Full version: Rolig katt
Sidor: 1, 2
yla

så här ska sevettkatten se ut
du måste klicka på den lilla bilden o så ta egenskaper o där får du rätt storlek på bilden
Posse
Apropå sockerpåse hade min katt mycket roligt med en vanlig stor matkasse av papper liggande på golvet. Full fart in, dunder och brak. biggrin.gif

Fastän jag klippte bort bärhandtagen efter ett tag sedan kissen förtretligt fastnat med dem runt "midjan". rolleyes.gif
yla
ja nu e min nilsson hos kattvakten som alltid måste möblera om i garderoberna o öppna dörrarna till alla skåp annars gör nilsson det med klorna o då blir dörrarna inte snygga
o kalsongerna får han lägga nånannastans eftersom min nilssson bestämt att det är där han ska ligga o sova o nåde den som försöker ta ett par rena kallingar ,då det blir plåster på laugh.gif biggrin.gif
så nilsson har fostrat kattvakten efter alla konstens regler så kattvakten vet precis när det är dags för räkor eller kasta tops som ska bäras o kastas igen o han har dagens nyheter o den brukar inte vara helt snygg då kattvakten vaknar den ligger utspridd på lite olika ställen
ja det mesta går att läsa men nilsson har vissa besvär med att bära hela dn utan att det blir vissa märken smile.gif
så jag e glad o ha en så bra kattvakt eftersom nilsson e min S(KATT)
o jag vill att han ska ha de bra när jag e borta
smile.gif laugh.gif
Ina
CITAT (Posse @ 11-10-2003, 17:52)
Apropå sockerpåse hade min katt mycket roligt med en vanlig stor matkasse av papper liggande på golvet. Full fart in, dunder och brak.  :D

Fastän jag klippte bort bärhandtagen efter ett tag sedan kissen förtretligt fastnat med dem runt "midjan".  :rolleyes:

Så gör våra katter med! Papperskasse är nåt' av det festligast som finns - både för katterna och deras matte!!! laugh.gif biggrin.gif wink.gif
Sylvia
Ja, papperskassar är nog vanliga "nöjesmaskiner" hos katterna! Mina katter gillar dom också, liksom min mammas katt gjorde.
Min mamma hade en dam på besök och hon satt på soffan och väntade på kaffe, mamma var ute i köket o fixade det. Plötslig kom damen inrusande till köket och var alldeles ifrån sig: det spökar i vardagsrummet!!! Nää... inte spökar det väl, sa mamma. Jo!!! Det rasslar hemskt och en påse på golvet rör sig alldeles av sig själv!!! Vad hon inte visste var att katten hade somnar i påsen och rörde på sig.....
laugh.gif tongue.gif laugh.gif
Nina A
Tippa och Strimma har bestämt sig för att sova i samma korg smile.gif
båda somnade efter att jag lämnat ifred dom från kameran

och det finns människor som säger att katter inte uppskattar sällskap av artfränder smile.gif pyttsan...dom borde se denna bild

yla
kattungar som leker
kan ni kolla på
jag är i skåne nu o dom är sååå söta
kryddan
Ja de var verkligen bedårande wub.gif Nu suger det i kattarmen igen - och vi som sagt att vi bara ska ha en... (han verkar trivas bäst som ensamkatt se..)
Posse
CITAT (oldwolfie @ 14-10-2003, 15:38)
kattungar som leker
kan ni kolla på
jag är i skåne nu o dom är sååå söta

Det var en trevlig bildsvit på kattungarna, nästan som hämtat ur en barnbok. smile.gif

Troligen bidrog bilderna till min dröm jag hade inatt om härliga kissekatter, såväl små som stora. Det var en sådan där "verklig" dröm att jag trodde det var på riktigt. rolleyes.gif
Annlo
Jag måste bara hålla med blomstersmurfen som trodde det var en samojed på saisai´s bild!

Jag har nämligen en själv samojed och det är en kopia!!(möjligen aningens större) wub.gif

Annlouice
Saiai
Att han är ja....?! Men det är väl alla katter..... tongue.gif
Dejvid är lika speciell som alla andra katter vi haft, bara hans namn som vi valt att stava på detta sättet eftersom det uttalas så, och inte David...;-) säger väl mycket?
Han lekte med en mus idag när jag skulle åka iväg, hann inte se efter om det var en näbbmus (slöseri) eller vanlig. Han älskar hunden, som visserligen snor maten från honom om han får chansen men är lika glad ändå... En glad och trevlig katt, och speciell........
kerstin z5-6

sigge olika ögon färg och helvit hörande ,,
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon