Full version: Idol 2008
Sidor: 1, 2
Anders zon 1
CITAT (Netha @ 24-10-2008, 22:43) *
Så synd att Loulou åkte ut ikväll. sad.gif

Fortfarande mina favoriter ... Kevin, Sepideh, Alice.

Ja trist att hon åkte ut! sad.gif Tyckte hon var en av de bästa i kväll (fast hon har varit rätt ojämn tidigare). Hon gjorde en väldigt rivig och bra version av SOS. I övrigt gillade jag särskilt Lars som hade ett väldigt personlig framförande. Att Loulou åkte ut visar väl mest på att det inte är det musikaliska som står i centrum för dom flesta som röstar utan utseendet och åldern på artisterna. Man kan ju misstänka att det mest är tjejer i nedre tonåren som röstar och då blir ju resultatet därefter..... Måste säga att jag har svårt att förstå varför så många verkar gilla Johan så mycket. Han kan säkert bli bra när han växt till sig en aning men han är definitivt inte mogen att bli idol ännu och i kväll klarade han inte alls av att sjunga The winner takes it all - behövs en betydligt bättre sångröst och mognare artist till den låten!
Netha
CITAT (Anders zon 1 @ 24-10-2008, 23:01) *
Ja trist att hon åkte ut! sad.gif Tyckte hon var en av de bästa i kväll (fast hon har varit rätt ojämn tidigare). Hon gjorde en väldigt rivig och bra version av SOS. I övrigt gillade jag särskilt Lars som hade ett väldigt personlig framförande. Att Loulou åkte ut visar väl mest på att det inte är det musikaliska som står i centrum för dom flesta som röstar utan utseendet och åldern på artisterna. Man kan ju misstänka att det mest är tjejer i nedre tonåren som röstar och då blir ju resultatet därefter..... Måste säga att jag har svårt att förstå varför så många verkar gilla Johan så mycket. Han kan säkert bli bra när han växt till sig en aning men han är definitivt inte mogen att bli idol ännu och i kväll klarade han inte alls av att sjunga The winner takes it all - behövs en betydligt bättre sångröst och mognare artist till den låten!

Tror säkert att du har rätt i att att det inte är det musikaliska som står i centrum. sad.gif

Johan ... ja, jag vet inte vad jag ska säga, mer än att han inte kan sjunga ... men att småflickorna satsar sina veckopengar och röstar på honom.
Synd är det. sad.gif
Berith
Har slutat titta så jag har inga åsikter om deltagarna längre, men jag kollar lördag morron vem som åkte ut.

Brukar skriva ner i uttagningarna vilka jag tycker har nån chans att gå till final. Så här skrev jag i år:
26249 Alexandra Knutsson
Soledad
26316 Andreas
Robin Bengtsson
Kenny
Robin Meatloaf
Lagerarbetaren rockband (Kiss) Robin
Rasmus

Robin Bengtsson är väl Robin B? Kan dom andra två Robin vara Robin E? Dom övriga är väl inte med alls? g.gif
Felicia
Efter kvällens program:

1. Kevin förstås - helt outstanding, nästan, men bara nästan, lika bra som Markus Fagervall.

Sen är det Anna och Robin E, tätt följd av Alice och sen den andre Robin.

Sist och absolut minst - Johan och Lars. Hoppas nån av dom åker i kväll..
Irene_L
Oj vad duktiga alla har blivit. tummenupp.gif Jag tyckte dom var sååå dåliga i början men dom har verkligen utvecklas. Jag tycker nog det är dags för Laaas att åka ut!
Netha
CITAT (Netha @ 24-10-2008, 21:43) *
Så synd att Loulou åkte ut ikväll. sad.gif

Fortfarande mina favoriter ... Kevin, Sepideh, Alice.

Kevin och Alice i final! bravo.gif smile.gif
Boxer
Kevin är ett enormt härligt charmtroll som förtjänar att vinna. tummenupp.gif
zaaritha
Har ej följt alltihop!
Men; det jag hörde av Johan Palm (rätt namn?) var hemskt!
Ingen sångröst--bara en som larviga småtjejer gillar. Tycker synd om tjejen!
Det jag hört--så kan hon sjunga!
Piccante
Kevin förtjänar verkligen finalplasten. Alice, ja vet inte? Robin B gjorde verkligen framsteg sista tiden så sett till hur han har utvecklats så är han ju duktig men i kväll tyckte jag han lät illa.

Intressant att se hur de tidigare idolvinnarna och deltagarna har utvecklats. Darin är väl den som det har gått bäst för trots att han kom 2a ? http://www.youtube.com/watch?v=ytQH8w90fG4
Netha
GRATTIS KEVIN!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon