Sidor: 1, 2
Monaxe
Vy över blåkulla idag (Brattön, blå kullen) men ännu syns det inga häxor, dom kommer väl lite senare... flirting.gif

blåkulla.jpg
Lars-Olof Arvids
Fin bild Monica! Häxorna kommer säkert dit snart. tummenupp.gif

Olle
Krakan
Jag är på väg dit nu. Kvasten strejkade så jag blev lite försenad. giggle.gif
Krakan
ninnisky
Startade för en stund sedan men det är ju sån bedrövlig motvind så det tar sin tid att komma dit i år! biggrin.gif
Alba
Jag blir lite sen.....hittar inte kvasten. Väntar på att grannen ska åka bort så kan jag låna hos dem.
Krakan
Sen är det ett rent helsike utan GPS:en. Jag hittade inte den i brådskan.
Tur jag har min lilla handdator med mig i alla fall.
Krakan
skogstroll
ja och själv drämde jag rätt in i en tall aj aj ajjj -cry-.gif
mamamaggan
Har inte kommit iväg än jag heller. Måste ha i mig lite mat först så att jag orkar i motvinden.
pimpim2
Kommer snart..................
Gossen Ruda
Flyg försiktigt och kom ihåg att inte blanda kvastflygning och alkohol.

[attachment=15404:kvasthilda19.jpg]
Blomstertanten
Försöker förtvivlat få upp katten på kvasten ! -cry-.gif
Fattar inte att det ska vara så svårt , hade ju inga problem att få upp kaffepannan unsure.gif
Anma
Min kvast har grannen snott, så i år bir det ingen tur till blåkulla... -cry-.gif
Alba
Så där ja. Nu är jag på väg. Det fick bli med scooter i år. Alla kvastar är ju tingade redan.

[attachment=15405:jo8_1155494468.jpg]kvastar är upptagna.
MariaÖrebro
Tar flyget istället! Via London! Blir lite sen, dyker upp först på påskdagen. Men det är ju som de säger: fint folk kommer sent! rotfl.gif Eller?
skogstroll
nä inga flygplansfjollor i Blåkulla! flirting.gif
Solstorm
Påskstädar hemma med kvasten nu. Jag flyger inte förrän på påskafton.
storm
Jag är på väg ,blev försenad fick ingen hundvakt men det är fixat nu,SÅ NU kommer jaaaaag!!! Oiiiii........!!
ylvahi
Bara jag hackat kvasten ur isen så kommer jag också
ninnisky
Nu har jag landat men var är allra andra häxor?? Såg bara en kvastgubbe bakom kröken som hade lite problem med landningstillståndet....

oj, nu kommer alba - jag hör scootern!
Monaxe
Ta till höger efter gubben, sen vänster, sen höger igen, där är vi!!!! Kaffekannorna är varma, katterna jamar och snart börjar dansen... yahoo.gif
Anki på Öland
Jaha..... då har jag kört fel.... körde till Blåkulla (Blå Jungfrun) här på östkusten sad.gif inte underligt att det var så tomt då om alla kört till västkusten....

Anki
*Stintan*
Nää Anki jag sitter på södra udden o väntar så jag måste nog oxå kört fel då.
mamamaggan
Anki , dra igång turbon på kvasten så är du här på ett kick! Du kommer inte att ångra att du tar dig hit , otroligt röj här i kväll!
storm
skål alla vänner ta för er av häxbålen låt festen börja
Cathis
Japp nu är jag på väg, kraftig motvind så det tar nog en stund, men va kul
det ska bli yahoo.gif
skogstroll
aj aj vilken baksmälla sick.gif
Alba
Jag fattar inte......jag måste ha kört fel..........nu ser jag en skylt som det står Treriksröset på. Man kan nog inte köra efter molnen som jag gjorde.
Nu vänder jag.
Tosan
CITAT (skogstroll @ 21-03-2008, 07:48) *
aj aj vilken baksmälla sick.gif

Den har inte hunnit dyka upp än.. Bäst å ta sig en återställare innan så man inte hinner nyktra till *hick*

CITAT (Alba @ 21-03-2008, 09:51) *
Jag fattar inte......jag måste ha kört fel..........nu ser jag en skylt som det står Treriksröset på. Man kan nog inte köra efter molnen som jag gjorde.
Nu vänder jag.

Nämen snälla Alba... Det är ju SOLEN du ska gå efter, inte molnen...
Wilmer
Dags för lite dagen efter spam.gif spam.gif spam.gif
Biggan_
CITAT (Wilmer @ 21-03-2008, 14:52) *
Dags för lite dagen efter spam.gif spam.gif spam.gif

Har ni över? naughty.gif

CITAT (Tosan @ 21-03-2008, 14:13) *
Den har inte hunnit dyka upp än.. Bäst å ta sig en återställare innan så man inte hinner nyktra till *hick*

giggle.gif
Wilmer
Japp, via tipset att man kan använda USB minne med kran så blev helgen räddad thanks.gif
Biggan_
CITAT (Wilmer @ 21-03-2008, 14:55) *
Japp, via tipset att man kan använda USB minne med kran så blev helgen räddad thanks.gif

Usb-minne kan kanske vara bra dagen efter när inte det egna minnet fungerar riktigt! naughty.gif
Wilmer
w00t.gif Ännu ett användningsområde tummenupp.gif
Alba
CITAT (Tosan @ 21-03-2008, 14:13) *

Aj då......ja då kommer jag nog inte att hitta Blåkulla idag heller. Vi har helmulet. Undra om man kan navigera efter snöflingor confused.gif Om jag kör efter 2 stora, 2 små och 1 liten.....kanske jag hittar då.
Tosan
CITAT (Alba @ 21-03-2008, 16:02) *
Aj då......ja då kommer jag nog inte att hitta Blåkulla idag heller. Vi har helmulet. Undra om man kan navigera efter snöflingor confused.gif Om jag kör efter 2 stora, 2 små och 1 liten.....kanske jag hittar då.

Men var exakt är du nu då? Stanna där så flyger jag å hämtar dig.
Lady Hamilton
Kan någon hämta mig med? blush.gif

[attachment=15457:blakulla.gif]
Alba
CITAT (Tosan @ 21-03-2008, 19:00) *
Men var exakt är du nu då? Stanna där så flyger jag å hämtar dig.

OK fint. Jag ska kolla........det står......få se nu.....glasögonen immar........jag tror det står......och det blåser som hm hm.

Jo nu ser jag det stor nog Tjörn på en skylt. Är jag helt fel ute då eller.......jag väntar tills du kommer.

Har du kvast med kudde.....jag har så ont i baken efter allt resande.
Monaxe
Vilka häxor vi är... har allt legat av oss sedan ifjol, ont i baken av kvasten, får inte upp katten, kaffet kallt, spammet slut...kör fel, tror ni har flaxat över hela sverige i år för att hitta till blåkulla... rotfl.gif

Fast alla ju egentligen vet att blåkulla ligger på Brattön i Bohuslän yes.gif .

Jag kan meddela att det har varit en ohygglig trafik över hustaket inatt. Ett ruskigt tjimmande och tjoande, tror det var många onyktra häxor ute och flög. no.gif
Jag var uppe inatt och tittade ut ur mitt fönster som vetter rakt mot blåkulla och där var det verkligen fest kan jag lova! Eldarna brann och musken hördes hit in till land.
yahoo.gif yahoo.gif yahoo.gif
Wilmer
Men Monica, jag trode jag stod och pratade med dig vid grytan, jag måste ha spammat för mycket igår wacko.gif
Monaxe
CITAT (Wilmer @ 21-03-2008, 21:36) *
Men Monica, jag trode jag sotd och pratade med dig vid grytan, jag måste ha spammat för mycket igår wacko.gif

Ehh..jaa...jo... blush.gif men du vet, yppa aldrig en invigds hemligheter, måste ju hålla skenet uppe hemma oxå... devil.gif devil.gif blush.gif
Wilmer
shy.gif Soorry, nej det var visst inte du, nu minns jag det var någon annan whistling.gif
Monaxe
CITAT (Wilmer @ 21-03-2008, 21:43) *
shy.gif Soorry, nej det var visst inte du, nu minns jag det var någon annan whistling.gif

Precis, bara väldigt lik mej...Förresten såg du hon som hade kjolen uppe och blush.gif ...nej...eller... förresten glöm det... blush.gif
Wilmer
rotfl.gif Tyst nu, annars kanske tråden plockas bort -cry-.gif
Monaxe
CITAT (Wilmer @ 21-03-2008, 21:52) *
rotfl.gif Tyst nu, annars kanske tråden plockas bort -cry-.gif

Tyst som graven, allvarliga saker det här whist.gif
Wilmer
yes.gif

De andras portabla bredband måste ha frusit inne, vi har bra leverantörer du o jag Monica som kan vara ute på nätet från blåkulla 000.gif
Monaxe
Har ju nära väg iofs, både du å jag.
Wilmer
Speciellt du! Dina anhöriga behöver ju inte ens märka att du smiter iväg 000.gif

Om jag håller truten vil säga blush.gif
Monaxe
CITAT (Wilmer @ 21-03-2008, 22:07) *
Speciellt du! Dina anhöriga behöver ju inte ens märka att du smiter iväg 000.gif

Om jag håller truten vil säga blush.gif

SSHHH.... devil.gif
Wilmer
ninja.gif
Tosan
CITAT (Lady Hamilton @ 21-03-2008, 20:03) *
Kan någon hämta mig med? blush.gif

Japp, jag plockar upp dig när jag hämtar Alba, är väl där på 5-6 minuter...

CITAT (Alba @ 21-03-2008, 20:18) *
OK fint. Jag ska kolla........det står......få se nu.....glasögonen immar........jag tror det står......och det blåser som hm hm.

Jo nu ser jag det stor nog Tjörn på en skylt. Är jag helt fel ute då eller.......jag väntar tills du kommer.

Har du kvast med kudde.....jag har så ont i baken efter allt resande.

Det är lugnt, jag har soffa... Är där på 10 minuter, ska bara plocka upp lady hamilton först.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon