Sidor: 1, 2
Berith
CITAT (Hannele @ 22-11-2007, 11:10) *
det blir toppen.

Tror jag också, och blir det inte det så avhandlar vi det här på Odla. yes.gif giggle.gif
Krolliljan
CITAT (Berith @ 22-11-2007, 11:25) *
Tror jag också, och blir det inte det så avhandlar vi det här på Odla. yes.gif giggle.gif

rotfl.gif
Piccante
CITAT (Pirum @ 21-11-2007, 23:04) *
Jag tycker 'hallåor' är viktiga för en TV-kanal. Det är det som skiljer en riktig TV-kanal från en program-jukebox...smile.gif Ok, visst är programmen kärnverksamheten, men hallåor är bra. Både SVT och TV4 hade dock mer och bättre hallåor förr. Ett extra plus till hallåorna om de är mjukröstade, som exempelvis Christina Säflund på TV4. Tycker illa om gap och stress i TV, både i och mellan programmen.

Saknar inte BBC babblande utfyllnad mellan programmen??? och BBC är ju mer kvalitetskanal än SVT i mitt tycke om man ser till produktionerna.
Berith
Vet ni, jag tror att dom fuskar. yes.gif Jag tror att värden sitter där klockan 15 och tänder ljuset och önskar God Jul och släpper fram Kalle Anka. Och kanske några program till, men sen är det nog bara fusk. Mellanpratet senare på kvällen är nog förinspelat yes.gif för att h*n ska kunna vara hemma med sin egen familj och öppna klappar och äta gröt och smaska i sej godis.
Gillan
CITAT (Berith @ 24-11-2007, 08:37) *
Vet ni, jag tror att dom fuskar. yes.gif Jag tror att värden sitter där klockan 15 och tänder ljuset och önskar God Jul och släpper fram Kalle Anka. Och kanske några program till, men sen är det nog bara fusk. Mellanpratet senare på kvällen är nog förinspelat yes.gif för att h*n ska kunna vara hemma med sin egen familj och öppna klappar och äta gröt och smaska i sej godis.

Vete sjutton om h*n ens gör det, men visst, om det är så, är vi i alla fall överens Berith laugh.gif , vilket tyvärr inte hör till vanligheterna rotfl.gif

( jag tror alltså innerst inne att allt är förinspelat................f´låt om jag krossade nån´s dröm nu blush.gif )
Berith
CITAT (Gillan @ 24-11-2007, 08:49) *
Vete sjutton om h*n ens gör det, men visst, om det är så, är vi i alla fall överens Berith laugh.gif , vilket tyvärr inte hör till vanligheterna rotfl.gif

( jag tror alltså innerst inne att allt är förinspelat................f´låt om jag krossade nån´s dröm nu blush.gif )

Hon Anne sa ju det på intervjun när dom berättade vem det skulle bli, att lite var direkt och lite var inspelat. Lyssnade inte så noga och tänkte inte på det just då men nu förstår jag ju att hon avslöjade nåt stort!

Julvärden kanske inte är en julvärd utan en vanlig värd från en vecka i november?! Kalle Anka kanske bara är tecknad?! Tomten kanske inte heller finns??!! fear.gif

Ska genast kolla om jag fått några PM med påpekanden om hur jag ska uppföra mej här, om vad man säger och inte säger, och vilka man ska hälsa välkomna och varför. blink.gif
Gillan
giggle.gif
CITAT (Berith @ 24-11-2007, 09:02) *
Hon Anne sa ju det på intervjun när dom berättade vem det skulle bli, att lite var direkt och lite var inspelat. Lyssnade inte så noga och tänkte inte på det just då men nu förstår jag ju att hon avslöjade nåt stort!

Julvärden kanske inte är en julvärd utan en vanlig värd från en vecka i november?! Kalle Anka kanske bara är tecknad?! Tomten kanske inte heller finns??!! fear.gif

Ska genast kolla om jag fått några PM med påpekanden om hur jag ska uppföra mej här, om vad man säger och inte säger, och vilka man ska hälsa välkomna och varför. blink.gif

giggle.gif
Berith
Neej, jag hade inte fått några nya g.gif så jag läste om dom gamla! giggle.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon