|
Vy över blåkulla idag (Brattön, blå kullen) men ännu syns det inga häxor, dom kommer väl lite senare... blåkulla.jpg
Lars-Olof Arvids
20-03-2008, 16:07
Fin bild Monica! Häxorna kommer säkert dit snart. Olle
Jag är på väg dit nu. Kvasten strejkade så jag blev lite försenad. Krakan
ninnisky
20-03-2008, 16:19
Startade för en stund sedan men det är ju sån bedrövlig motvind så det tar sin tid att komma dit i år!
Jag blir lite sen.....hittar inte kvasten. Väntar på att grannen ska åka bort så kan jag låna hos dem.
Sen är det ett rent helsike utan GPS:en. Jag hittade inte den i brådskan. Tur jag har min lilla handdator med mig i alla fall. Krakan
skogstroll
20-03-2008, 16:49
ja och själv drämde jag rätt in i en tall aj aj ajjj
mamamaggan
20-03-2008, 16:52
Har inte kommit iväg än jag heller. Måste ha i mig lite mat först så att jag orkar i motvinden.
pimpim2
20-03-2008, 17:06
Kommer snart..................
Gossen Ruda
20-03-2008, 17:09
Flyg försiktigt och kom ihåg att inte blanda kvastflygning och alkohol.
[attachment=15404:kvasthilda19.jpg]
Blomstertanten
20-03-2008, 17:26
Försöker förtvivlat få upp katten på kvasten ! Fattar inte att det ska vara så svårt , hade ju inga problem att få upp kaffepannan
Min kvast har grannen snott, så i år bir det ingen tur till blåkulla...
Så där ja. Nu är jag på väg. Det fick bli med scooter i år. Alla kvastar är ju tingade redan.
[attachment=15405:jo8_1155494468.jpg]kvastar är upptagna.
MariaÖrebro
20-03-2008, 17:54
Tar flyget istället! Via London! Blir lite sen, dyker upp först på påskdagen. Men det är ju som de säger: fint folk kommer sent!  Eller?
skogstroll
20-03-2008, 17:55
nä inga flygplansfjollor i Blåkulla!
Solstorm
20-03-2008, 18:20
Påskstädar hemma med kvasten nu. Jag flyger inte förrän på påskafton.
Jag är på väg ,blev försenad fick ingen hundvakt men det är fixat nu,SÅ NU kommer jaaaaag!!! Oiiiii........!!
Bara jag hackat kvasten ur isen så kommer jag också
ninnisky
20-03-2008, 19:28
Nu har jag landat men var är allra andra häxor?? Såg bara en kvastgubbe bakom kröken som hade lite problem med landningstillståndet....
oj, nu kommer alba - jag hör scootern!
Ta till höger efter gubben, sen vänster, sen höger igen, där är vi!!!! Kaffekannorna är varma, katterna jamar och snart börjar dansen...
Anki på Öland
20-03-2008, 22:33
Jaha..... då har jag kört fel.... körde till Blåkulla (Blå Jungfrun) här på östkusten  inte underligt att det var så tomt då om alla kört till västkusten.... Anki
*Stintan*
20-03-2008, 22:35
Nää Anki jag sitter på södra udden o väntar så jag måste nog oxå kört fel då.
mamamaggan
20-03-2008, 22:37
Anki , dra igång turbon på kvasten så är du här på ett kick! Du kommer inte att ångra att du tar dig hit , otroligt röj här i kväll!
skål alla vänner ta för er av häxbålen låt festen börja
Japp nu är jag på väg, kraftig motvind så det tar nog en stund, men va kul det ska bli
skogstroll
21-03-2008, 07:48
aj aj vilken baksmälla
Jag fattar inte......jag måste ha kört fel..........nu ser jag en skylt som det står Treriksröset på. Man kan nog inte köra efter molnen som jag gjorde. Nu vänder jag.
CITAT (skogstroll @ 21-03-2008, 07:48)  aj aj vilken baksmälla  Den har inte hunnit dyka upp än.. Bäst å ta sig en återställare innan så man inte hinner nyktra till *hick* CITAT (Alba @ 21-03-2008, 09:51)  Jag fattar inte......jag måste ha kört fel..........nu ser jag en skylt som det står Treriksröset på. Man kan nog inte köra efter molnen som jag gjorde. Nu vänder jag. Nämen snälla Alba... Det är ju SOLEN du ska gå efter, inte molnen...
Biggan_
21-03-2008, 14:54
CITAT (Wilmer @ 21-03-2008, 14:52)  Har ni över?  CITAT (Tosan @ 21-03-2008, 14:13)  Den har inte hunnit dyka upp än.. Bäst å ta sig en återställare innan så man inte hinner nyktra till *hick*
Nämen snälla Alba... Det är ju SOLEN du ska gå efter, inte molnen...
Japp, via tipset att man kan använda USB minne med kran så blev helgen räddad
Biggan_
21-03-2008, 14:59
CITAT (Wilmer @ 21-03-2008, 14:55)  Japp, via tipset att man kan använda USB minne med kran så blev helgen räddad  Usb-minne kan kanske vara bra dagen efter när inte det egna minnet fungerar riktigt!
 Ännu ett användningsområde
CITAT (Tosan @ 21-03-2008, 14:13)  Den har inte hunnit dyka upp än.. Bäst å ta sig en återställare innan så man inte hinner nyktra till *hick* Nämen snälla Alba... Det är ju SOLEN du ska gå efter, inte molnen... Aj då......ja då kommer jag nog inte att hitta Blåkulla idag heller. Vi har helmulet. Undra om man kan navigera efter snöflingor  Om jag kör efter 2 stora, 2 små och 1 liten.....kanske jag hittar då.
CITAT (Alba @ 21-03-2008, 16:02)  Aj då......ja då kommer jag nog inte att hitta Blåkulla idag heller. Vi har helmulet. Undra om man kan navigera efter snöflingor  Om jag kör efter 2 stora, 2 små och 1 liten.....kanske jag hittar då. Men var exakt är du nu då? Stanna där så flyger jag å hämtar dig.
Lady Hamilton
21-03-2008, 20:03
Kan någon hämta mig med? [attachment=15457:blakulla.gif]
CITAT (Tosan @ 21-03-2008, 19:00)  Men var exakt är du nu då? Stanna där så flyger jag å hämtar dig. OK fint. Jag ska kolla........det står......få se nu.....glasögonen immar........jag tror det står......och det blåser som hm hm. Jo nu ser jag det stor nog Tjörn på en skylt. Är jag helt fel ute då eller.......jag väntar tills du kommer. Har du kvast med kudde.....jag har så ont i baken efter allt resande.
Men Monica, jag trode jag stod och pratade med dig vid grytan, jag måste ha spammat för mycket igår
 Soorry, nej det var visst inte du, nu minns jag det var någon annan
CITAT (Wilmer @ 21-03-2008, 21:43)   Soorry, nej det var visst inte du, nu minns jag det var någon annan  Precis, bara väldigt lik mej...Förresten såg du hon som hade kjolen uppe och  ...nej...eller... förresten glöm det...
 Tyst nu, annars kanske tråden plockas bort
CITAT (Wilmer @ 21-03-2008, 21:52)   Tyst nu, annars kanske tråden plockas bort  Tyst som graven, allvarliga saker det här
De andras portabla bredband måste ha frusit inne, vi har bra leverantörer du o jag Monica som kan vara ute på nätet från blåkulla
Har ju nära väg iofs, både du å jag.
Speciellt du! Dina anhöriga behöver ju inte ens märka att du smiter iväg  Om jag håller truten vil säga
CITAT (Wilmer @ 21-03-2008, 22:07)  Speciellt du! Dina anhöriga behöver ju inte ens märka att du smiter iväg  Om jag håller truten vil säga  SSHHH....
CITAT (Lady Hamilton @ 21-03-2008, 20:03)  Kan någon hämta mig med?  Japp, jag plockar upp dig när jag hämtar Alba, är väl där på 5-6 minuter... CITAT (Alba @ 21-03-2008, 20:18)  OK fint. Jag ska kolla........det står......få se nu.....glasögonen immar........jag tror det står......och det blåser som hm hm.
Jo nu ser jag det stor nog Tjörn på en skylt. Är jag helt fel ute då eller.......jag väntar tills du kommer.
Har du kvast med kudde.....jag har så ont i baken efter allt resande. Det är lugnt, jag har soffa... Är där på 10 minuter, ska bara plocka upp lady hamilton först.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|