Sidor: 1, 2
blomkronan
Va pigg du såg ut Titti smile.gif jätte kul biggrin.gif
Nu har du choklad så det räcker ett tag giggle.gif
Du var inte blå längre... jag trodde du skulle se ut som en smurf... blå och liten giggle.gif
[attachment=28613:102907_smurf.gif]

GOD JUL Titti hoppas du får en fin jul tillsamans med din familj och vänner
smiley_small_hug.gif //Mari
Maggan H
CITAT (Myosotis @ 21-12-2008, 17:48) *
Har missat det här med insamlingen, annars hade jag varit med! Får nöja mig med att skicka cyberkramar.

Jag också, har haft lite andra tråkigheter inom familjen. Skickar också webkramar! smiley_small_hug.gif
Irene_L
God Jul Titti!
Biggan_
God Jul Titti!
*Stintan*
CITAT (Myosotis @ 21-12-2008, 17:48) *
Har missat det här med insamlingen, annars hade jag varit med! Får nöja mig med att skicka cyberkramar.

Jag också men lite julkramar bidrar jag gärna med
[attachment=28700:Floridah...L_20_51_.gif]
titti49zon6
Blomkronan, hon var ju riktigt läcker din smurf....men jag börjar se riktigt normal ut nu giggle.gif

Tack alla för era lyckönskningar, dom värmer tummenupp.gif

Jag önskar er alla en riktigt God Jul.....sköt om er santa.gif smiley_small_hug.gif

Själv ska jag bara sitta i min nya mysiga fåtölj och käka choklad whist.gif
Irene_L
Det låter väldigt skönt Titti. Vila dig ordentligt nu och njuuuut av chokladen smiley_small_hug.gif

[attachment=28720:kvisla23.gif][attachment=28719:kvisla6.gif][attachment=28718:k
visla13.gif]

santa.gif kompiskram.gif santa.gif
malin72
ja god jul Titti smiley_small_hug.gif såg fin fint ut det som kom fram till dig tummenupp.gif ha det så trevligt i din fåtölj nu med din gottiga choklad bravo.gif
Alba
God Jul Titti

Kör nu hårt med tjänstefolket. yes.gif
Irene_L
Hoppas att du har haft en skön julafton. Jag önskar dig en fortsatt trevlig julhelg! smiley_small_hug.gif
[attachment=28745:img_45973c1779701.gif]

Idag är det jag som ska ligga så här och inte göra någonting...hihi
[attachment=28744:kvisla23.gif]
Netha
Hoppas att du fick en fin, lugn o skön julafton med lagom av klappar
och massor av god choklad.
Fortsätt ta det lugnt och låt dig passas upp.
smiley_small_hug.gif
Gillan
Hoppas du haft en riktigt skön julhelg tillsammans med dina nära och kära titti. Att du blivit uppassad som den sköraste prinsessa och bara fått njuta i din egen takt....................... smiley_small_hug.gif

Irene_L
Jag hoppas också att du har haft det bra i julen....och att du fått vila dig och fått tillbaks lite styrka! smiley_small_hug.gif

[attachment=28925:hugs031_15821496.gif]

kompiskram.gif
Lady Hamilton
Ja god fortsättning på helgerna Titti kompiskram.gif och vila dig ordentligt så du är i TOPPFORM i slutet på Mars flirting.gif
Biggan_
Jag hoppas också att du har haft en lugn och fin julhelg Titti, och hoppas också att du kryar på dej i stadig takt! smiley_small_hug.gif
titti49zon6
Tack ska ni ha, det har varit en lugn och skön julhelg
enda smolken i glädjebägaren var att jag fick tillbringa dagen före julafton på akuten
Min puls var uppe i 137 slag ,högt blodtryck och hjärtat slog som bara den, fick Seloken att ta morgon och kväll
så nu är det någorlunda ordning på pulsen
Hoppas att ni andra har haft en glad och trevlig julhelg och att Nyåret skall bli bra
Om jag kan åka på mässa i mars återstår att se, skall ju elkonverteras om några veckor och därefter blir det
träning hos hjärtsköterska och sjukgymnast, men vi får se
Ha det gott allesammans och sköt om er smiley_small_hug.gif
Betty
Ha det så bra och sköt om dig du med Titti, hoppas de får ordning på pumpen snart! smiley_small_hug.gif
Alba
smiley_small_hug.gif
Aqvakul
Stor kramis Titti!
smiley_small_hug.gif
renate
Jag har inte varit inne här på ett tag var i Skåne över julhelgen.Så skönt att du är hemma igen.
Kryar på dig nu ordentligt. :smiley_small_hug smiley_small_hug.gif: smiley_small_hug.gif
HelenN
Ojj, jisses......visste ingenting! Har ju inte vart inne på Odla så mycket på sistone.

Men du får krya på dig ännu mer och det är ju skönt att du kommit hem. Låt familj o vänner skämma bort dig....o visa inga friskhetstecken.....så fortsätter de smile.gif

Ha ett Gott Nytt År nu!

Kram
smiley_small_hug.gif
Alba
Jag önskar dig och din familj ett riktigt bra slut på året och ett Gott Nytt År.

Gå nu inte ut idag Titti i denna hemska blåst
smiley_small_hug.gif
Irene_L
Jag önskar dig Ett Gott Nytt TrädgårdsÅr!! kompiskram.gif
[attachment=29020:quinie.gif]

Krya på dig nu!! smiley_small_hug.gif
Wilmer
Gott nytt år, krya på dig ännu mer! rose.gif
Aqvakul
Gott Nytt År Titti!

aanderss
CITAT (titti49zon6 @ 19-12-2008, 09:55) *
Såååå skönt, även om jag inte trodde att jag skulle vara så svag. Benen darrar och nu när jag för första gången skriver
här så skakar händerna som på en gammal gumma smile.gif
Jag vill tacka er alla för all uppmuntran jag fått här på forumet, har läst men inte orkat svara och så har jag ju fått
rapport via telefon av min lillasyster Babbe som varit ett stort stöd för mig under denna tid thanks.gif
Nu väntar minst tre veckors behandling med Waran (blodförtunnande medicin) innan jag kan få en elkonvertering
så att mitt hjärta börjar slå normalt igen, jag har fått hjärtflimmer men det ska ordna till sig så småningom.

Jag kommer att bi otroligt bortskämd av min familj, gubben tillåter mig inte att röra ett inger än så länge och snart kommer barnen hem för att fira en annorlunda jul än dom är van vid, fniss ,
det blir ingen gran och ytterst begränsat med tomtar och pynt, men det får vi ta igen nästa år tummenupp.gif

thanks.gif thanks.gif thanks.gif för all uppmuntran och en hel massa smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif
sköt om er och var rädda om varandra

önskar dig ett gott år 2009
Myosotis
Gott Nytt År från mig också! smiley_small_hug.gif
Biggan_
Gott Nytt År Titti!

Irene_L
[attachment=29111:1395745llho2ecjm1.jpg]

Hoppas att det är bra med dig Titti och att du blir starkare för varje dag!! Tänker mycket på dig! kram2.gif
smiley_small_hug.gif
Biggan_
Ha det så gott, sköt om dej och krya på dej! smiley_small_hug.gif

Alba
God fortsättning Titti. smiley_small_hug.gif
Lady Hamilton
Ja Gof fortsättning på 2009 kompiskram.gif Hoppas att det blir ett år fyllt med GOD hälsa smiley_small_hug.gif
Biggan_
Hoppas allt är väl Titti! Tänker på dej!

Irene_L
Hoppas att du blir starkare för varje dag!!

[attachment=29228:heart2.gif]

smiley_small_hug.gif
Irene_L
Hej Titti....jag hoppas att allt är bra med dig! kompiskram.gif
[attachment=29409:1.jpg]

Ta det riktigt lugnt nu!
[attachment=29408:BloggPho...7_122650.gif]

smiley_small_hug.gif
Aqvakul
Stor Kram till Titti! smiley_small_hug.gif

Alba
Sköt om dig och ta det nu lugnt när tjänstefolket har åkt hem.

Vilken trevlig start på veckan det blev att få prata med dig i chatten.

smiley_small_hug.gif
Irene_L
[attachment=29825:howAreYou15_5B1_5D.gif]
Hej vännen! Hoppas att allt är bra med dig! Jag saknar dig i chatten!!
smiley_small_hug.gif
Alba
God morgon Titti

Jag hoppas allt går framåt. Sköt om dig och ha en riktigt fin dag.
smiley_small_hug.gif
Biggan_
Hoppas att allt är väl! Tänker på dej! smiley_small_hug.gif

titti49zon6
Tack för era omtankar, det är hyfsat bra med mig tummenupp.gif
bara en massa provtagningar och så skall jag ta det lungt ett tag till, vilket inte är så lätt.
Jag kan ju inte så och plantera nåt eftersom jag inte får lyfta något ännu och det gör mig
lite frustrerad.
Tänk att man kan bli så less på att inte göra nåt vettigt naughty.gif det enda som är tillåtet
är kortare promenader och att läsa,se på TV( men det är inte mycket som är sevärt)
och just nu sken solen utanför fönstret, så jag ska inte klaga mer bravo.gif
Ha det gott ute i landet, vi hörs
Betty
Ja tänk att det kan vara så jobbigt att inte få göra någonting, bara gå och dra och göra ingenting... sweatingbullets.gif Minns själv hur jobbigt det var, jag var ju i samma situation förra våren och sommaren, fick varken lyfta eller bära nåt tungt. Men du ska få se att det blir mer fart på dig till sommaren Titti! Skönt att höra att det går framåt i alla fall för dig! (Förresten, trädgården far inte illa alls av att få växa ifred en säsong... tro mig) Själv har jag nyss beställt en hop knölar och lökar från Odla-shopen, ska bli sååå fint på altanen i sommar! biggrin.gif
Gillan
Ha det gott själv titti! Skönt att höra att det går framåt i alla fall! Trädgården klarar sig alltid ett år och jag tror alldeles säkert att den växer och frodas ändå. Men såklart att det måste kännas frustrerande. Det är inte så svårt att förstå med tanke på hur du brukar ligga i den här tiden. Ta korta lugna promenader, njut av vårsolen och ta all tid du behöver för att bli fullt frisk smiley_small_hug.gif kompiskram.gif
Irene_L
Ha det gott Titti. Ta det fortsatt lugnt så att du får tillbaks dina krafter!!! kram2.gif
[attachment=30604:billed.gif]
smiley_small_hug.gif
Alba
Så roligt att höra att det går framåt.
Jag förstår att det är frustrerande nu när solen skiner, våren kommer (även om den verkar långt borta med tanke på snömängderna vi fått) och man vill så mycket. Ligga på soffan är ju inte riktigt din stil.
Men du....det kommer fler vårar.
Sköt om dig smiley_small_hug.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon