|
Full version: Talang 2008
aanderss
28-03-2008, 14:04
Om du skulle varit med i talang 2008 vad skulle du ställt upp med då? http://www.tv4.se/noje/talang_2008
Min talang är inget att visa upp i TV... hehe... Kan vika fingrarna i endast första leden och kan skela med endast ett öga. Har övat på att vifta med öronen och lyfta ett ögonbryn i taget, men det går inte!!
skogstroll
28-03-2008, 14:28
jag kan vifta på öronen! PS... det här kan bli en intressant tråd
Jag kan spela gubben noak på kam
Jag kan vifta med lilltån
(undrar om någon skulle vara intresserade av det.......jag blir nog diskad direkt kanske...kan man ens kalla det talang)
*Stintan*
28-03-2008, 15:05
Jag kan stå på ett ben och säga kuckeliku.
CITAT (Stintan43 @ 28-03-2008, 15:05)  Jag kan stå på ett ben och säga kuckeliku. Hihi----ja vi kvinnor kan ju göra 2 saker samtidigt. Många gubbar blir säkert avunds. Men AAnderss....vad är din talang ? Var inte så blyg nu.
Jag har apfötter  Jag kan använda mina tår att plocka upp, plocka sönder, plocka ihop saker med.
Aqvakul
28-03-2008, 15:47
Jag kan, eller åtminstone kunde, spela Brios labyrintspel från 1 till 60 och tillbaks igen med hjälp av fötterna. Tror knappast någon är intresserad av att titta på...
CITAT (Aqvakul @ 28-03-2008, 15:47)  Jag kan, eller åtminstone kunde, spela Brios labyrintspel från 1 till 60 och tillbaks igen med hjälp av fötterna. Tror knappast någon är intresserad av att titta på... DET är imponerande! Hade jag ett labyrintspel skulle jag prova. Men jag tror inte jag grejar det med händerna ens...
Jag har gummiansikte.  Men jag tror inte det räknas som nån talang att visa upp direkt.
Aqvakul
28-03-2008, 15:58
CITAT (Magdis @ 28-03-2008, 15:55)  Jag har gummiansikte.  Men jag tror inte det räknas som nån talang att visa upp direkt. Kan du specificera "gummiansikte" - innebär det att du kan göra spännande grimaser och är det i så fall möjligt att få njuta av några sådana....
Jag kan vifta på öronen och darra med ögonen i sidled.
CITAT (Aqvakul @ 28-03-2008, 15:58)  Kan du specificera "gummiansikte" - innebär det att du kan göra spännande grimaser och är det i så fall möjligt att få njuta av några sådana....  Grimaser ja! Vi hade en grimastråd här på Odla en gång, det var skoj.  [attachment=15899:grimas.jpg] Den här har jag visat här förr.  Mina släktingar känner inte igen mig på den här.
CITAT (Wilmer @ 28-03-2008, 15:58)  Jag kan vifta på öronen och darra med ögonen i sidled. What?  Darra med ögonen i sidled innebär?
skogstroll
28-03-2008, 16:07
vi kan snart resa i folkparkerna
Sånt här brukar jag leka med Penn tricks
CITAT (Aqvakul @ 28-03-2008, 15:47)  Jag kan, eller åtminstone kunde, spela Brios labyrintspel från 1 till 60 och tillbaks igen med hjälp av fötterna. Tror knappast någon är intresserad av att titta på... Om du spelar så viftar jag med lilltån
Jag kan också vifta med öronen! Och lyfta på bara ena ögonbrynet!
Labyrintspelet fixade jag som barn, men med händerna....
MariaÖrebro
28-03-2008, 18:16
Jag kan spreta med tårna så att de står rakt ut! Sådär som man kan göra med handen, när man spretar. Fast med tårna. Men det kanske inte är någon talang att stoltsera med. Min mamma tycker att det ser äckligt ut!
Aqvakul
28-03-2008, 18:43
CITAT (MariaÖrebro @ 28-03-2008, 18:16)  Jag kan spreta med tårna så att de står rakt ut! Sådär som man kan göra med handen, när man spretar. Fast med tårna. Men det kanske inte är någon talang att stoltsera med. Min mamma tycker att det ser äckligt ut! Det kan min fru också, liksom en syster till henne och ett av våra barn. Hustrun kallar det för att ha "flundrefötter".
Jag kan spänna musklerna i halsen så hårt att blodet pressas upp i huvudet. Ansiktet svullnar upp och blir knallrött med utstående ögon och sus i öronen. När jag kör det charmerande "tricket" brukar folk omkring mig bli oroliga och tro att jag ska svimma eller få hjärnskador. Då säger jag, att man inte kan få det man redan har.
Aqvakul
28-03-2008, 19:38
CITAT (Boxer @ 28-03-2008, 19:37)  Jag kan spänna musklerna i halsen så hårt att blodet pressas upp i huvudet. Ansiktet svullnar upp och blir knallrött med utstående ögon och sus i öronen. När jag kör det charmerande "tricket" brukar folk omkring mig bli oroliga och tro att jag ska svimma eller få hjärnskador. Då säger jag, att man inte kan få det man redan har.  låter lite skrämmande....
CITAT (Boxer @ 28-03-2008, 19:37)  Jag kan spänna musklerna i halsen så hårt att blodet pressas upp i huvudet. Ansiktet svullnar upp och blir knallrött med utstående ögon och sus i öronen. När jag kör det charmerande "tricket" brukar folk omkring mig bli oroliga och tro att jag ska svimma eller få hjärnskador. Då säger jag, att man inte kan få det man redan har.   Du låter som en människa i min smak!
Kan vifta med öronen, spreta med tårna, lyfta ögonbrynen ett o ett, har knepiga leder i händerna så jag kan böja dom nästan hur som helst. Ser ganska äckligt ut...
Aqvakul
28-03-2008, 19:48
CITAT (Monica i Kungälv @ 28-03-2008, 19:45)  Kan vifta med öronen, spreta med tårna, lyfta ögonbrynen ett o ett, har knepiga leder i händerna så jag kan böja dom nästan hur som helst. Ser ganska äckligt ut...  Är detta en kontaktannons....
Hade jag varit en grabb istället, så hade jag varit en hejare på helikoptern i duschen
CITAT (Aqvakul @ 28-03-2008, 19:48)  Är detta en kontaktannons....  Intresserad
CITAT (Boxer @ 28-03-2008, 19:52)  Hade jag varit en grabb istället, så hade jag varit en hejare på helikoptern i duschen  Aha.....Helikoptern i Duschen - Ander's Show ......vilken Anders hm hm hm.
Mej har ni nog redan hört talas om. Det är jag som kan trolla med knäna. Nu ska jag gå en kurs för att lära mej ljuga också för det är något jag är urusel på.
Aqvakul
28-03-2008, 20:02
rahmat2
28-03-2008, 20:24
Händerna kan göra två olika rörelser. vänster handflata går horisontill mot bröstet och häger hand knuten slår mjukt och lodrätt mot bröstet. Nåt att visa barn kanske. Och inget som intresserar vuxna.
CITAT (Boxer @ 28-03-2008, 19:37)  Jag kan spänna musklerna i halsen så hårt att blodet pressas upp i huvudet. Ansiktet svullnar upp och blir knallrött med utstående ögon och sus i öronen. När jag kör det charmerande "tricket" brukar folk omkring mig bli oroliga och tro att jag ska svimma eller få hjärnskador. Då säger jag, att man inte kan få det man redan har.  Så gjorde en av mina kusiner ... minns så väl när han under konfirmationsundervisningen blev tillsagd av prästen att lägga undan läskedrycksflaskan. Då ställde han sig upp vid bänken, blev snabbt högröd i ansiktet för att strax falla ner (försiktigt) på golvet (svimma). Prästen gick ner på knä bredvid Erik och bad honom om förlåtelse och bad till Gud att han skulle vakna utan skador. På en lite stund såg vi hur Erik gläntade på ena ögat och småflinade och visst piggnade han till och fick dricka sin läsk under lektionstid. Oj vad mycket kul vi hade på den tiden. Om det vore idag så hade vi nog alla placerats i specialklasser el in på ungdomsvårdsskola. Visst ja ... min talang är väl (en av dem) att jag kan böja ner tummen mot underarmen.
rahmat2
28-03-2008, 20:32
CITAT (aanderss @ 28-03-2008, 14:04)  Om du skulle varit med i talang 2008 vad skulle du ställt upp med då? http://www.tv4.se/noje/talang_2008Vad kan du göra själv?
CITAT (Netha @ 28-03-2008, 20:27)  Så gjorde en av mina kusiner ... minns så väl när han under konfirmationsundervisningen blev tillsagd av prästen att lägga undan läskedrycksflaskan. Då ställde han sig upp vid bänken, blev snabbt högröd i ansiktet för att strax falla ner (försiktigt) på golvet (svimma). Prästen gick ner på knä bredvid Erik och bad honom om förlåtelse och bad till Gud att han skulle vakna utan skador. På en lite stund såg vi hur Erik gläntade på ena ögat och småflinade och visst piggnade han till och fick dricka sin läsk under lektionstid.  Jag döööör!
CITAT (Magdis @ 28-03-2008, 21:15)  Jag döööör!  Bernhoff hette han, prästen, en riktigt fin människa som för det mesta var vänlig mot oss vad än vi hittat på.
CITAT (Netha @ 28-03-2008, 21:36)  Bernhoff hette han, prästen, en riktigt fin människa som för det mesta var vänlig mot oss vad än vi hittat på.  Ja det låter verkligen så.
CITAT (MariaÖrebro @ 28-03-2008, 18:16)  Jag kan spreta med tårna så att de står rakt ut! Sådär som man kan göra med handen, när man spretar. Fast med tårna. Men det kanske inte är någon talang att stoltsera med. Min mamma tycker att det ser äckligt ut! Ähh, det är väl ingen konst. Det kan jag också CITAT (Boxer @ 28-03-2008, 19:37)  Jag kan spänna musklerna i halsen så hårt att blodet pressas upp i huvudet. Ansiktet svullnar upp och blir knallrött med utstående ögon och sus i öronen. När jag kör det charmerande "tricket" brukar folk omkring mig bli oroliga och tro att jag ska svimma eller få hjärnskador. Men huu, det låter otäckt
Hur många kan göra så här
Aj, fy på dig nu stäckte jag något i handleden!  CITAT What? Darra med ögonen i sidled innebär? Tja, att man fladdrar med ögongloberna diagonalt i hög hastighet, typ "nu har hon fåt hjärnskador" utseende. Pupillerna/irisen rör sig i sidled med fart fram o tillbaka.. En sådan oanad talang!!!
theseraphim
29-03-2008, 22:59
jag kan hänga upp o ner naken, göra helikopterna o spela "känn ingen sorg för mig göteborg" på kongas, samtidigt....
CITAT (Netha @ 29-03-2008, 21:23)  Hur många kan göra så här  Jag kan, kan spreta med tårna också! Men inte vifta med öronen...
CITAT (Anma @ 29-03-2008, 23:04)  Jag kan, kan spreta med tårna också! Men inte vifta med öronen...  Upp till bevis!
CITAT (Netha @ 29-03-2008, 23:05)  Upp till bevis! Det kommer, ska fota bara lite... Och batteriet var helt slut!  Ska ladda en stund... Vill du ha bevis på både tårna och handen, eller både och?
CITAT (Magdis @ 28-03-2008, 15:59)  Grimaser ja! Vi hade en grimastråd här på Odla en gång, det var skoj.  [attachment=15899:grimas.jpg] Den här har jag visat här förr.  Mina släktingar känner inte igen mig på den här. Coolt
CITAT (Anma @ 29-03-2008, 23:07)  Det kommer, ska fota bara lite... Och batteriet var helt slut!  Ska ladda en stund... Vill du ha bevis på både tårna och handen, eller både och? Båda.
CITAT (Magdis @ 29-03-2008, 23:12)  Vifta på öronen kan jag. Lyllo dig! Har slagit vad med gubben för massor med år sen att jag ska lära mig det, men har inte lyckats än!
Netha, jag kunde inte för övrigt Magdis, du ser för skön ut!!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|