Jag hoppas han döms till sluten psyriatisk vård med särskild utskrivningsrätt. Det betyder att länsrätten måste ta ställning till om han ska släppas över huvud taget till skillnad från om han döms till bara sluten psykvård, då vilken läkare som helst som vårdat honom kan friskförklara.
En medlem på det andra forumet jag hänger på har en dotter som för några år sedan anmälde Anders Eklund som han heter, för sexuella närmanden, den anmälan lades ner i brist på bevis. Tösen var med i Expressen förra veckan med bild och allt och berättade. Gissa om både hon och mamman mår dåligt idag, dom bor dessutom i ett litet samhälle som ligger nära Torsåker där mannen bor.
Finns en dansloge i Torsåker som vi ofta dansar på om sommaren, dottern har tjatat om att få åka dit med bara kompisar men vi har ansett henne för ung och åkt med själva. Tankarna finns där idag om vad som kunnat hända om... alltid detta lilla om

Vi brukar även dansa i både Hedemora, och Stjärnsund på sommaren, jag har så svårt att ta till mig att detta kan hända på dessa sååå vackra och idylliska platser. Och det inte längre än 10-12 mil härifrån.
Jag känner mig alldeles tom idag, har svårt att koncentrera mig, tänker hela tiden på tösen och hennes anhöriga.
Undrar var dom hittade henne, mycket storskogar finns i dom där trakterna med ett myller av små skogsvägar, och det var ju tydligen på en sådan hon låg.