Full version: Veckans husobjekt?
Sidor: 1, 2
Berith
CITAT (MrsVain @ 30-04-2008, 13:19) *
Det kvittar ju vem som bor där that's not the point sweetie wink.gif

blink.gif
Ralf
Vill man vara elak kan man ju säga att det inte är en litterär person som bor i det huset....

Jag vet nu inom vilket område ägaren har varit yrkesverksam. Det är skrämmande att man kan få reda på det så lätt via internet.
Magdis
CITAT (Ralf @ 30-04-2008, 14:00) *
Vill man vara elak kan man ju säga att det inte är en litterär person som bor i det huset....

Jag vet nu inom vilket område ägaren har varit yrkesverksam. Det är skrämmande att man kan få reda på det så lätt via internet.

Man skulle kunna gissa på att det har nåt med kryssningsfartyg att göra. smile.gif
*Ulrica*
Jag vet nu inom vilket område ägaren har varit yrkesverksam.
En heminredningsfirma som gått i konkurs??? rotfl.gif
Ralf

Nattklubbsägare??
Monica M zon 4
En spegelfabrikant bor så klart i huset! giggle.gif
MrsVain
CITAT (Berith @ 30-04-2008, 13:54) *
blink.gif

Ja alltså, vi ska ju inte genom googling fastställa etniciteten på de som bor i huset biggrin.gif , Det kvittar ju smile.gif
lilla mamma
En hårding bor här: sten, klinker, kakel, spegel...Marmorkavel?
Ägaren gillar stora husvagnar, Bürstner i detta fall

Lättstädat, inga sletna korkmattor. Men vem skall putsa alla speglar..

embees
CITAT (Ralf @ 30-04-2008, 12:15) *
Skillnaden mellan Skandinavien o Arabien är ju att vi har olika råvaror. Vi har träd som man kan göra virke o papper (tapeter) av och dom har sand som man kan gör tegel o kakel av.

inte att förglömma att man av sand också gör glas till speglar ... giggle.gif ..... och speglar fanns det gott om
Azola
ohmy.gif Man måste nog älska sig själv om man ska bo där... giggle.gif
Ralf
Men hjälp av sidorna
www.ratsit.se
www.allabolag.se

Så lyckades jag lista ut i vilken bransch husets ägare varit verksam.

Pröva du oxå!

Blomstertanten
wacko.gif
Men kaffebryggarn var snygg ! tongue.gif
Undrar vad Helan och Halvan gör på bänken ? Är dom spukulanter kanske unsure.gif

CITAT (Ralf @ 14-05-2008, 13:28) *
Men hjälp av sidorna
www.ratsit.se
www.allabolag.se

Så lyckades jag lista ut i vilken bransch husets ägare varit verksam.

Pröva du oxå!

Troligen i spegelbranschen ! rotfl.gif
Anic
Det är ett hus jag gärna skulle vilja besöka, för att se hur det ser ut i verkligheten. Jag tycker det bara är roligt med andras stilar, även om jag inte hade valt dem själv eller tycker de är förskräckliga. Jag skulle nog inte vilja bo där på heltid i alla fall.
yvohel
jisses............
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon