Full version: Talang 2008
Sidor: 1, 2
aanderss
Om du skulle varit med i talang 2008 vad skulle du ställt upp med då?
http://www.tv4.se/noje/talang_2008
Anma
Min talang är inget att visa upp i TV... hehe...
Kan vika fingrarna i endast första leden och kan skela med endast ett öga. Har övat på att vifta med öronen och lyfta ett ögonbryn i taget, men det går inte!! smile.gif
skogstroll
jag kan vifta på öronen! yes.gif

PS... det här kan bli en intressant tråd giggle.gif
Vippan
Jag kan spela gubben noak på kam
Alba
Jag kan vifta med lilltån

(undrar om någon skulle vara intresserade av det.......jag blir nog diskad direkt kanske...kan man ens kalla det talang)
*Stintan*
Jag kan stå på ett ben och säga kuckeliku.
Alba
CITAT (Stintan43 @ 28-03-2008, 15:05) *
Jag kan stå på ett ben och säga kuckeliku.

Hihi----ja vi kvinnor kan ju göra 2 saker samtidigt. Många gubbar blir säkert avunds.

Men AAnderss....vad är din talang ? Var inte så blyg nu.
Tezzla
Jag har apfötter tummenupp.gif Jag kan använda mina tår att plocka upp, plocka sönder, plocka ihop saker med.
Aqvakul
Jag kan, eller åtminstone kunde, spela Brios labyrintspel från 1 till 60 och tillbaks igen med hjälp av fötterna. Tror knappast någon är intresserad av att titta på...
Tezzla
CITAT (Aqvakul @ 28-03-2008, 15:47) *
Jag kan, eller åtminstone kunde, spela Brios labyrintspel från 1 till 60 och tillbaks igen med hjälp av fötterna. Tror knappast någon är intresserad av att titta på...

DET är imponerande! Hade jag ett labyrintspel skulle jag prova. Men jag tror inte jag grejar det med händerna ens...
Magdis
Jag har gummiansikte. biggrin.gif Men jag tror inte det räknas som nån talang att visa upp direkt.
Aqvakul
CITAT (Magdis @ 28-03-2008, 15:55) *
Jag har gummiansikte. biggrin.gif Men jag tror inte det räknas som nån talang att visa upp direkt.

Kan du specificera "gummiansikte" - innebär det att du kan göra spännande grimaser och är det i så fall möjligt att få njuta av några sådana.... giggle.gif
Wilmer
Jag kan vifta på öronen och darra med ögonen i sidled.
Magdis
CITAT (Aqvakul @ 28-03-2008, 15:58) *
Kan du specificera "gummiansikte" - innebär det att du kan göra spännande grimaser och är det i så fall möjligt att få njuta av några sådana.... giggle.gif

Grimaser ja! Vi hade en grimastråd här på Odla en gång, det var skoj. biggrin.gif
[attachment=15899:grimas.jpg]
Den här har jag visat här förr. smile.gif Mina släktingar känner inte igen mig på den här.
Tezzla
CITAT (Wilmer @ 28-03-2008, 15:58) *
Jag kan vifta på öronen och darra med ögonen i sidled.

What? giggle.gif Darra med ögonen i sidled innebär?
skogstroll
vi kan snart resa i folkparkerna
Pjater
Sånt här brukar jag leka med Penn tricks
Alba
CITAT (Aqvakul @ 28-03-2008, 15:47) *

Om du spelar så viftar jag med lilltån unsure.gif
Noak
Jag kan också vifta med öronen! Och lyfta på bara ena ögonbrynet!

Labyrintspelet fixade jag som barn, men med händerna....
MariaÖrebro
Jag kan spreta med tårna så att de står rakt ut! Sådär som man kan göra med handen, när man spretar. Fast med tårna. Men det kanske inte är någon talang att stoltsera med. Min mamma tycker att det ser äckligt ut!
Aqvakul
CITAT (MariaÖrebro @ 28-03-2008, 18:16) *
Jag kan spreta med tårna så att de står rakt ut! Sådär som man kan göra med handen, när man spretar. Fast med tårna. Men det kanske inte är någon talang att stoltsera med. Min mamma tycker att det ser äckligt ut!

Det kan min fru också, liksom en syster till henne och ett av våra barn. Hustrun kallar det för att ha "flundrefötter". giggle.gif
Boxer
Jag kan spänna musklerna i halsen så hårt att blodet pressas upp i huvudet. Ansiktet svullnar upp och blir knallrött med utstående ögon och sus i öronen. När jag kör det charmerande "tricket" brukar folk omkring mig bli oroliga och tro att jag ska svimma eller få hjärnskador.

Då säger jag, att man inte kan få det man redan har. crazy.gif naughty.gif
Aqvakul
CITAT (Boxer @ 28-03-2008, 19:37) *
Jag kan spänna musklerna i halsen så hårt att blodet pressas upp i huvudet. Ansiktet svullnar upp och blir knallrött med utstående ögon och sus i öronen. När jag kör det charmerande "tricket" brukar folk omkring mig bli oroliga och tro att jag ska svimma eller få hjärnskador.

låter lite skrämmande.... crazy.gif
Magdis

rotfl.gif rotfl.gif Du låter som en människa i min smak!
Monaxe
Kan vifta med öronen, spreta med tårna, lyfta ögonbrynen ett o ett, har knepiga leder i händerna så jag kan böja dom nästan hur som helst. Ser ganska äckligt ut... giggle.gif
Aqvakul
CITAT (Monica i Kungälv @ 28-03-2008, 19:45) *
Kan vifta med öronen, spreta med tårna, lyfta ögonbrynen ett o ett, har knepiga leder i händerna så jag kan böja dom nästan hur som helst. Ser ganska äckligt ut... giggle.gif

Är detta en kontaktannons.... crazy.gif
Boxer
Hade jag varit en grabb istället, så hade jag varit en hejare på helikoptern i duschen whistling.gif

Monaxe
CITAT (Aqvakul @ 28-03-2008, 19:48) *
Är detta en kontaktannons.... crazy.gif

Intresserad naughty.gif ninja.gif
Alba
CITAT (Boxer @ 28-03-2008, 19:52) *
Hade jag varit en grabb istället, så hade jag varit en hejare på helikoptern i duschen whistling.gif

Aha.....Helikoptern i Duschen - Ander's Show ......vilken Anders hm hm hm. naughty.gif
Cacki
Mej har ni nog redan hört talas om. Det är jag som kan trolla med knäna. Nu ska jag gå en kurs för att lära mej ljuga också för det är något jag är urusel på.
Aqvakul
CITAT (Cacki @ 28-03-2008, 20:01) *
Mej har ni nog redan hört talas om. Det är jag som kan trolla med knäna. Nu ska jag gå en kurs för att lära mej ljuga också för det är något jag är urusel på.

rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif
rahmat2
Händerna kan göra två olika rörelser. vänster handflata går horisontill mot bröstet och häger hand knuten slår mjukt och lodrätt mot bröstet. Nåt att visa barn kanske. Och inget som intresserar vuxna.
Netha

Så gjorde en av mina kusiner ... minns så väl när han under konfirmationsundervisningen blev tillsagd
av prästen att lägga undan läskedrycksflaskan. Då ställde han sig upp vid bänken, blev snabbt högröd i ansiktet
för att strax falla ner (försiktigt) på golvet (svimma).
Prästen gick ner på knä bredvid Erik och bad honom om förlåtelse och bad till Gud att han skulle vakna utan skador.
På en lite stund såg vi hur Erik gläntade på ena ögat och småflinade
och visst piggnade han till och fick dricka sin läsk under lektionstid. laugh.gif

Oj vad mycket kul vi hade på den tiden.
Om det vore idag så hade vi nog alla placerats i specialklasser el in på ungdomsvårdsskola. ohmy.gif rotfl.gif

Visst ja ... min talang är väl (en av dem) att jag kan böja ner tummen mot underarmen. smile.gif
rahmat2
CITAT (aanderss @ 28-03-2008, 14:04) *
Om du skulle varit med i talang 2008 vad skulle du ställt upp med då?
http://www.tv4.se/noje/talang_2008

Vad kan du göra själv?
Magdis
CITAT (Netha @ 28-03-2008, 20:27) *
Så gjorde en av mina kusiner ... minns så väl när han under konfirmationsundervisningen blev tillsagd
av prästen att lägga undan läskedrycksflaskan. Då ställde han sig upp vid bänken, blev snabbt högröd i ansiktet
för att strax falla ner (försiktigt) på golvet (svimma).
Prästen gick ner på knä bredvid Erik och bad honom om förlåtelse och bad till Gud att han skulle vakna utan skador.
På en lite stund såg vi hur Erik gläntade på ena ögat och småflinade
och visst piggnade han till och fick dricka sin läsk under lektionstid. laugh.gif

Jag döööör! rotfl.gif
Netha
CITAT (Magdis @ 28-03-2008, 21:15) *
Jag döööör! rotfl.gif

Bernhoff hette han, prästen, en riktigt fin människa som för det mesta var vänlig mot oss
vad än vi hittat på. wub.gif
Magdis
CITAT (Netha @ 28-03-2008, 21:36) *
Bernhoff hette han, prästen, en riktigt fin människa som för det mesta var vänlig mot oss
vad än vi hittat på. wub.gif

Ja det låter verkligen så. smile.gif
Tezzla
CITAT (MariaÖrebro @ 28-03-2008, 18:16) *

Ähh, det är väl ingen konst. Det kan jag också flirting.gif

Men huu, det låter otäckt -fear-.gif
Netha
Hur många kan göra så här tongue.gif
Wilmer
Aj, fy på dig nu stäckte jag något i handleden! blink.gif

CITAT
What? Darra med ögonen i sidled innebär?

Tja, att man fladdrar med ögongloberna diagonalt i hög hastighet, typ "nu har hon fåt hjärnskador" utseende. Pupillerna/irisen rör sig i sidled med fart fram o tillbaka.. En sådan oanad talang!!!
Netha
CITAT (Wilmer @ 29-03-2008, 22:52) *
Aj, fy på dig nu stäckte jag något i handleden! blink.gif

ohmy.gif whist.gif
theseraphim
jag kan hänga upp o ner naken, göra helikopterna o spela "känn ingen sorg för mig göteborg" på kongas, samtidigt....
Anma
CITAT (Netha @ 29-03-2008, 21:23) *
Hur många kan göra så här tongue.gif

Jag kan, kan spreta med tårna också! Men inte vifta med öronen... sad.gif
Netha
CITAT (Anma @ 29-03-2008, 23:04) *
Jag kan, kan spreta med tårna också! Men inte vifta med öronen... sad.gif

Upp till bevis!
Anma
CITAT (Netha @ 29-03-2008, 23:05) *
Upp till bevis!

Det kommer, ska fota bara lite...

Och batteriet var helt slut! sad.gif
Ska ladda en stund...
Vill du ha bevis på både tårna och handen, eller både och?
Tobb
CITAT (Magdis @ 28-03-2008, 15:59) *
Grimaser ja! Vi hade en grimastråd här på Odla en gång, det var skoj. biggrin.gif
[attachment=15899:grimas.jpg]
Den här har jag visat här förr. smile.gif Mina släktingar känner inte igen mig på den här.

Coolt tummenupp.gif
Magdis
Vifta på öronen kan jag.
Netha
CITAT (Anma @ 29-03-2008, 23:07) *
Det kommer, ska fota bara lite...

Och batteriet var helt slut! sad.gif
Ska ladda en stund...
Vill du ha bevis på både tårna och handen, eller både och?

Båda. smile.gif
Anma
CITAT (Magdis @ 29-03-2008, 23:12) *
Vifta på öronen kan jag.

Lyllo dig! Har slagit vad med gubben för massor med år sen att jag ska lära mig det, men har inte lyckats än!
Wilmer
Netha, jag kunde inte för övrigt tongue.gif

Magdis, du ser för skön ut!!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon