara anonyma båda två coolgleam.gif
malin72
CITAT (AndreasBlomquist @ 17-01-2008, 09:46) *

jag kommer under dagen att göra en ny tråd tummenupp.gif först för att vi ska kunna räkna hur många vi blir sen har jag en planering som sen blir utifrån hur många som kommer vara med på kvällen tummenupp.gif

CITAT (Magdis @ 17-01-2008, 14:13) *

jag skriver ett mail till dom bägge så hoppas vi på respons tummenupp.gif hihi säger att vi ska på stor träff och göra reklam giggle.gif
Magdis
CITAT (malin72 @ 17-01-2008, 15:03) *
jag skriver ett mail till dom bägge så hoppas vi på respons tummenupp.gif hihi säger att vi ska på stor träff och göra reklam giggle.gif

Toppen! tummenupp.gif
Lady Hamilton
Även jag skulle behöva ny knapp. Det var ju något liknande "mass-omdop" här på forumet i våras wacko.gif Så vi är ju flera som har "fel" namn på våra tidigare knappar.................

malin72
CITAT (Lady Hamilton @ 17-01-2008, 15:10) *
Även jag skulle behöva ny knapp. Det var ju något liknande "mass-omdop" här på forumet i våras wacko.gif Så vi är ju flera som har "fel" namn på våra tidigare knappar.................

en viss Göran är ju inne nu så jag pmade direkt whist.gif
sparre

Hej Alla Trädgårsvänner!!!
Jag som bor i Stockholm har alrig varit på mässan !!! Men nu börjar rigtigt intresse att vaknas när ni skriver på era kommentarer,
. Vad köper ni på mässan -- vad är det som är mest intressant ??
Jag tänker besöka den i år men tips önskas. Ska ha en stor köpingsvagn med mig eller "ryms allt i mimi bilen".
Jag odlar i Sörmland men har lägenhet i Stockholm.

Anki I Sörmland
Ciczi
Skulle gärna vilja komma men vet inte hur det blir med jobb och sådär ännu. Men mässan finns ju kvar nästa år även om jag skulle vilja träffa en hel hög av er...

Ciczi
Anki V
Klart att vi måste ha en knapp!

Det passar sig inte att gå på mässa med en Lady och inte vara propert utrustad.

Och föresten tänk vad folk (läs AoT med sina tröjor flirting.gif ) skull fnissa om vi kom med en bit maskeringstejp fastkletade på bröstet med namn och forumtillhörighet skrivet med svart tusch. blush.gif

/Anki
Magdis
CITAT (Anki V @ 17-01-2008, 17:59) *
Och föresten tänk vad folk (läs AoT med sina tröjor flirting.gif ) skull fnissa om vi kom med en bit maskeringstejp fastkletade på bröstet med namn och forumtillhörighet skrivet med svart tusch. blush.gif

/Anki

Eller skrivet direkt i pannan. rolleyes.gif
Österläge
För att inte folk ska missa den nya tråden lägger jag in länken här:

http://www.odla.nu/forums/index.php?showto...mp;#entry739934

Där gör man alltså intresseanmälningar för lördagens middag! smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon