Full version: kurser för män
Sidor: 1, 2
henriks
CITAT (Chamomille @ 24-03-2008, 15:57) *
Fantastisk jordkällare Henriks!

Ja, invändigt är den rätt ok, men kanske behöver en liten uppfräschning exteriört??

coolgleam.gif
gunvor
CITAT (henriks @ 24-03-2008, 16:16) *
Ja, invändigt är den rätt ok, men kanske behöver en liten uppfräschning exteriört??

coolgleam.gif

tycker nog att ni kunde ta bort en del av borden och få in lite mysiga o sittvänliga möbler i stället.
Men visst är det fint! stampat jordgolv förmodar jag!
henriks
CITAT (gunvor @ 24-03-2008, 17:27) *
tycker nog att ni kunde ta bort en del av borden och få in lite mysiga o sittvänliga möbler i stället.
Men visst är det fint! stampat jordgolv förmodar jag!

Jajamensan - jordgolv med nedstampade kläder

Och "borden" är himmelsängar - går alldeles utmärkt att sova under! whistling.gif
gunvor
CITAT (henriks @ 24-03-2008, 17:33) *
Jajamensan - jordgolv med nedstampade kläder

Och "borden" är himmelsängar - går alldeles utmärkt att sova under! whistling.gif

förlåt jag tyckte det såg ut som bord - nu förstår jag - det är ju väldigt fint!
henriks
Kurs 18
Hur man stänger av en dator och går ut i det fina vädret trotts ett ont knä.
caprifol
Den var jättekul och bra den - och får mig att inse att jag har en fantastiskt man! Enda kursen han absolut skulle behöva är 7:an. Tvåan och trean är jag lite osäker på för vi har varsin toa - och städar oftast varsin.
Kan någon starta shoppingkursen för kvinnor så anmäler jag mig - och tror mig se att jag får sällskap av några andra feminina odlaiter. Urjobbigt när man alltid har garderobskris - fast jag jobbar mitt i storstadens utbud - eller kanske just därför förresten.
henriks
CITAT (caprifol @ 07-09-2008, 11:14) *
Den var jättekul och bra den - och får mig att inse att jag har en fantastiskt man!

Se där - då har jag ju gjort någon lyckligare idag, eller kanske rent av två? biggrin.gif
stennie
tummenupp.gif bravo.gif Vilka bra kurser!
henriks
*puffar upp*
henriks
CITAT (henriks @ 23-03-2008, 00:06) *
[attachment=15563:jordkllare.jpg]

Exteriört är vår lilla jordkällare inte så mycket att skryta med.

[attachment=36626:st_dad_entre.jpg]

Nu har vi fräschat upp entren lite!
Biggan_
CITAT (henriks @ 19-06-2009, 21:07) *
[attachment=36626:st_dad_entre.jpg]

Nu har vi fräschat upp entren lite!

Jättegulligt! wub.gif
Tobb
EDIT:**
henriks
CITAT (Tobb @ 20-06-2009, 02:13) *
EDIT:**

Hade det blivit för många "järn" klockan två på natten så att du var tvungen att censurera??

;-)
Tobb
CITAT (henriks @ 20-06-2009, 20:49) *
Hade det blivit för många "järn" klockan två på natten så att du var tvungen att censurera??

;-)

Tydligen har man gjort om forumet så att av någon konstig anledning första inlägget ligger överts på alla sidor... Därför tänkte jag mig inte helt för när jag skrev inlägget smile.gif
BTW, så var jag nästan redan nykter vid 21 yes.gif
Farbror Blå
Ang toahyfs, som det pratades mycket om i början på tråden...
Ansvarar för städningen av måånga toaletter på ett ställe där det mest går män..

Jämfört med damernas toaletter kan man på männens upptäcka.....

1. Knappt nåt toapapper går åt
(män dricker öl, kissar stående vid pissoarerna)

2. Väggarna runt pissoarerna är gulfärgade, likaså golvet framför
(män dricker öl, kissar stående vid pissoarerna och siktar dåligt)

3. Knappt nåt handpapper går åt
män dricker öl, kissar stående vid pissoarerna+ tvättar sej inte

Slutsats:
De män jag städar efter sprider med sina händer urinämnen från ett otal okända personer, eftersom de inte tvättar händerna och sedan tar i dörrhandtaget på väg ut.

Tvätta händerna, ta sedan extra papper när du torkat dej och öppna dörren med! Där sitter antagligen bakterier och äckel från ett femtital mäns.. XXXXXar..

äcklad? Wake up, women, såna är många män.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon