|
aanderss
25-10-2007, 21:42
CITAT (Göran Carlsson, Odla.nu @ 25-10-2007, 22:41)  Ja, precis som vanligt! UNDERBART!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Krolliljan
25-10-2007, 21:43
Tack för svar
Tack Göran. Vi hann ju bli mer än skraja ju. En liten förvarning hade nog inte skadat (oss iaf) Men så länge ni har nåt att säga till om är jag rätt lugn. Förresten har bröllopstorget och familjeliv sett ungefär likadana ut i flera år, så det beror kanske inte på den här ägaren ens.
Biggan_
25-10-2007, 21:56
Tack Gode Gud för dom lugnande orden!
malin72
25-10-2007, 22:09
vindspel
25-10-2007, 22:46
och nu är trådarna borta längst upp, om hur vi kan påverka, hur albumen ska se ut osv.......
Piccante
25-10-2007, 22:58
CITAT (vindspel @ 25-10-2007, 23:46)  och nu är trådarna borta längst upp, om hur vi kan påverka, hur albumen ska se ut osv....... Märkte inte det förrän nu när du skrev det!  Det i sig behöver inte betyda att forumet kommer genomgå någon förändring men det kanske inte blir några "skräddarsydda" lösningar mer efter våra önskemål.
Göran Carlsson, Odla.nu
25-10-2007, 23:06
Det var kanske ett illa valt tillfälle att ta bort dem ikväll när jag lovat att inget ska ändras men de har legat där länge och jag tyckte de har gjort sitt. Vi kan alltid lägga upp en ny om ni vill det. Vi försöker ändra allt så det blir så bra som möjligt, dvs som ni användare vill ha det. Utan er är forumet inget värt och det är till för er så vår målsättning är att det ska fungera som ni vill. God natt alla! CITAT (vindspel @ 25-10-2007, 23:46)  och nu är trådarna borta längst upp, om hur vi kan påverka, hur albumen ska se ut osv.......
vindspel
25-10-2007, 23:14
 Vem kunde tro att jag skulle sakna trädgårdstomtarna
aanderss
25-10-2007, 23:18
CITAT (vindspel @ 26-10-2007, 00:14)   Vem kunde tro att jag skulle sakna trädgårdstomtarna  hehe
Blomstertanten
25-10-2007, 23:23
CITAT (vindspel @ 26-10-2007, 00:14)   Vem kunde tro att jag skulle sakna trädgårdstomtarna  Men trädgårdstomtarna är ju kvar !!!!! Eller är det bara hos mej de spökar på loftet ?
aanderss
25-10-2007, 23:24
CITAT (Blomstertanten @ 26-10-2007, 00:23)  Men trädgårdstomtarna är ju kvar !!!!! Eller är det bara hos mej de spökar på loftet ?  de är kvar här med
vindspel
25-10-2007, 23:27
CITAT (Blomstertanten @ 26-10-2007, 00:23)  Men trädgårdstomtarna är ju kvar !!!!! Eller är det bara hos mej de spökar på loftet ?  Men de låg mitt imellan innan så nu klickar man inte fel längre
aanderss
25-10-2007, 23:30
CITAT (vindspel @ 26-10-2007, 00:27)  Men de låg mitt imellan innan så nu klickar man inte fel längre så var de kanske
Tack så väldigt mycket för informationen Göran  . Det vore jättebra om ni kunde gå ut med jämna mellanrum och delge oss vad som händer så att vi slipper såna här hjärtskärande spekulationer som näst intill slutar i magsår  . Det var ganska jobbigt där ett tag ska ni veta
Jipppiiiiii!!!  Det var ju det jag trodde, att när Ingemar och Göran hade nåt att meddela oss så skulle vi informeras. Tack för det!
Krolliljan
26-10-2007, 06:24
CITAT (Berith @ 26-10-2007, 06:52)  Jipppiiiiii!!!  Det var ju det jag trodde, att när Ingemar och Göran hade nåt att meddela oss så skulle vi informeras. Tack för det! Det är tråkigt med oros-trådar.  Bättre att veta. Jag var en av dem som PM:ade dem och jag får säga att varje gång jag PM:at så har jag fått både snabb och bra respons. Härligt att känna att det finns personer som driver detta som lyssnar.
CITAT (Krolliljan @ 26-10-2007, 07:24)  --- Härligt att känna att det finns personer som driver detta som lyssnar.  Jaa, jag tror att dom har öron stora som dasslock.
Göran Carlsson, Odla.nu
26-10-2007, 07:37
CITAT (Gillan @ 26-10-2007, 05:57)  Det vore jättebra om ni kunde gå ut med jämna mellanrum och delge oss vad som händer så att vi slipper såna här hjärtskärande spekulationer som näst intill slutar i magsår  . Det var ganska jobbigt där ett tag ska ni veta  Jag ber om ursäkt för att vi missade det men eftersom det inte blir någon förändring tänkte vi inte på att det kunde tolkas som det gjorde. Men ni kan vara lugna, vi berättar om det blir några ändringar!
CITAT (Göran Carlsson, Odla.nu @ 26-10-2007, 08:37)  Jag ber om ursäkt för att vi missade det men eftersom det inte blir någon förändring tänkte vi inte på att det kunde tolkas som det gjorde. Men ni kan vara lugna, vi berättar om det blir några ändringar!  Tack
CITAT (Göran Carlsson, Odla.nu @ 26-10-2007, 08:37)  Jag ber om ursäkt för att vi missade det men eftersom det inte blir någon förändring tänkte vi inte på att det kunde tolkas som det gjorde. Men ni kan vara lugna, vi berättar om det blir några ändringar!  "Ingen av motorerna brinner" -syndromet.
CITAT (Göran Carlsson, Odla.nu @ 25-10-2007, 22:35)  Hej Alla! Jag har läst igenom tråden och förstår att ni är oroliga att saker och ting ska förändras. Det var inte vår mening att skrämmas!  Vi har inte planerat några ändringar i forumet så det behöver ni inte vara oroliga för. Vi kommer att driva Odla.nu på samma sätt som tidigare. Det kommer säkert att bli vissa förändringar på Odla.nu framöver, förhoppningsvis till det bättre, men det hade det blivit även om vi hade fortsatt själva. Den stora fördelen nu är att vi får mycket större möjligheter med ett stort medieföretag som delägare. CITAT AV GÖRAN////Det var kanske ett illa valt tillfälle att ta bort dem ikväll när jag lovat att inget ska ändras men de har legat där länge och jag tyckte de har gjort sitt. Vi kan alltid lägga upp en ny om ni vill det. Vi försöker ändra allt så det blir så bra som möjligt, dvs som ni användare vill ha det. Utan er är forumet inget värt och det är till för er så vår målsättning är att det ska fungera som ni vill. God natt alla!//// CITAT AV GÖRAN Det är sånt här som gör att jag trivs så bra på Odla. Den nära kontakten mellan medlemmarna och Göran och Ingemar.
Jippie säger jag om forumet kommer vara kvar som det är.  Puss på Ingemar och Göran!
Instämmer i jubelkörerna! Ciczi
KarinSKARA
26-10-2007, 10:41
Hoppas också att det inte händer för mycket här. ORKAR inte en brytning till just nu.
Tack för info Göran!! Det behövdes, vi började bli ordentligt oroade med tanke på vad som händer i andra forum.
CITAT (Göran Carlsson, Odla.nu @ 25-10-2007, 22:35)  Hej Alla! Jag har läst igenom tråden och förstår att ni är oroliga att saker och ting ska förändras. Det var inte vår mening att skrämmas!  Vi har inte planerat några ändringar i forumet så det behöver ni inte vara oroliga för. Vi kommer att driva Odla.nu på samma sätt som tidigare. Det kommer säkert att bli vissa förändringar på Odla.nu framöver, förhoppningsvis till det bättre, men det hade det blivit även om vi hade fortsatt själva. Den stora fördelen nu är att vi får mycket större möjligheter med ett stort medieföretag som delägare. PUH  blev lite rädd där ett tag låter betryggande
vindspel
26-10-2007, 13:52
CITAT (vindspel @ 26-10-2007, 00:27)  Men de låg mitt imellan innan så nu klickar man inte fel längre Nu är de borta helt, jag kanske är synsk.
Blomstertanten
26-10-2007, 14:11
CITAT (vindspel @ 26-10-2007, 14:52)  Nu är de borta helt, jag kanske är synsk.  tror mer på blind i så fall Eller är det jag som ser en synvilla ???
*Stintan*
26-10-2007, 15:22
Ingen synvilla eller hum nog finns det trädgårdstomtar kvar alltid
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|