Sidor: 1, 2
aanderss
CITAT (Göran Carlsson, Odla.nu @ 25-10-2007, 22:41) *
Ja, precis som vanligt!

UNDERBART!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Krolliljan
Tack för svar tummenupp.gif
Tosan
Tack Göran.
Vi hann ju bli mer än skraja ju. En liten förvarning hade nog inte skadat (oss iaf)
Men så länge ni har nåt att säga till om är jag rätt lugn.
Förresten har bröllopstorget och familjeliv sett ungefär likadana ut i flera år, så det beror kanske inte på den här ägaren ens.
Biggan_
Tack Gode Gud för dom lugnande orden! sweatingbullets.gif
Betty
CITAT (Göran Carlsson, Odla.nu @ 25-10-2007, 22:35) *
Hej Alla!

Jag har läst igenom tråden och förstår att ni är oroliga att saker och ting ska förändras. Det var inte vår mening att skrämmas! wink.gif Vi har inte planerat några ändringar i forumet så det behöver ni inte vara oroliga för. Vi kommer att driva Odla.nu på samma sätt som tidigare. Det kommer säkert att bli vissa förändringar på Odla.nu framöver, förhoppningsvis till det bättre, men det hade det blivit även om vi hade fortsatt själva. Den stora fördelen nu är att vi får mycket större möjligheter med ett stort medieföretag som delägare.

Jag drar en lättnadens suck! yahoo.gif yaay.gif rose.gif kram1.gif blomma.gif thanks.gif smiley_small_hug.gif
malin72
det är detta som är så härligt här inne.....tidigare idag så mailade jag Göran och Ingemar ang oron som låg i luften och bad dom att gå in och kolla,och om dom ville lugna ner oss alla blush.gif
och nu när man sätter sig här så har Göran gått in och svarat i tråden thanks.gif Ni är verkligen guld värda som värnar om oss här inne kompiskram.gif

[attachment=8794:blandat_07_092.jpg] en ros till er rose.gif
vindspel
och nu är trådarna borta längst upp, om hur vi kan påverka, hur albumen ska se ut osv.......
Piccante
CITAT (vindspel @ 25-10-2007, 23:46) *
och nu är trådarna borta längst upp, om hur vi kan påverka, hur albumen ska se ut osv.......

Märkte inte det förrän nu när du skrev det! ohmy.gif Det i sig behöver inte betyda att forumet kommer genomgå någon förändring men det kanske inte blir några "skräddarsydda" lösningar mer efter våra önskemål.
Göran Carlsson, Odla.nu
Det var kanske ett illa valt tillfälle att ta bort dem ikväll när jag lovat att inget ska ändras men de har legat där länge och jag tyckte de har gjort sitt. Vi kan alltid lägga upp en ny om ni vill det. Vi försöker ändra allt så det blir så bra som möjligt, dvs som ni användare vill ha det. Utan er är forumet inget värt och det är till för er så vår målsättning är att det ska fungera som ni vill.

God natt alla!

CITAT (vindspel @ 25-10-2007, 23:46) *

vindspel
ohmy.gif Vem kunde tro att jag skulle sakna trädgårdstomtarna fear.gif
aanderss
CITAT (vindspel @ 26-10-2007, 00:14) *

hehe
Blomstertanten
CITAT (vindspel @ 26-10-2007, 00:14) *

Men trädgårdstomtarna är ju kvar !!!!! confused.gif

Eller är det bara hos mej de spökar på loftet ? tongue.gif
aanderss
CITAT (Blomstertanten @ 26-10-2007, 00:23) *

de är kvar här med
vindspel
CITAT (Blomstertanten @ 26-10-2007, 00:23) *

Men de låg mitt imellan innan så nu klickar man inte fel längre
aanderss
CITAT (vindspel @ 26-10-2007, 00:27) *

så var de kanske
Gillan
Tack så väldigt mycket för informationen Göran smiley_small_hug.gif .

Det vore jättebra om ni kunde gå ut med jämna mellanrum och delge oss vad som händer så att vi slipper såna här hjärtskärande spekulationer som näst intill slutar i magsår sweatingbullets.gif . Det var ganska jobbigt där ett tag ska ni veta giggle.gif
Berith
Jipppiiiiii!!! yahoo.gif Det var ju det jag trodde, att när Ingemar och Göran hade nåt att meddela oss så skulle vi informeras. Tack för det!
Krolliljan
CITAT (Berith @ 26-10-2007, 06:52) *
Jipppiiiiii!!! yahoo.gif Det var ju det jag trodde, att när Ingemar och Göran hade nåt att meddela oss så skulle vi informeras. Tack för det!

Det är tråkigt med oros-trådar. -fear-.gif Bättre att veta. smile.gif

Jag var en av dem som PM:ade dem och jag får säga att varje gång jag PM:at så har jag fått både snabb och bra respons.
Härligt att känna att det finns personer som driver detta som lyssnar. thanks.gif
Berith
CITAT (Krolliljan @ 26-10-2007, 07:24) *
---
Härligt att känna att det finns personer som driver detta som lyssnar. thanks.gif

Jaa, jag tror att dom har öron stora som dasslock. blomma.gif
Göran Carlsson, Odla.nu
CITAT (Gillan @ 26-10-2007, 05:57) *
Det vore jättebra om ni kunde gå ut med jämna mellanrum och delge oss vad som händer så att vi slipper såna här hjärtskärande spekulationer som näst intill slutar i magsår sweatingbullets.gif . Det var ganska jobbigt där ett tag ska ni veta giggle.gif

Jag ber om ursäkt för att vi missade det men eftersom det inte blir någon förändring tänkte vi inte på att det kunde tolkas som det gjorde. Men ni kan vara lugna, vi berättar om det blir några ändringar! wink.gif
Gillan
CITAT (Göran Carlsson, Odla.nu @ 26-10-2007, 08:37) *
Jag ber om ursäkt för att vi missade det men eftersom det inte blir någon förändring tänkte vi inte på att det kunde tolkas som det gjorde. Men ni kan vara lugna, vi berättar om det blir några ändringar! wink.gif

Tack wub.gif
Betty

smiley_small_hug.gif rose.gif
Berith

"Ingen av motorerna brinner" -syndromet. giggle.gif
Alba
Hej Alla!

Jag har läst igenom tråden och förstår att ni är oroliga att saker och ting ska förändras. Det var inte vår mening att skrämmas! wink.gif Vi har inte planerat några ändringar i forumet så det behöver ni inte vara oroliga för. Vi kommer att driva Odla.nu på samma sätt som tidigare. Det kommer säkert att bli vissa förändringar på Odla.nu framöver, förhoppningsvis till det bättre, men det hade det blivit även om vi hade fortsatt själva. Den stora fördelen nu är att vi får mycket större möjligheter med ett stort medieföretag som delägare.

CITAT AV GÖRAN////Det var kanske ett illa valt tillfälle att ta bort dem ikväll när jag lovat att inget ska ändras men de har legat där länge och jag tyckte de har gjort sitt. Vi kan alltid lägga upp en ny om ni vill det. Vi försöker ändra allt så det blir så bra som möjligt, dvs som ni användare vill ha det. Utan er är forumet inget värt och det är till för er så vår målsättning är att det ska fungera som ni vill.

God natt alla!//// CITAT AV GÖRAN

Det är sånt här som gör att jag trivs så bra på Odla. Den nära kontakten mellan medlemmarna och Göran och Ingemar.
Magdis
Jippie säger jag om forumet kommer vara kvar som det är. yahoo.gif Puss på Ingemar och Göran! kiss.gif
Ciczi
Instämmer i jubelkörerna! smiley_small_hug.gif

Ciczi
KarinSKARA
sweatingbullets.gif
Hoppas också att det inte händer för mycket här.
ORKAR inte en brytning till just nu.
Azola
Tack för info Göran!!
Det behövdes, vi började bli ordentligt oroade med tanke på vad som händer i andra forum.
pejori
Hej Alla!

PUH sweatingbullets.gif blev lite rädd där ett tag crying.gif
låter betryggande yahoo.gif
vindspel
CITAT (vindspel @ 26-10-2007, 00:27) *

Nu är de borta helt, jag kanske är synsk. -fear-.gif
Blomstertanten
CITAT (vindspel @ 26-10-2007, 14:52) *
Nu är de borta helt, jag kanske är synsk. -fear-.gif

tror mer på blind i så fall tongue.gif
Eller är det jag som ser en synvilla ???
*Stintan*
Ingen synvilla eller hum nog finns det trädgårdstomtar kvar alltid biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon