Sidor: 1, 2
Gossen Ruda
Som en av inventarierna här får jag väl också gratulera nykomlingen. Ta inte åt dig av lite magsura ovidkommande kommentarer, det finns ju inga bråktrådar här nu att avreagera sig på. blomma.gif
Alba
Upp med hakan Aqvakul.........som du ser är de flesta inne på samma linje som du.
Låt inte en person förstöra din dag eller dina dagar på Odla.
Solstorm
-fear-.gif Vilken skrämmande rubrik! Trodde att du skulle lämna in. Tur att det inte var så. sweatingbullets.gif Tja, det är väl ingen tvekan om att du är populär.
Novembergrå kommentarer behöver du inte ta åt dig. Det väcker väl snarare medlidande för någon som kanske inte mår så bra.
Magdis
smiley_small_hug.gif på dig Aqvakul! Du är en person med ett gott hjärta och du förgyller Odla med din närvaro. Grattis på 1-årsdagen! rose.gif
eden
CITAT (Aqvakul @ 07-10-2008, 21:09) *
Hur hanterar man sånt här?

Antingen så tar jag åt mig och mår dåligt
eller
konstaterar jag att detta inte är något att bry sig om därför att det är skrivet av en människa som inte tål att jag får lite uppmuntran.

I vilket fall som helst så känns det som om någon varit inne och skitit i en tråd som ville lyfta fram det som är fint med Odla och så var den dan "förstörd".

sad.gif

Jag vet hur du känner, Aqva,
Har råkat ut för detta "havererande" av trådar flera gånger, tyvärr.
Men eftersom merparten av odlas medlemmar är helt ok. och alla positiva reaktioner MOT DETTA KAPANDE så är jag kvar och bryr mig inte om en person som inte kan tillföra något sakligt.
Tycker inte att du ska bry dig heller./eden
Grattis på ettårsdagen.
Grå
biggrin.gif
Underbart när alla soliga själar samlas i en och samma tråd och skriver inlägg som visar hur bra ni mår tongue.gif
AstLar
Och här är en till som trivs med Aqvakul smiley_small_hug.gif

Är man trött och tjurig läser man något inlägg ur mysko tråden.
Där finns så många underfundiga roliga bilder som lättar upp humöret.

Tack Aqvakul! Hoppas verkligen du fortsätter... blomma.gif

eden
CITAT (AstLar @ 10-10-2008, 14:55) *
Och här är en till som trivs med Aqvakul smiley_small_hug.gif

Är man trött och tjurig läser man något inlägg ur mysko tråden.
Där finns så många underfundiga roliga bilder som lättar upp humöret.

Tack Aqvakul! Hoppas verkligen du fortsätter... blomma.gif

Det var trevligt att se att tråden fortsätter trots att det finns personer som uppenbarligen BARA Vill skada andra och inte förstår när man INTE ÄR ÖNSKVÄRD I TRÅDAR
Fortsätt att skriva alla ni andra så att Aqvakul förstår att det är ett fåtal som saboterar trådar.
VI som skriver sakligt MÅR JU BRA AV DET./eden
Grå
CITAT (eden @ 10-10-2008, 16:49) *
Det var trevligt att se att tråden fortsätter trots att det finns personer som uppenbarligen BARA Vill skada andra och inte förstår när man INTE ÄR ÖNSKVÄRD I TRÅDAR
Fortsätt att skriva alla ni andra så att Aqvakul förstår att det är ett fåtal som saboterar trådar.

Ja det är HELT TYDLIGT biggrin.gif
Aqvakul
CITAT (eden @ 10-10-2008, 16:49) *

Personligen har jag ingen som helst önskan att tråden skall leva vidare, framförallt inte som någon kontroversiell debattråd.

Tack än en gång för all uppmuntran!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon