Sidor: 1, 2
Aqvakul
Tack alla ni på Odla för ett härligt år tillsammans! thanks.gif

När det började med en fråga om Rosa rugosor, så anade jag inte att Odla skulle bli en så viktig del av min vardag. Ibland när det varit som mest turbulent har det känts som läge för att lämna. Men nästan alltid har det bara varit mysigt och stimulerande. Tack än en gång!
thanks.gif

skogstroll
vadåå du ska väl inte försvinna va? sad.gif
Ramred
Grattis på ettårsdagen!!!!
Aqvakul
CITAT (skogstroll @ 07-10-2008, 07:42) *
vadåå du ska väl inte försvinna va? sad.gif

Apselut inte!
skogstroll
sweatingbullets.gif puh vicken tur!
Gossen Ruda
Skrämmas så där!
Berith
Vilken Ola? unsure.gif

Annars håller jag med Ojvaskoj fullständigt! tummenupp.gif

Ser att du skrivit 58 inlägg per dag under det här året, det är nog ingen som slår det! giggle.gif
Nostalgia
TACK själv Aqvakul smiley_small_hug.gif

Det var du som fick mig att bli Odla beroende naughty.gif

Skämt åsido, jag blev medlem på Odla för att finna en del svar om olika blommor och var i början bara in på sidan någon gång då och då och bara på trädgårdsforumet.
Men så en morgon när jag hade det tråkigt satte jag mig vid datorn och knappa in mig på Odla och kikade då in på avdelningen Småprat och på vilken tråd jag än skulle läsa så stod det Av: Aqvakul, Aqvakul, Aqvakul, Aqvakul... Klart man blev nyfiken giggle.gif Och efter att följt med på Aqvakuls "resor " i dom olika trådarna så vart jag fast blush.gif

TURBULENT blink.gif confused.gif ja lite mycket spam.gif spam.gif spam.gif har det varit och en hel del [attachment=25370:snigel.jpg] men sådan tur att du stått pall för vem ska annars hålla reda på veckodagarna flirting.gif

Grattis på 1-års dagen blomma.gif från mig

[attachment=25371:hatt.jpg]
Eva-Helene
Grattis på ettårsdagen från mig också!
fwlr4.gif

Och tack för alla påhopp och gliringar flirting.gif , kompiskram.gif , och uppmuntrande ord!
Du hjälper till att göra min vardag lite lättare - tillsammans med "alla dom andra", naturligtvis! smiley_small_hug.gif
AnnammA
GRATTIS!på 1-årsdagen ! rose.gif

från mig med... Ha en bra dag!

Lite grönsaker i modern tappning, för att fira händelsernas centrum:
Wilmer
Grattis!! yaay.gif kompiskram.gif

verbena.jpg

nymolls2.jpg

isa o teddyn.jpg

Från mig och grisarna flirting.gif
Betty
yaay.gif Grattis på ettårsdagen! från en gamling som fyller 6 om en knapp månad...
Är Odla beroendeframkallande? Lite kanske... whist.gif
Biggan_
Grattis på 1-årsdagen! smiley_small_hug.gif
....och thanks.gif för ett trevligt år i ditt sällskap! kompiskram.gif
Alexander-VG-zon3
Grattis Grattis smiley_small_hug.gif kompiskram.gif
Sussie F-Flower
Grattis på 1-årsdagen från mig med!!!! kompiskram.gif

Vilken fin bild wub.gif du hade lagt in, på del av din trädgård!

MariaS
Får väl ansluta mig till gratulanterna med lite GRATTIS spam.gif
Tanjatall
Ett stort tack själv, Aqvaqul!
Det värmde när du välkomnade mig till sajten. Dina inlägg är sakliga och ödmjuka.
Ha en fin dag idag och ett underbart liv!
smiley_small_hug.gif
Bettis
GRATTIS GRATTIS OCH JAG ÖNSKAR DIG ETT TILL TREVLIGT ÅR PÅ ODLA! blomma.gif blomma.gif blomma.gif yaay.gif yaay.gif yaay.gif
(klicka på bilden)
Alba
Grattis på 1-årsdagen. blomma.gif
Jag är dubbelt så gammal som du är. Jag lovar......det blir bara bättre och bättre.....Odla är fantastiskt. yes.gif
pejori
Skrämpelle där!!! nono.gif nono.gif nono.gif
Sällar mig till gratulanterna och säger grattis på ettårsdagen rose.gif yaay.gif
nu är juniortiden över och mellanstadiet börjar 000.gif
Ett år bara.. g.gif g.gif
känns som du alltid varit här kompiskram.gif kompiskram.gif

Trevlig fortsättning på ditt odlaliv...Här bravo.gif bravo.gif
HelenJ
Här är en till som hoppade högt av den rubriken. Så får man väl inte skrämmas.... -fear-.gif

Själv har jag visserligen varit medlem ett drygt år men det är bara sen i våras ungefär som jag varit aktiv här. Det började precis som för flera andra med att jag behövde svar på en fråga, sedan läste jag fler trådar, och då gick det ju inte att missa dina kunniga/spydiga/kluriga/knasiga/vettiga/glada/tänkvärda/humoristiska kommentarer. Du är en av många odlaiter som gjort det här till en minnesvärd sommar, och som fått mig rejält odla-biten. Det går sällan en dag utan att jag loggar in och kollar läget här!

Tack för att du finns Aqva - och hoppas du blir kvar här länge än....
blomma.gif kram1.gif
Myosotis
-fear-.gif Vad du skräms! Det var inte snällt. nono.gif

Tack själv! Vi kom hit nästan samtidigt, så för mig har du alltid funnits här, och det skulle vara väldigt tomt utan dig!
Gunilla T
Men ojdå...så rädd jag blev att du tänkte lämna Odla, hann redan tänka att något tråkigt hade hänt dig. Tack och lov var det inte så..

Go on! Aqvakul ..
Krolliljan
grattis på ettårsdagen. blomma.gif

och tack för trevligt sällskap i div trådar och omtanke

[attachment=25403:Hugspic_20_9_.jpg]
Red Top
Fräckt att skrämmas så där! sweatingbullets.gif

Grattis på ettårsdagen!

Här får du en hel skottkärra full med blommor av mig smiley_small_hug.gif
[attachment=25405:b_015.JPG]
Hoppas verkligen att du stannar på odla länge än. Det är bl a du som fått gamkärringen att våga delta i andra trådar än de rent trädgårsrelaterade yes.gif
Lev väl!
Birgitta
aanderss
grattis o snart har du skrivit mest på odla
Grå
CITAT (aanderss @ 07-10-2008, 20:29) *
grattis o snart har du skrivit mest på odla

Nja, det är väl en sanning med modifikation. Om man räknar alla enstycksord och tecknet i alla smileys, så kanske, men bara kanske, kan han komma upp i ett av Bettsons inlägg.
Aqvakul
CITAT (Grå @ 07-10-2008, 20:37) *
Nja, det är väl en sanning med modifikation. Om man räknar alla enstycksord och tecknet i alla smileys, så kanske, men bara kanske, kan han komma upp i ett av Bettsons inlägg.

confused.gif
Grå
CITAT (Aqvakul @ 07-10-2008, 20:42) *
confused.gif

I att skriva "mest" alltså.
Aqvakul
CITAT (Grå @ 07-10-2008, 20:43) *
I att skriva "mest" alltså.

Varför drar du in Bettson i min tråd?
Grå
CITAT (Aqvakul @ 07-10-2008, 20:47) *
Varför drar du in Bettson i min tråd?

Därför att Bettson skriver väldigt långa inlägg och därför i mina ögon skriver mest.
Aqvakul
CITAT (Grå @ 07-10-2008, 20:49) *
Därför att Bettson skriver väldigt långa inlägg och därför i mina ögon skriver mest.

Det känns mindre intressant i det här sammanhanget. Men du kan kanske ta upp det med Bettson. smiley_small_hug.gif
Grå
Finns ingen anledning efterom det jag skrev handlade om dig.
Netha
Bra jobbat Aqvakul blomma.gif
Myosotis
CITAT (Grå @ 07-10-2008, 20:37) *

rolleyes.gif Men ge dig nån gång. Ska du in i varenda tråd och provocera?! [attachment=25406:gähn.gif]
Grå
CITAT (Myosotis @ 07-10-2008, 20:59) *
rolleyes.gif Men ge dig nån gång. Ska du in i varenda tråd och provocera?! [attachment=25406:gähn.gif]

Inte varenda, bara de jag känner för att skriva i. Om ni sedan tar det som provokationer så är det era egna projiceringar för "ni" är som vanligt samma gäng.
Men nu ska ni få Aqvakuls skrik efter kärlek och ömhet ifred.
God natt!
Aqvakul
CITAT (Grå @ 07-10-2008, 21:02) *
Inte varenda, bara de jag känner för att skriva i. Om ni sedan tar det som provokationer så är det era egna projiceringar för "ni" är som vanligt samma gäng.
Men nu ska ni få Aqvakuls skrik efter kärlek och ömhet ifred.
God natt!

Hur hanterar man sånt här?

Antingen så tar jag åt mig och mår dåligt
eller
konstaterar jag att detta inte är något att bry sig om därför att det är skrivet av en människa som inte tål att jag får lite uppmuntran.

I vilket fall som helst så känns det som om någon varit inne och skitit i en tråd som ville lyfta fram det som är fint med Odla och så var den dan "förstörd".

sad.gif
Krolliljan
Det är just sådana tråkiga inlägg som gör att jag sällan är inne på Odla numera, men om jag går in är det just glada, trevliga inlägg som bl a du skriver som gör att jag inte helt ger upp. trostar.gif kompiskram.gif

Grattis en gång till. yaay.gif
HelenJ
CITAT (Aqvakul @ 07-10-2008, 21:09) *
I vilket fall som helst så känns det som om någon varit inne och skitit i en tråd som ville lyfta fram det som är fint med Odla och så var den dan "förstörd".
sad.gif

Ibland blir man förvånad över vilka trådar folk kapar bara för att få skvätta dynga omkring sig. thumbdown.gif Det är väldigt få trådar jag läser på Småprat numera eftersom det oftast är otrevligheter i dem. Den här tråden trodde jag var "säker" men allt går ju att förstöra... no.gif

Jag förstår din besvikelse Aqua, men det är i alla fall bara en negativ person jämfört med de många som verkligen skrivit glada och positiva inlägg till dig! trostar.gif
pejori

Antingen så tar jag åt mig och mår dåligt eller
konstaterar jag att detta inte är något att bry sig om därför att det är skrivet av en människa som inte tål att jag får lite uppmuntran.

sad.gif

Äsch...Upp med hakorna aqua. w00t.gif w00t.gif

Om du känner "att dagen är förstörd" så har du låtit GRÅ vinna, och lyckats med sitt uppsåt, att förstöra tråden. rtfm.gif rtfm.gif
Ge henne inte den glädjen. nono.gif nono.gif
Strunta i det.. smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif kompiskram.gif
Vippan
Kram till dig Aqvakul, jag är relativt ny här på odla och du var den jag första jag träffade på här och det var kul, svarade med roliga och lite crazy inlägg,en eloge att du bryr dig om oss nybörjare smiley_small_hug.gif
Myosotis

eller

sad.gif

trostar.gif smiley_small_hug.gif kompiskram.gif Försök att inte ta åt dig (fast jag förstår hur det känns). Det bästa är väl som vanligt att inte reagera alls på såna där dumheter.
Red Top
blomma.gif
MariaS

eller

sad.gif

smiley_small_hug.gif kompiskram.gif Den stora mängden, är väl ändå possitivt lagda till din förmån Aqua! Ta åt dig det possitiva och skit i grå människor som inte vet bättre hur man sätter färg på tillvaron.
blomkronan
Grattis till våran 1-åring yaay.gif hbd.gif

herkules
smiley_small_hug.gif
Aqvakul
Tack för alla trevliga inlägg! thanks.gif blush.gif thanks.gif
titti49zon6
Grattis på 1 årsdagen (hihi, 1 dag försent men bättre sent än aldrig) så kul att du finns
här på Odla, ja att nästan alla finns här smiley_small_hug.gif
Gillan
Grattis på 1-årsdagen säger jag med en dag i efterskott yaay.gif blomma.gif .................Och du! Du ska bara titta på alla varma tillrop, skulle det finnas några andra ska du bara blunda flirting.gif smiley_small_hug.gif
Lillja
Grattis också ......men hur hinner du skriva sååå många inlägg. blomma.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon