Sidor: 1, 2
Chamomille
CITAT (Eva-Helene @ 10-02-2009, 17:21) *
Fick du en snilleblixt till då? whist.gif angel_not.gif

rotfl.gif a0a.gif biggrin.gif

Jaha, då hade man bytt bild då. Ja, nu är du lovlig yes.gif
Aqvakul
kanske ett lämpligt motiv på en T-shirt eller så...

Gillan
Det verkar som om det är fler än en här som skulle behöva extra drulleförsäkring ninja.gif .....................det är liite svårt att låta bli att skratta sleep.gif

Odlas egna skadeklubb, ja det vore nåt det rotfl.gif
Chamomille
CITAT (Gillan @ 10-02-2009, 17:46) *
Det verkar som om det är fler än en här som skulle behöva extra drulleförsäkring ninja.gif .....................det är liite svårt att låta bli att skratta sleep.gif

Odlas egna skadeklubb, ja det vore nåt det rotfl.gif

Ujj du... Vi har dubbla drulleförsäkringar. Som om det skulle hjälpa.... sleeping.gif
Aqvakul
Dagens erbjudande...

Chamomille
CITAT (Aqvakul @ 10-02-2009, 18:04) *
Dagens erbjudande...

w00t.gif tummenupp.gif

a0a.gif
Gillan
CITAT (Aqvakul @ 10-02-2009, 18:04) *
Dagens erbjudande...

bravo.gif Toppen yahoo.gif rotfl.gif ..............Måntro om det är odla som står för erbjudandet g.gif
Blomstertanten
CITAT (Alba @ 05-02-2009, 17:13) *
Med din otur borde du ju ha veta att något mer skulle komma.....nu när axlarna är lite bättre. blink.gif
Du ska ju bara sitta still på en stol och kommendera gårdskarlen till tjänst.........såna som du ska väl inte gå i frihet. slap.gif

-fear-.gif Men alltså !!!! Sitta still på en stol kan ju vara förenat med livsfara !!!
För man kan ju råka trilla av eller så kan benen på stolen gå av eller sitsen braka ihop eller .....
En madrass på golvet verkar säkrare !
sleep.gif
malin72
rotfl.gif rotfl.gif men gud detta har jag helt förträngt sleep.gif men man kan ju testa om man vill tummenupp.gif
Tänk en dag i köket...bakdag allt jäser fint och man pysslar på....men det måste nog gå lite fortare så nu stressar man lite....kl tickar och barn ska hämtas!!
diskbänken framför mig och bakom står kyl/frys men deras överskåp på sig..
när jag håller på som bäst behöver jag något och snabbt vänder mig om och tar ett par steg framåt......PANG rakt in med pannan i ena dörren till överskåpet som stog rakt ut...helöppet och INTE gav vika för min panna inte..... nono.gif
ja det är säkert många som gjort som jag .....till saken hör att jag fick så otroligt ont (antagligen för att jag kom i fart och den inte gav vika alls) så jag satte mig på golvet och ringde en granne....var lite snurrig!!
När hon kommer in så börjar hon stor skratta...hon fick inte fram ett ord bara skrattade dunno.gif vad?????????????
-du måste bara kolla i spegeln.....
-jaha mm vänta det gör liksom lite ont va sleep.gif
när jag väl kommer ut till hall spegeln så fattar jag direkt vad hon skrattat åt.... duh.gif skåpets nederkant där jag slog i hade gjort så att jag hade ett stort rött L i pannan duh.gif LOOOOOOOOOOOOOOOSER
a0a.gif a0a.gif a0a.gif så inte nog med att det gjorde ont jag fick gå omkring med ett loser märke i pannan ett par dar whist.gif whist.gif
så det var bara ett till tips...men då måste du hitta just dom skåpen för det är ju själva saken -att gå omkring som ett rött lysande loser stopmärke!!!!!
Chamomille
rotfl.gif
Jaa du Malin a0a.gif

Sorry... Skrattanfall här igen...
Irene_L
rotfl.gif Här med!! rotfl.gif
Gillan
Men ge er nu!!! Jag skrattar snart ihjäl mig! Jag får magknip! rotfl.gif rotfl.gif ................och jag ska vara i form kl 10.00 i morrn whist.gif ................och jag har sagt godnatt åt flera st för flera timmar sen crying.gif ........................ laugh.gif laugh.gif
Chamomille
CITAT (Gillan @ 10-02-2009, 23:20) *
Men ge er nu!!! Jag skrattar snart ihjäl mig! Jag får magknip! rotfl.gif rotfl.gif ................och jag ska vara i form kl 10.00 i morrn whist.gif ................och jag har sagt godnatt åt flera st för flera timmar sen crying.gif ........................ laugh.gif laugh.gif

Jamen, va bra. Då har du ju ont någon annan stanns.
Alba
CITAT (Chamomille @ 10-02-2009, 17:15) *
Annars kan man alltid få en snilleblixt när man bygger om köket så att man sätter knapar som handtag på lådorna yes.gif Jättefint... Dom sitter i en perfekt höjd så att man fastnar med brallorna i dom när man går förbi och far åt fanders på golvet sleep.gif Sen kommer en kompis senare på kvällen som har ett lösben som han nödvändigtvis ville ta av sig och lägga på golvet bredvid soffan där jag skulle gå förbi och snubblade på och slog i lilltån så blodet forsade -cry-.gif Ujj vad en sån liten sak kan göra så ont (lilltån alltså). Sen kan man ju alltid några minuter senare glömma att stänga köksskåpet och slå huvudet i det. Och sen duh.gif kan man ju ramla ur sängen på natten och slå huvudet rakt i ett ett eluttag wacko.gif

Du har aldrig tänkt på att det kanske är bäst att ligga kvar i sängen. naughty.gif giggle.gif
Alba
CITAT (malin72 @ 10-02-2009, 22:53) *
rotfl.gif rotfl.gif men gud detta har jag helt förträngt sleep.gif men man kan ju testa om man vill tummenupp.gif
Tänk en dag i köket...bakdag allt jäser fint och man pysslar på....men det måste nog gå lite fortare så nu stressar man lite....kl tickar och barn ska hämtas!!
diskbänken framför mig och bakom står kyl/frys men deras överskåp på sig..
när jag håller på som bäst behöver jag något och snabbt vänder mig om och tar ett par steg framåt......PANG rakt in med pannan i ena dörren till överskåpet som stog rakt ut...helöppet och INTE gav vika för min panna inte..... nono.gif
ja det är säkert många som gjort som jag .....till saken hör att jag fick så otroligt ont (antagligen för att jag kom i fart och den inte gav vika alls) så jag satte mig på golvet och ringde en granne....var lite snurrig!!
När hon kommer in så börjar hon stor skratta...hon fick inte fram ett ord bara skrattade dunno.gif vad?????????????
-du måste bara kolla i spegeln.....
-jaha mm vänta det gör liksom lite ont va sleep.gif
när jag väl kommer ut till hall spegeln så fattar jag direkt vad hon skrattat åt.... duh.gif skåpets nederkant där jag slog i hade gjort så att jag hade ett stort rött L i pannan duh.gif LOOOOOOOOOOOOOOOSER
a0a.gif a0a.gif a0a.gif så inte nog med att det gjorde ont jag fick gå omkring med ett loser märke i pannan ett par dar whist.gif whist.gif
så det var bara ett till tips...men då måste du hitta just dom skåpen för det är ju själva saken -att gå omkring som ett rött lysande loser stopmärke!!!!!

Du verkar ju också tillhöra den skara som inte borde gå ur sängen alla dagar.
Jag ser bilden framför mig .....ett stort rött L rotfl.gif rotfl.gif
F'låt man ska ju inte skratta när någon nästan slår sig halvt fördärvad....men Loooser....jag säger bara ett stort L. rotfl.gif
Chamomille
CITAT (Alba @ 11-02-2009, 14:39) *
Du har aldrig tänkt på att det kanske är bäst att ligga kvar i sängen. naughty.gif giggle.gif

Jo, jag har haft tanken åt det hållet en å annan gång duh.gif

Varför ramla ur sängen när man är 38 år wacko.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon