CITAT (Anders zon 1 @ 24-10-2008, 23:01)

Ja trist att hon åkte ut!

Tyckte hon var en av de bästa i kväll (fast hon har varit rätt ojämn tidigare). Hon gjorde en väldigt rivig och bra version av SOS. I övrigt gillade jag särskilt Lars som hade ett väldigt personlig framförande. Att Loulou åkte ut visar väl mest på att det inte är det musikaliska som står i centrum för dom flesta som röstar utan utseendet och åldern på artisterna. Man kan ju misstänka att det mest är tjejer i nedre tonåren som röstar och då blir ju resultatet därefter..... Måste säga att jag har svårt att förstå varför så många verkar gilla Johan så mycket. Han kan säkert bli bra när han växt till sig en aning men han är definitivt inte mogen att bli idol ännu och i kväll klarade han inte alls av att sjunga The winner takes it all - behövs en betydligt bättre sångröst och mognare artist till den låten!
Tror säkert att du har rätt i att att det inte är det musikaliska som står i centrum.
Johan ... ja, jag vet inte vad jag ska säga, mer än att han inte kan sjunga ... men att småflickorna satsar sina veckopengar och röstar på honom.
Synd är det.