|
Aqvakul
07-10-2008, 06:37
Tack alla ni på Odla för ett härligt år tillsammans! När det började med en fråga om Rosa rugosor, så anade jag inte att Odla skulle bli en så viktig del av min vardag. Ibland när det varit som mest turbulent har det känts som läge för att lämna. Men nästan alltid har det bara varit mysigt och stimulerande. Tack än en gång!
skogstroll
07-10-2008, 06:42
vadåå du ska väl inte försvinna va?
Grattis på ettårsdagen!!!!
Aqvakul
07-10-2008, 06:49
CITAT (skogstroll @ 07-10-2008, 07:42)  vadåå du ska väl inte försvinna va?  Apselut inte!
skogstroll
07-10-2008, 06:55
 puh vicken tur!
Gossen Ruda
07-10-2008, 07:00
Skrämmas så där!
Vilken Ola? Annars håller jag med Ojvaskoj fullständigt! Ser att du skrivit 58 inlägg per dag under det här året, det är nog ingen som slår det!
Nostalgia
07-10-2008, 08:37
TACK själv Aqvakul Det var du som fick mig att bli Odla beroende Skämt åsido, jag blev medlem på Odla för att finna en del svar om olika blommor och var i början bara in på sidan någon gång då och då och bara på trädgårdsforumet. Men så en morgon när jag hade det tråkigt satte jag mig vid datorn och knappa in mig på Odla och kikade då in på avdelningen Småprat och på vilken tråd jag än skulle läsa så stod det Av: Aqvakul, Aqvakul, Aqvakul, Aqvakul... Klart man blev nyfiken  Och efter att följt med på Aqvakuls "resor " i dom olika trådarna så vart jag fast TURBULENT  ja lite mycket  har det varit och en hel del [attachment=25370:snigel.jpg] men sådan tur att du stått pall för vem ska annars hålla reda på veckodagarna Grattis på 1-års dagen  från mig [attachment=25371:hatt.jpg]
Eva-Helene
07-10-2008, 08:57
Grattis på ettårsdagen från mig också! fwlr4.gif Och tack för alla påhopp och gliringar  ,  , och uppmuntrande ord! Du hjälper till att göra min vardag lite lättare - tillsammans med "alla dom andra", naturligtvis!
AnnammA
07-10-2008, 09:10
GRATTIS!på 1-årsdagen ! från mig med... Ha en bra dag! Lite grönsaker i modern tappning, för att fira händelsernas centrum:
Grattis på ettårsdagen! från en gamling som fyller 6 om en knapp månad... Är Odla beroendeframkallande? Lite kanske...
Alexander-VG-zon3
07-10-2008, 12:05
Grattis Grattis
Sussie F-Flower
07-10-2008, 12:28
Grattis på 1-årsdagen från mig med!!!!
Vilken fin bild du hade lagt in, på del av din trädgård!
Får väl ansluta mig till gratulanterna med lite GRATTIS
Tanjatall
07-10-2008, 13:00
Ett stort tack själv, Aqvaqul! Det värmde när du välkomnade mig till sajten. Dina inlägg är sakliga och ödmjuka. Ha en fin dag idag och ett underbart liv!
Grattis på 1-årsdagen. Jag är dubbelt så gammal som du är. Jag lovar......det blir bara bättre och bättre.....Odla är fantastiskt.
Skrämpelle där!!! Sällar mig till gratulanterna och säger grattis på ettårsdagen nu är juniortiden över och mellanstadiet börjar Ett år bara.. känns som du alltid varit här
Trevlig fortsättning på ditt odlaliv...Här
Här är en till som hoppade högt av den rubriken. Så får man väl inte skrämmas.... Själv har jag visserligen varit medlem ett drygt år men det är bara sen i våras ungefär som jag varit aktiv här. Det började precis som för flera andra med att jag behövde svar på en fråga, sedan läste jag fler trådar, och då gick det ju inte att missa dina kunniga/spydiga/kluriga/knasiga/vettiga/glada/tänkvärda/humoristiska kommentarer. Du är en av många odlaiter som gjort det här till en minnesvärd sommar, och som fått mig rejält odla-biten. Det går sällan en dag utan att jag loggar in och kollar läget här! Tack för att du finns Aqva - och hoppas du blir kvar här länge än....
Myosotis
07-10-2008, 17:45
Vad du skräms! Det var inte snällt. Tack själv! Vi kom hit nästan samtidigt, så för mig har du alltid funnits här, och det skulle vara väldigt tomt utan dig!
Gunilla T
07-10-2008, 17:54
Men ojdå...så rädd jag blev att du tänkte lämna Odla, hann redan tänka att något tråkigt hade hänt dig. Tack och lov var det inte så..
Go on! Aqvakul ..
Krolliljan
07-10-2008, 19:02
grattis på ettårsdagen. och tack för trevligt sällskap i div trådar och omtanke[attachment=25403:Hugspic_20_9_.jpg]
Red Top
07-10-2008, 19:25
Fräckt att skrämmas så där! Grattis på ettårsdagen!Här får du en hel skottkärra full med blommor av mig [attachment=25405:b_015.JPG] Hoppas verkligen att du stannar på odla länge än. Det är bl a du som fått gamkärringen att våga delta i andra trådar än de rent trädgårsrelaterade Lev väl! Birgitta
aanderss
07-10-2008, 19:29
grattis o snart har du skrivit mest på odla
CITAT (aanderss @ 07-10-2008, 20:29)  grattis o snart har du skrivit mest på odla Nja, det är väl en sanning med modifikation. Om man räknar alla enstycksord och tecknet i alla smileys, så kanske, men bara kanske, kan han komma upp i ett av Bettsons inlägg.
Aqvakul
07-10-2008, 19:42
CITAT (Grå @ 07-10-2008, 20:37)  Nja, det är väl en sanning med modifikation. Om man räknar alla enstycksord och tecknet i alla smileys, så kanske, men bara kanske, kan han komma upp i ett av Bettsons inlägg.
CITAT (Aqvakul @ 07-10-2008, 20:42)  I att skriva "mest" alltså.
Aqvakul
07-10-2008, 19:47
CITAT (Grå @ 07-10-2008, 20:43)  I att skriva "mest" alltså. Varför drar du in Bettson i min tråd?
CITAT (Aqvakul @ 07-10-2008, 20:47)  Varför drar du in Bettson i min tråd? Därför att Bettson skriver väldigt långa inlägg och därför i mina ögon skriver mest.
Aqvakul
07-10-2008, 19:55
CITAT (Grå @ 07-10-2008, 20:49)  Därför att Bettson skriver väldigt långa inlägg och därför i mina ögon skriver mest. Det känns mindre intressant i det här sammanhanget. Men du kan kanske ta upp det med Bettson.
Finns ingen anledning efterom det jag skrev handlade om dig.
Bra jobbat Aqvakul
Myosotis
07-10-2008, 19:59
CITAT (Grå @ 07-10-2008, 20:37)  Nja, det är väl en sanning med modifikation. Om man räknar alla enstycksord och tecknet i alla smileys, så kanske, men bara kanske, kan han komma upp i ett av Bettsons inlägg.  Men ge dig nån gång. Ska du in i varenda tråd och provocera?! [attachment=25406:gähn.gif]
CITAT (Myosotis @ 07-10-2008, 20:59)   Men ge dig nån gång. Ska du in i varenda tråd och provocera?! [attachment=25406:gähn.gif] Inte varenda, bara de jag känner för att skriva i. Om ni sedan tar det som provokationer så är det era egna projiceringar för "ni" är som vanligt samma gäng. Men nu ska ni få Aqvakuls skrik efter kärlek och ömhet ifred. God natt!
Aqvakul
07-10-2008, 20:09
CITAT (Grå @ 07-10-2008, 21:02)  Inte varenda, bara de jag känner för att skriva i. Om ni sedan tar det som provokationer så är det era egna projiceringar för "ni" är som vanligt samma gäng. Men nu ska ni få Aqvakuls skrik efter kärlek och ömhet ifred. God natt! Hur hanterar man sånt här? Antingen så tar jag åt mig och mår dåligt eller konstaterar jag att detta inte är något att bry sig om därför att det är skrivet av en människa som inte tål att jag får lite uppmuntran. I vilket fall som helst så känns det som om någon varit inne och skitit i en tråd som ville lyfta fram det som är fint med Odla och så var den dan "förstörd".
Krolliljan
07-10-2008, 20:18
Det är just sådana tråkiga inlägg som gör att jag sällan är inne på Odla numera, men om jag går in är det just glada, trevliga inlägg som bl a du skriver som gör att jag inte helt ger upp. Grattis en gång till.
CITAT (Aqvakul @ 07-10-2008, 21:09)  I vilket fall som helst så känns det som om någon varit inne och skitit i en tråd som ville lyfta fram det som är fint med Odla och så var den dan "förstörd".  Ibland blir man förvånad över vilka trådar folk kapar bara för att få skvätta dynga omkring sig.  Det är väldigt få trådar jag läser på Småprat numera eftersom det oftast är otrevligheter i dem. Den här tråden trodde jag var "säker" men allt går ju att förstöra... Jag förstår din besvikelse Aqua, men det är i alla fall bara en negativ person jämfört med de många som verkligen skrivit glada och positiva inlägg till dig!
CITAT (Aqvakul @ 07-10-2008, 21:09)  Hur hanterar man sånt här? Antingen så tar jag åt mig och mår dåligt eller konstaterar jag att detta inte är något att bry sig om därför att det är skrivet av en människa som inte tål att jag får lite uppmuntran. I vilket fall som helst så känns det som om någon varit inne och skitit i en tråd som ville lyfta fram det som är fint med Odla och så var den dan "förstörd".  Äsch... Upp med hakorna aqua. Om du känner "att dagen är förstörd" så har du låtit GRÅ vinna, och lyckats med sitt uppsåt, att förstöra tråden. Ge henne inte den glädjen. Strunta i det..
Kram till dig Aqvakul, jag är relativt ny här på odla och du var den jag första jag träffade på här och det var kul, svarade med roliga och lite crazy inlägg,en eloge att du bryr dig om oss nybörjare
Myosotis
07-10-2008, 20:30
CITAT (Aqvakul @ 07-10-2008, 21:09)  Hur hanterar man sånt här? Antingen så tar jag åt mig och mår dåligt eller konstaterar jag att detta inte är något att bry sig om därför att det är skrivet av en människa som inte tål att jag får lite uppmuntran. I vilket fall som helst så känns det som om någon varit inne och skitit i en tråd som ville lyfta fram det som är fint med Odla och så var den dan "förstörd".   Försök att inte ta åt dig (fast jag förstår hur det känns). Det bästa är väl som vanligt att inte reagera alls på såna där dumheter.
Red Top
07-10-2008, 20:36
CITAT (Aqvakul @ 07-10-2008, 21:09)  Hur hanterar man sånt här? Antingen så tar jag åt mig och mår dåligt eller konstaterar jag att detta inte är något att bry sig om därför att det är skrivet av en människa som inte tål att jag får lite uppmuntran. I vilket fall som helst så känns det som om någon varit inne och skitit i en tråd som ville lyfta fram det som är fint med Odla och så var den dan "förstörd".   Den stora mängden, är väl ändå possitivt lagda till din förmån Aqua! Ta åt dig det possitiva och skit i grå människor som inte vet bättre hur man sätter färg på tillvaron.
blomkronan
07-10-2008, 21:43
Grattis till våran 1-åring
herkules
07-10-2008, 23:29
Aqvakul
08-10-2008, 06:38
titti49zon6
08-10-2008, 07:17
Grattis på 1 årsdagen (hihi, 1 dag försent men bättre sent än aldrig) så kul att du finns här på Odla, ja att nästan alla finns här
Grattis också ......men hur hinner du skriva sååå många inlägg.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|