|
malin72
08-01-2009, 23:15
OK - och om man inte var med på förra årets lista då?
malin72
09-01-2009, 00:54
CITAT (HelenJ @ 09-01-2009, 00:48)  OK - och om man inte var med på förra årets lista då?  nämen det gör väl inget väl vad jag menade med att kopiera namnen är att när du skriver att du ska med så flyttar du bara tex så här vi ska inte kopiera fööra årets lista utan det var bara en förklaring på hur vi skulle göra men en dålig sådan sorry malin72 HeleneJ
Ja tack, jag deltar gärna. Förmodligen min kompis också men hon får svaraför sig själv  . /Anki V
Självklart! Vad vore mässan utan alla träffar med andra odlaiter  . Och självklart är alla nya som gamla välkomna. Det är alltid kul med nya ansikten som man sen minns när man träffs här igen  . Bra att det är ordning på dig malin så att åtminstonde nån tar tag i saker i tid malin72 HeleneJ ( om du ville vara med ) Anki Gillan Dealer ( förhoppningsvis )
Jag vill oxå vara med malin72 HeleneJ ( om du ville vara med ) Anki Gillan Dealer ( förhoppningsvis ) Gåsis/Åsa
Margith
09-01-2009, 09:15
Jag med!!
malin72 HeleneJ ( om du ville vara med ) Anki Gillan Dealer ( förhoppningsvis ) Gåsis/Åsa Margith (ev med syster)
Lady Hamilton
09-01-2009, 09:31
Självklart malin72 HeleneJ ( om du ville vara med ) Anki Gillan Dealer ( förhoppningsvis ) Gåsis/Åsa Margith (ev med syster) Lady Hamilton
malin72
09-01-2009, 21:45
malin72 HeleneJ ( om du ville vara med ) Anki Gillan Dealer ( förhoppningsvis ) Gåsis/Åsa Margith (ev med syster) Lady Hamilton Nyutslagenros
malin72 HeleneJ ( om du ville vara med ) Anki Gillan Dealer ( förhoppningsvis ) Gåsis/Åsa Margith (ev med syster) Lady Hamilton Nyutslagenros embees
malin72
11-01-2009, 22:24
nu är vi då ev 11 som ska med...jag skriver ner i boken och håller koll gud vad jag längtar...ska bli så härligt att träffa vänner sen tidigare och alla nya som vill vara med flera....flera
Överbölingen
12-01-2009, 16:09
Vi kommer om allt går enligt planerna. Bengt och Eva
Lady Hamilton
12-01-2009, 17:28
CITAT (Överbölingen @ 12-01-2009, 16:09)  Vi kommer om allt går enligt planerna. Bengt och Eva Vad kul!  Då är vi 13 st då malin72 HeleneJ ( om du ville vara med ) Anki Gillan Dealer ( förhoppningsvis ) Gåsis/Åsa Margith (ev med syster) Lady Hamilton Nyutslagenros embees Bengt Eva
malin72
14-01-2009, 15:35
malin72 HeleneJ ( om du ville vara med ) Anki Gillan Dealer ( förhoppningsvis ) Gåsis/Åsa Margith (ev med syster) Lady Hamilton Nyutslagenros embees Bengt Eva adrian.....denna gång med sin utlovade öl som han minsan inte kunde ta förra middagen 14 st
malin72
14-01-2009, 23:07
malin72 HeleneJ ( om du ville vara med ) Anki Gillan Dealer ( förhoppningsvis ) Gåsis/Åsa Margith (ev med syster) Lady Hamilton Nyutslagenros embees Bengt Eva adrian.....denna gång med sin utlovade öl som han minsan inte kunde ta förra middagen Wolkenkrabber 15 st
malin72 HeleneJ ( om du ville vara med ) Anki Gillan Dealer ( förhoppningsvis ) Gåsis/Åsa Margith (ev med syster) Lady Hamilton Nyutslagenros embees Bengt Eva adrian.....denna gång med sin utlovade öl som han minsan inte kunde ta förra middagen Wolkenkrabber Magdiz
blomkronan
27-01-2009, 22:12
malin72 HeleneJ ( om du ville vara med ) Anki Gillan Dealer ( förhoppningsvis ) Gåsis/Åsa Margith (ev med syster) Lady Hamilton Nyutslagenros embees Bengt Eva adrian.....denna gång med sin utlovade öl som han minsan inte kunde ta förra middagen Wolkenkrabber Magdiz blomkronan... självklart
Nu får ni allt ta bort "om du ville vara med" från listan! Det har ju hängt med ett tag... Kan jag bara fixa en billig tågbiljett åker jag upp till mässan, och självklart ska jag vara med på festen då! När behöver man ge definitivt besked?
malin72
30-01-2009, 22:29
malin72 HeleneJ Anki Gillan Dealer ( förhoppningsvis ) Gåsis/Åsa Margith (ev med syster) Lady Hamilton Nyutslagenros embees Bengt Eva adrian.....denna gång med sin utlovade öl som han minsan inte kunde ta förra middagen Wolkenkrabber Magdiz blomkronan... självklart så där ja....nu är du med Helen ang sista anmälan så ska det först väljas restaruang sen hör jag med dom ang bokning och meny mm sen återkommer jag om det ska kolla runt nu på lämpliga ställen och har man allergier måste jag veta det...magdis du behöver inte säga nåt där har jag sten koll
Lady Hamilton
30-01-2009, 23:55
56 dagar kvar..............
CITAT (malin72 @ 30-01-2009, 22:29)  malin72 HeleneJ Anki Gillan Dealer ( förhoppningsvis ) Gåsis/Åsa Margith (ev med syster) Lady Hamilton Nyutslagenros embees Sojaproteinallergi dvs allt från baljväxtriketBengt Eva adrian.....denna gång med sin utlovade öl som han minsan inte kunde ta förra middagen Wolkenkrabber Magdiz blomkronan... självklart så där ja....nu är du med Helen ang sista anmälan så ska det först väljas restaruang sen hör jag med dom ang bokning och meny mm sen återkommer jag om det ska kolla runt nu på lämpliga ställen och har man allergier måste jag veta det magdis du behöver inte säga nåt där har jag sten koll
malin72
31-01-2009, 12:30
Blomstersmurfen
02-02-2009, 05:48
Hallå alla odlarvänner!
Efter ytterligare en vinter i ide, bör jag snart vara på banan igen. Mässan brukar förorsaka en väldig odlarklåda! Samma sak i år - jag jobbar hela helgen, så jag får avverka mässan på torsdagen, och knyta mig tidigt på lördagkvällen - men självklart vill jag inte missa middagen (om jag får tillåtelse att droppa in lite sent i år igen).
malin72 HeleneJ Anki Gillan Dealer ( förhoppningsvis ) Gåsis/Åsa Margith (ev med syster) Lady Hamilton Nyutslagenros embees Sojaproteinallergi dvs allt från baljväxtriket Bengt Eva adrian.....denna gång med sin utlovade öl som han minsan inte kunde ta förra middagen Wolkenkrabber Magdiz blomkronan... självklart Blomstersmurfen
Lady Hamilton
18-02-2009, 22:04
Lyfter denna tråd för nu börjar vi att närma oss
Och jag kommer ju som sagt inte i år  , men nästa år...då slipper ni mig absolut INTE!!
malin72
26-02-2009, 21:57
puttar upp lite nu för jag har tänkt att boka den prelimenära siffran så jag hoppas att några till hinner nappa såg att AoTs middag är full och blev över 50 personer självklart kan man hoppa av om det inte går att komma...men snart så är det bara en månad kvar..tiden går
Överbölingen
28-02-2009, 01:23
Kul att vi blir så pass många. Anar jag en viss feghet här?. På AoT partyt är 55 anmälda! Skickade PM. Vissa menygrejor kräver fler beställare så vi avvaktar lite.
Eva och Bengt
Lady Hamilton
28-02-2009, 01:31
Även jag har varit inne o kollat lite på menyn Och jag återkommer när jag bestämt mig.
Det här blir bra för mig och jag tror knappast det är nåt gluten i det: Grilled entrecôte med kryddsmör, bladspenat och parmesanTänk att det snart är dags! Tiden har gått så fort!
Var snäll och stryk mig från middagslistan. Jag kommer inte till mässan öht. Ändrade planer.
malin72
06-03-2009, 15:06
CITAT (embees @ 05-03-2009, 14:58)  Var snäll och stryk mig från middagslistan. Jag kommer inte till mässan öht. Ändrade planer. tråkigt men klart att jag stryker dig!! Vi kanske ses något annat år då malin72 HeleneJ Anki Gillan Dealer ( förhoppningsvis ) Gåsis/Åsa Margith (ev med syster) Lady Hamilton Nyutslagenros Bengt Eva adrian.....denna gång med sin utlovade öl som han minsan inte kunde ta förra middagen Wolkenkrabber Magdiz blomkronan... självklart Blomstersmurfen men ska vi verkligen bara bli 16 ev 17 personer i år nämen då.....några till hoppas jag väl på!!! Den 19/3 är sista anmälnings datum och då även maten klar kom igen nu...säger som överbölingen anar vi viss feghet här eller?????
Överbölingen
06-03-2009, 22:56
Hej!
Eva och jag väljer Grilled entrecôte med kryddsmör, bladspenat och parmesan
Skall bli kul att få träffa er.
Bengt
blomkronan
07-03-2009, 02:02
Oj va svårt det är att välja meny... Man jag satsar på... Salmone alla Griglia Zarina (fisk) Det ska bli sååå kul att träffa er alla...
Cathis har inte skrivit upp sig än men jag är så gott som säker på att hon vill med.
Lady Hamilton
08-03-2009, 09:54
CITAT (Magdis @ 04-03-2009, 23:05)  Det här blir bra för mig och jag tror knappast det är nåt gluten i det: Grilled entrecôte med kryddsmör, bladspenat och parmesanTänk att det snart är dags! Tiden har gått så fort!  Jag tar också samma som Magdis Bengt o Eva för det låter gott
Jag vill nog ha Rigatoni Valdostana ... Pastarör med strimlad oxfilé, scharlottenlök & färsk krämig tomatsås......eftersom vi är på en italiensk restaurant Efterrätten sliter jag med….”Detet” vill ha Tartufo Classico Kakaopudrad vanilj- och chokladgräddglass med hasselnötter & chokladsås. Medan överjaget rekommenderar Sorbetto di Frutta, Fruktsorbet med säsongens frukter. Vi får väl se vem som vinner…… /Anki
Maggan H
08-03-2009, 12:58
Jag kan dessvärre inte vara med på lördagskvällträffen, men fikat på lördag em missas icke! Har vi nån tråd på den som jag har missat eller tar vi det som det kommer?
CITAT (Maggan H @ 08-03-2009, 12:58)  Jag kan dessvärre inte vara med på lördagskvällträffen, men fikat på lördag em missas icke! Har vi nån tråd på den som jag har missat eller tar vi det som det kommer? Samma här! Malin snälla stryk mig från middagslistan. Tyvärr måste jag umgås med sonen på lördag kväll (har inte sett honom på nästan 3 mån, så när jag nu måste välja mellan honom och mässmiddag är det trots allt inget svårt val  ) Men finns det nån fika på lördag em vill jag hemskt gärna gå på den!
malin72
08-03-2009, 14:58
malin72 Anki Gillan Dealer ( förhoppningsvis ) Gåsis/Åsa Margith (ev med syster) Lady Hamilton Nyutslagenros Bengt Eva adrian.....denna gång med sin utlovade öl som han minsan inte kunde ta förra middagen Wolkenkrabber Magdiz blomkronan... självklart Blomstersmurfen trist att vi minskar i antal! Men själklart förstår jag ju att man måste välja när det gäller maten så skriver jag upp vart efter eller om ni skriver ner dagarna innan det ni bestämmt er för eller nu vad som och skriver pm så har jag det där och där kan ni ju gå tillbaka och ändra er mm jag har vissa jag måste kontakta som inte sett detta ang maten, sen ang fika på dagen så tror jag att i överbölingens träff tråd så kan man nog bestämma en fika eller så gör vi en fika tråd om det inte finns
malin72
08-03-2009, 21:44
malin72 Anki Gillan Dealer ( förhoppningsvis ) Gåsis/Åsa Margith Lady Hamilton Nyutslagenros Bengt Eva adrian.....denna gång med sin utlovade öl som han minsan inte kunde ta förra middagen Wolkenkrabber Magdiz blomkronan... självklart Blomstersmurfen
en syster föll bort så var vi bara 15 kvar
malin72
16-03-2009, 14:53
puttar upp och påminner om att det är på torsdag som är sista anmälningsdag och matbeställning
Söttok06
16-03-2009, 18:36
Hej!
Jag känner ingen av er, är ganska ny inom trädgård. Har en odlingslott, inget hus. Men är jätteintresserad av olika lösningar av arrangemang, växter etc. Jag ska gå på mässan och undrar om någon vill fika. Ibland vill man vila benen. Vet ännu inte om jag kan följa med på middag. Vad är ni för gäng? Jag bor i Stockholm och fyller 50 år i år.
malin72
18-03-2009, 14:56
puttar upp och påminner om att pma mig ang maten så ringer jag dom imorgon...tyvärr har jag inte fått bekräftat från alla som är anmälda, jag håller tummarna att vi inte tappat flera på vägen
snart ses vi och kan ha en trevlig träff middag
Blomstersmurfen
18-03-2009, 16:04
Jag tar också Grilled entrecôte med kryddsmör, bladspenat och parmesan.
Snart är det vår på riktigt! Den börjar naturligtvis på Odla-middagen (nu är det tradition)!!!
Hej! Åååå... Vad bökigt att man ska bestämma nu.. Jag tar väl entrecote (knäppt namn) men sen är det en eller 2 st till som kommer med, kanske 3 st till. Problemet är att jag inte vet hur många än, hur gör jag då? Plats borde väl gå men det blir ofta bortfall och själv är jag en sån där: Inga problem det fixar jag på nåt sätt..  . Jag hinner inte läsa hela tråden men jag tror vi blir 3 st kanske 4... Mat vet jag ej då alla andra utom jag är krångliga...  . Ivärsta fall Pizza eller nåt annat, det enda jag vill ha är sällskapet och min ÖL som blev bortlämnad förra året tyvärr. Mvh Dick/Adrian/nidingbane
malin72
18-03-2009, 22:08
CITAT (adrian @ 18-03-2009, 16:59)  Jag tar väl entrecote (knäppt namn) men sen är det en eller 2 st till som kommer med, kanske 3 st till.
Problemet är att jag inte vet hur många än, hur gör jag då?
Ivärsta fall Pizza eller nåt annat, det enda jag vill ha är sällskapet och min ÖL som blev bortlämnad förra året tyvärr.
Mvh Dick/Adrian/nidingbane Dick det blir ok huvudsaken är att vi (det största antalet) har valt...sen säger jag till att det kommer att bli några fler och att dom för beställa mat då, det löser sig eftersom att dom blir som *en vanlig middagsgäst för dom*
Ölen har jag lovat så det fixar sig CITAT (Blomstersmurfen @ 18-03-2009, 16:04)  Snart är det vår på riktigt! Den börjar naturligtvis på Odla-middagen (nu är det tradition)!!! japp det börjar bli tradition och jag hoppas att det fortsätter så
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|