Full version: Gnäll spikar
Sidor: 1, 2
Grå
CITAT (Carl @ 27-06-2008, 13:40) *
Alla som odlar gnäller hör på bönderna bara.

biggrin.gif Det är helt sant tummenupp.gif
Pia L
Typiskt!! När det äntligen börjar komma lite värme och stormvindarna är borta så kunde man inte göra någon nytta ute ändå, och det som finns hur mycket som helst att göra i trädgården.
Det började med kraftigt illamående som övergick till domningar och stickningar i käke, läppar, tunga och händer, det är knappt så att man kan stå upp ens utan att det känns som gelé i benen.
Säkert någon elak sommarvirus som man har åkt på.
silos
CITAT (Carl @ 26-06-2008, 13:33) *
Hi!
Observera att detta är en gnäll tråd!! Här ska inte delas ut några kramar skäms nono.gif. Fy för glada människor skapa en egen kram tråd om ni orkar!! Kom inte hit och var glada. Det blir snart regn snart!! Det är mindre än ett halvår till julafton och det blir mörkare för varje dag som går! God Jul

He he;för att göra dig liiite gladare så kan jag med gnälla och det för att jag har så lite att gnälla över. rotfl.gif

CITAT (Motti @ 26-06-2008, 13:53) *
Jädra optimister thumbdown.gif sommaren är här !vad då sommar jag har inte set någon naughty.gif eller ja visst !det e det här som kallas den svenska sommaren ! regn och rusk millioner knott och mygg så man inte kan vara ute på kvällen, isflak på vattnet så man inte kan bada osv osv.Det är ju för sjutton katastrof fear.gif

Mvh motti

Här skiner solen som i Sahara! Alldeles för varmt är det ju! giggle.gif

CITAT (Aqvakul @ 26-06-2008, 15:59) *
Snön vräker ner, tiddilipom
allt mer ju mer, tiddilipom
allt mer ju mer, tiddilipom
det snöar
I mina tår, tiddilipom
känns kylan svår, tiddilipom
men nästa vår, tiddilipom
det töar....

Tiddilitjohuu;här är det för varmt tiddiluuuu! whistling.gif
Mollis
Tiddilipom... ett sånt vackert ord, varför använder vi inte det mera??
silos
CITAT (Mollis @ 29-06-2008, 17:59) *
Tiddilipom... ett sånt vackert ord, varför använder vi inte det mera??

Kan bara hålla med dig!
Carl
Pia L!
Du har inte fått ett fästing bett hoppas jag! Låter lite som Borelia!
Pia L
Jag tror inte det, det finns väl inga fästingar så högt upp som 2 mil söder om Ö-vik??
vindspel
Jag vill verkligen gnälla över att jag onte vunit 5 miljoner och inte blivit helad mad.gif

Vill ÄVEN gnälla över at det ska ta sån j*a tid att ladda in ett svar rtfm.gif
och min dator stänger av sig när den själv vill spam.gif
Biggan_
CITAT (vindspel @ 30-06-2008, 11:29) *
Jag vill verkligen gnälla över att jag onte vunit 5 miljoner och inte blivit helad mad.gif

Jag har inte vunnit 5 miljoner, men är lika glad ändå! Hade bara blivit ett jäkla gnällande på alla man inte delat med sig till! flirting.gif
eden
CITAT (Biggan_ @ 30-06-2008, 12:32) *
Jag har inte vunnit 5 miljoner, men är lika glad ändå! Hade bara blivit ett jäkla gnällande på alla man inte delat med sig till! flirting.gif

Tänk så många okända vänner du skulle få. Då kan man gnälla över att dom inte visat sig tidigare.
Biggan_
CITAT (eden @ 30-06-2008, 12:57) *
Tänk så många okända vänner du skulle få. Då kan man gnälla över att dom inte visat sig tidigare.

Precis! tummenupp.gif
Eva-Helene
CITAT (Pia L @ 30-06-2008, 11:22) *
Jag tror inte det, det finns väl inga fästingar så högt upp som 2 mil söder om Ö-vik??

Jomen ATT det gör! Fast det är ovanligt att dom bär på Borrelia-viruset!
Eva-Helene
Min dator har blivit nästan stum! Har kollat alla inställningar men där är allt som det ska. HITTAR INTE FELET! Jag som vill höra på ip-radio medan jag surfar! Nu kan jag ju inte det -cry-.gif -cry-.gif -cry-.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon