|
Monica och jag håller grytan kokande... Ser ni två kära svarta katter - släng en panna i skallen på dem!
CITAT (Wilmer @ 21-03-2008, 22:23)  Monica och jag håller grytan kokande... Ser ni två kära svarta katter - släng en panna i skallen på dem! Jag såg dem nyss... det är redan försent, det blir kattungar strax...
 Jaja, då får vi ordna försäljningsträff i vår. Inte illa när jag tänker efter, häx-pissar är det inte så gott om
CITAT (Wilmer @ 21-03-2008, 22:33)   Jaja, då får vi ordna försäljningsträff i vår. Inte illa när jag tänker efter, häx-pissar är det inte så gott om  Nej det är ju det... Jag fick leta som fan innan jag hittade min nya när gamlingen blev för gammal... Och som sagt, era småtroll var i full färd med tillverkningen när jag flög in med Hamilton och Alba.
Vem vill tinga en svart häx pisse, (jag är lite osäker på vems som är hona, men det löser sig  )
CITAT (Wilmer @ 21-03-2008, 22:38)  Vem vill tinga en svart häx pisse, (jag är lite osäker på vems som är hona, men det löser sig  ) JAg tar en, skulle behöva en till...
 Noterat. Har du inte tid att kom... FLYGA hit och hämta den kan jag ta med den i sommar.. Hona eller hane?
CITAT (Wilmer @ 21-03-2008, 22:47)   Noterat. Har du inte tid att kom... FLYGA hit och hämta den kan jag ta med den i sommar.. Hona eller hane? Jag vill ha en tjej, har redan en kille, så det vore kul å få fler häxpissar...
Lady Hamilton
21-03-2008, 22:51
CITAT (Lady Hamilton @ 21-03-2008, 20:03)  Kan någon hämta mig med? [attachment=15458:blakulla.gif] Det blev något fel på min bild så ingen har hämtat mig ännu
Vem var det då Tosan hade på kvasten
CITAT (Wilmer @ 21-03-2008, 22:52)  Vem var det då Tosan hade på kvasten  Ja, det undrar jag med
vad i hela... har ni inte koll på vem som flyger med på kvasten? lurigt, kan ju vara vad/vem som helst!!!!Var såg ni våra svarta kattor? måste ta vara på dem nu ju, svarta häxpissungar kostar sjaber...
 Katterna infångade. Det var en kallnatt på skäret, men många brasor blev det för att hålla värmen (inte brinna på  ).
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|