Sidor: 1, 2
titti49zon6
Såååå skönt, även om jag inte trodde att jag skulle vara så svag. Benen darrar och nu när jag för första gången skriver
här så skakar händerna som på en gammal gumma smile.gif
Jag vill tacka er alla för all uppmuntran jag fått här på forumet, har läst men inte orkat svara och så har jag ju fått
rapport via telefon av min lillasyster Babbe som varit ett stort stöd för mig under denna tid thanks.gif
Nu väntar minst tre veckors behandling med Waran (blodförtunnande medicin) innan jag kan få en elkonvertering
så att mitt hjärta börjar slå normalt igen, jag har fått hjärtflimmer men det ska ordna till sig så småningom.

Jag kommer att bi otroligt bortskämd av min familj, gubben tillåter mig inte att röra ett inger än så länge och snart kommer barnen hem för att fira en annorlunda jul än dom är van vid, fniss ,
det blir ingen gran och ytterst begränsat med tomtar och pynt, men det får vi ta igen nästa år tummenupp.gif

thanks.gif thanks.gif thanks.gif för all uppmuntran och en hel massa smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif
sköt om er och var rädda om varandra
Alba
Åh så roligt att se dig här igen.
Jag förstår att det känns skönt att komma hem till sitt eget. Bra det gör ju att man känner sig piggare.
Sköt nu om dig riktigt bra och kör med familjen.

En stor stärkande smiley_small_hug.gif
ängsvädd
Å vad skönt att du fått komma hem smile.gif Krya på dig i fortsättningen smile.gif
Gillan
Underbart att se dig i en egen tråd titti smiley_small_hug.gif . Låt nu gubbe och barn skämma bort dig så mycket de vill yes.gif

Välkommen tillbax vännen!
blomkronan
Hej Titti kul att du är tillbaka... och hemma tummenupp.gif
Du skrämde mig ordentligt ohmy.gif , vi hann ju inte träffas... men vi tar det vid ett annat tillfälle framöver biggrin.gif
Nu ska du ha en fin och skön jul och nyårshelg hemma, och vila.

smiley_small_hug.gif Mari
Irene_L
Åhhhhh så härligt att se dig här igen!! yahoo.gif Välkommen tillbaks!!! wub.gif

[attachment=28486:105.jpg]

Jag fick tårar i ögonen när jag såg att du var här igen......såååå härligt!!! wub.gif
Ta det riktigt lugnt nu och vila dig nu!!!!
smiley_small_hug.gif
Aqvakul
Så härligt att du är hemma, Titta!
Många smiley_small_hug.gif
Sussie F-Flower
Heeej Gumman! smiley_small_hug.gif blomma.gif

Meeen, vad roligt att se några rader som du själv har påtat ihop... wub.gif
Jag kan mycket väl förstå att du är darrig näst intill i hela kroppen. Det är ju ingen liten pärs du har gått igenom precis...

Oj då, jag visste inte att du fått hjärtflimmer också... -Hualigen! Som om det inte redan vore nog...!

Att julen inte blir som du är van kommer du att överleva. Du ska få se... yes.gif flirting.gif
Bara att DU finns med denna jul betyder ju ALLT för Din familj. wub.gif
I år är det DU som är den största, viktigaste och bästa julklappen... tummenupp.gif

Önskar Dig fortsatt tillfrisknande och många styrkekramar.
Du är nog snart på banan igen ska du se... laugh.gif

kompiskram.gif kompiskram.gif

Edit: glömde fråga: kallas du fortfarande för "Blå-Titti"? giggle.gif
Betty
Håller med de övriga, fortsätt krya på dig! kompiskram.gif
*Stintan*
Härligt att du fått komma hem igen. Vad gör väl gran, tomtar och pynt när det viktigaste är att ni får vara tillsammans.
Hoppas på fortsatt bättring.
smiley_small_hug.gif
Lars-Olof Arvids
Titti, vad roligt att se dig här igen! Ta det lugnt och krya på dig. DU är viktigare än alla tomtar och glitter nu!
smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif

Olle
Ramred
Krya på dig!
Biggan_
Så trevligt att du är tillbaka Titti! Ta det nu lugnt så skall du se att det blir bättre för varje dag! kompiskram.gif
smiley_small_hug.gif
DragonLady
kompiskram.gif Titti!
AstLar
Vad skönt att se dig skriva! blomma.gif smiley_small_hug.gif
Bra att du blir så väl omhändertagen
Wilmer
Sju veckor, ujuj så lång tid att ligga på sjukhus. Måste vara jätteskönt att vara hemma igen! Håller med föregåpende talare, du måste garanterat vara bästa julklappen de har hemma i år bravo.gif Krya på dig!
malin72
åh vad härligt att se dig igen wub.gif förstår att det är skönt att vara hemma nu...och bästa julklappen är ju att du är där hemma i soffan bravo.gif ta det lugnt nu och du ska se att ni får en mysig jul ändå trots att alla tomtar osv inte tas fram...du har ju dina nära och kära som kommer att fixa så klart..du ska ju bara vara en prinsessa som ligger där och har det bra 000.gif
ha det nu så gott och ha en riktigt mysig jul utan dina egna krav nu rtfm.gif flirting.gif

GodawLis (16).gif

år-2008 1723.jpg

Snöflinga
Sååå roligt att du alldeles för egen hand skapat dig en "egen" tråd och att du är hemma i din egen säng tummenupp.gif Det blir säkert en fin jul,.... för dig att vara hemma igen och för dina anhöriga att ha dig hemma igen ! Skickar krya på dig smiley_small_hug.gif
Myosotis

titti49zon6
Tack alla rara goa människor för era omtankar och kramar
smiley_small_hug.gif
Lady Hamilton
Vad kul att du kommit hem yahoo.gif äntligen!
Magdis
VÄLKOMMEN HEM TITTI!! Och tack och lov säger jag bara, att det gick så pass bra som det gjorde. Tack snälla änglar som vakade över Titti! Nu är det en massa vilande och mumsande på goda saker som gäller så ska du se att du är i form lagom till mässan! biggrin.gif smiley_small_hug.gif
Eva-Helene
Härligt att se att du orkar skriva till oss här! Nu när du är hemma i din egen trygga vrå av världen kommer tillfrisknandet att gå snabbt! 000.gif smiley_small_hug.gif
pejori
Kul att du är på hemmaplan igen smiley_small_hug.gif
Krya på dej ordentligt nu och låt familjen sköta julen och skämma bort dej.
Maggan H
Underbart att du är hemkommen! Krya på dig, ät mycke goer mad o vila ordentigt! smiley_small_hug.gif
Netha
Så härligt att du fått komma hem. tummenupp.gif
Se till att ta det lugnt och låt dem passa upp dig.
Fortsätt Krya på dig! smiley_small_hug.gif
Monaxe
Så skönt att du är hemma igen Titti, man läker snabbare i sin hemmiljö.

Det är ju en riktig pärs du har gått igenom, så låt du alla andra passa upp på dej med rent samvete! Passa på att njuta!

Hoppas att du fortsätter att hämta tillbaka krafter i snabb takt. Det var väldigt roligt att se ditt namn i ett eget inlägg igen!

Krya på dig! blomma.gif

edit: felstavning
Boxer
smiley_small_hug.gif
Gillan
Morrn titti! Hoppas du sovit gott inatt och inte haft allt för ont smiley_small_hug.gif
Krolliljan
´Så skönt att du är hemma igen.
Krya på dig blomma.gif
Irene_L
Hej vännen!! Tänk nu på att vila dig ordentligt! Så här får du sitta hela dagarna!! giggle.gif

[attachment=28517:img_45b61b35989c8.gif]

smiley_small_hug.gif
titti49zon6
Tack alla, hihi Irene...det var en passande bild, pratade med sjukgymnasten om detta med
att sitta och gunga när man har ont och hon höll med om att det är nog därför alla
gamlingar sitter och gungar, det lindrar yes.gif
Rosmarin
Hej Titti! Jag har följt ditt "äventyr" och hoppas att du ska återhämta dig snart. Njut av julen, även om det inte blir riktigt som vanligt, vila, ät gott och bli uppassad. (...och gunga giggle.gif )
babbe
Nu har jag varit hos Titti, och hon blev rörd till tårar när hon fick en stoooorkorg med choklad, en liten julgrupp och ett presentkort från Quilterian från Er och mig och min man (jag tog mig friheten att vara med på ett litet hörn jag också) santa.gif

Och så här söt är hon där hon sitter och beundrar sina presenter
[attachment=28540:Titti_081220.gif]

Hon tackar och skickar stooora smiley_small_hug.gif bamsekramar till Er alla!!!!!!!!

Ha nu en riktigt God Jul allihopa
Gillan
snyft, nu gråter jag igen -cry-.gif ........fast det är bara glädjetårar..........Tack ännu en gång babbe kompiskram.gif
emmas matte
Skönt att det har gått bra för dej... vilken jul ni får...en glädjejul till dej och din familj/ monica
Irene_L
Tack babbe för att du hjälpte oss med detta!! blomma.gif

Åhh vad härligt att se Titti igen....jag blir tårögd av glädje!! yahoo.gif

smiley_small_hug.gif kompiskram.gif smiley_small_hug.gif
Netha
smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif
Magdis
Tack Babbe för att du hjälpte oss att ordna chokladen o blommorna till Titti. thanks.gif Det är hon verkligen värd efter allt vad hon varit med om. Hoppfullt att du ser så kry ut på bilden Titti, och det snygga Waran-halsbandet syns också giggle.gif
Biggan_
Jag hänger med i kören. Tack Babbe för att du hjälpte oss med detta! kompiskram.gif
...och till Titti säger jag god fortsättning på ditt tillfrisknande! smiley_small_hug.gif
Helen i Piteå Zon 5
Sååå roligt att du har fått komma hem smiley_small_hug.gif låt nu familjen sköta om dig riktigt så du snabbt blir frisk och pigg igen. God Jul och kramar till dig! / Helen
stennie
Hej! Va kul att du har kommit hem. kram2.gif ...Hoppas du får en riktigt god jul och ett gott nytt år!!!!
Lady Hamilton
CITAT (Biggan_ @ 20-12-2008, 23:40) *
Jag hänger med i kören. Tack Babbe för att du hjälpte oss med detta! kompiskram.gif
...och till Titti säger jag god fortsättning på ditt tillfrisknande! smiley_small_hug.gif

Även jag hänger med i "kören" kompiskram.gif smiley_small_hug.gif
Alba
Ja så blev det åter dags för fuktiga ögon och frossa när jag ser Titti på bilden.
Lilla gumman....du ser ju oförskämt pigg ut. (jag får väl säga lilla gumman.....åh jag menar det från ett varmt hjärta)
Tänk att känna så varmt för en person som jag inte ens har träffat.....det är guld att ha såna vänner.

Sköt nu om dig Titti och ha en riktigt fin jul med dina närmaste.

Och så en rose.gif till Babbe som blev vårt ombud och en rose.gif till Gillan som tog tag i allt och gjorde insamlingen möjlig.

Irene_L
Jaa en rose.gif till Gillan som fixade insamlingen!! kompiskram.gif
titti49zon6
Tusen, tusen Tack till Er alla thanks.gif Tårarna rann när Babbe överlämnade blomma,jättestor chokladkorg och presentkort -cry-.gif
men det var tårar av glädje och beröring över att ha sådana fantastiska Odlavänner kompiskram.gif både som jag träffar irl och gamla bekanta från forumet.
Visst är det härligt att ha sådana vänner, nu ska ni se att jag blir återställd snabbare, vill ju så gärna träffa er igen bravo.gif
Jag skickar ett fång med rose.gif till er alla och en extra till Gillan och Babbe samt en smiley_small_hug.gif
Ha en fortsatt trevlig helg
Irene_L
[attachment=28565:img_455df9ceb66ec.jpg]

smiley_small_hug.gif
Biggan_
CITAT (Irene_L @ 21-12-2008, 11:03) *
Jaa en rose.gif till Gillan som fixade insamlingen!! kompiskram.gif

Absolut! rose.gif kompiskram.gif
Myosotis
Har missat det här med insamlingen, annars hade jag varit med! Får nöja mig med att skicka cyberkramar.
Nostalgia
Hej Titti!
Jag känner ju inte dig men har läst vad som hänt dig och det var trevligt att läsa att du nu är hemma igen smile.gif

En riktigt God Jul till dig

[attachment=28612:tomteelvis.jpg]

Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon