Sidor: 1, 2
Wilmer
bravo.gif

Monica och jag håller grytan kokande... Ser ni två kära svarta katter - släng en panna i skallen på dem!
Tosan
CITAT (Wilmer @ 21-03-2008, 22:23) *
bravo.gif

Monica och jag håller grytan kokande... Ser ni två kära svarta katter - släng en panna i skallen på dem!

Jag såg dem nyss... det är redan försent, det blir kattungar strax...
Wilmer
sweatingbullets.gif Jaja, då får vi ordna försäljningsträff i vår. Inte illa när jag tänker efter, häx-pissar är det inte så gott om tummenupp.gif
Tosan
CITAT (Wilmer @ 21-03-2008, 22:33) *
sweatingbullets.gif Jaja, då får vi ordna försäljningsträff i vår. Inte illa när jag tänker efter, häx-pissar är det inte så gott om tummenupp.gif

Nej det är ju det... Jag fick leta som fan innan jag hittade min nya när gamlingen blev för gammal... Och som sagt, era småtroll var i full färd med tillverkningen när jag flög in med Hamilton och Alba.
Wilmer
Vem vill tinga en svart häx pisse, (jag är lite osäker på vems som är hona, men det löser sig giggle.gif )
Tosan
CITAT (Wilmer @ 21-03-2008, 22:38) *
Vem vill tinga en svart häx pisse, (jag är lite osäker på vems som är hona, men det löser sig giggle.gif )

JAg tar en, skulle behöva en till...
Wilmer
tummenupp.gif Noterat. Har du inte tid att kom... FLYGA hit och hämta den kan jag ta med den i sommar.. Hona eller hane?
Tosan
CITAT (Wilmer @ 21-03-2008, 22:47) *
tummenupp.gif Noterat. Har du inte tid att kom... FLYGA hit och hämta den kan jag ta med den i sommar.. Hona eller hane?

Jag vill ha en tjej, har redan en kille, så det vore kul å få fler häxpissar...
Lady Hamilton
CITAT (Lady Hamilton @ 21-03-2008, 20:03) *
Kan någon hämta mig med? blush.gif

[attachment=15458:blakulla.gif]

Det blev något fel på min bild så ingen har hämtat mig ännu -cry-.gif
Wilmer
Vem var det då Tosan hade på kvasten confused.gif
Tosan
CITAT (Wilmer @ 21-03-2008, 22:52) *
Vem var det då Tosan hade på kvasten confused.gif

Ja, det undrar jag med confused.gif
Wilmer
-fear-.gif
Monaxe
vad i hela... har ni inte koll på vem som flyger med på kvasten? -fear-.gif lurigt, kan ju vara vad/vem som helst!!!!

Var såg ni våra svarta kattor? måste ta vara på dem nu ju, svarta häxpissungar kostar sjaber...
Wilmer
sweatingbullets.gif Katterna infångade. Det var en kallnatt på skäret, men många brasor blev det för att hålla värmen (inte brinna på devil.gif ).
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon