|
titti49zon6
11-04-2009, 13:15
...och här sitter jag,snyft......hittar inte hem och bränslet till kvasten är slut [attachment=33163:P_skk_rring_3.JPG]
Ja jisses vilken kväll det blev igår...  Nu har jag laddat batterierna för kvällens eskapader! Ska vi köra jänka eller tar vi den vanliga långdansen? Ni glömmer väl inte att tamed er era kryddor till brygden, så det blir lite fart på tillvaron Nä, nu är det dags att trimma katterna igen, så ses vi lite senare...
[attachment=33173:ist2_309...hes_brew.jpg] Jag har vallat kvasten och limmat fast sandpapper på kattens tassar, så han inte trillar av i svängarna. Just nu är han skitförb***ad och hotar med att pissa i brygden, men den slinker nog ner under kvällens gång. Tjohooo, snart är jag på G igen.
Irene_L
11-04-2009, 16:17
Ja snart bär det iväg igen. Jag ska bara fixa till mig lite......Just nu ser jag ut så här: [attachment=33172:godmorgonh_r.gif] Snart kommer jag se ut så här: [attachment=33171:Glad_P_C3_A5sk.jpg] Vilken tur att man kan trolla lite!
anne-li i olofstorp
11-04-2009, 16:17
Jag vill hellre köra jänkebil eller så, men ok kvasten är häftig nog...
CITAT (anne-li i olofstorp @ 11-04-2009, 17:17)  Jag vill hellre köra jänkebil eller så, men ok kvasten är häftig nog... Jamen jänkaren har vi ju åkt i nu på dagen! Ikväll är det ju de riktiga grejorna som gäller!
anne-li i olofstorp
11-04-2009, 16:51
Jänkare! Ha! jag har kört Volvo V50!!!!! Etanol....... Möjligt att den accar lika långsamt som en jänkare helst vill göra, men annars är avgasröret helt, så inte ens det har jag att luta mig emot...... Men för att inte du skall behöva hålla dig till alkofritt så tar jag gärna k vasten....(jag har kört tillräcligt många lördagkvällar för att veta hur kul det är med en t ex Pontiac Parisienne full med lika fulla människor) Nej kvastfylla är väl ännu inte infört i paragraferna,,,,,,,. bara man håller sig på rätt höjd över polisen..... Kram
CITAT (anne-li i olofstorp @ 11-04-2009, 17:17)  Jag vill hellre köra jänkebil eller så, men ok kvasten är häftig nog... limma dit ett par V-8 motorer, så ska du få se på flyga...
Se upp för kraftledningarna när ni gasar på. Det gjorde inte jag.. [attachment=33174:2005_01_...770_haxa.jpg]
anne-li i olofstorp
11-04-2009, 17:27
CITAT (pejori @ 11-04-2009, 18:16)  limma dit ett par V-8 motorer, så ska du få se på flyga...  Yessssss Ljudet!!!!!!
Gunilla T
11-04-2009, 17:37
Jag tar nog mitt vanliga fordon...
Föresten, jag passar inte i vårtor, så det blir den här istället. Lite kallt och dragigt, men vad gör man inte för en helkväll på stan. [attachment=33180:20326.jpg]
anne-li i olofstorp
11-04-2009, 18:14
Åh Jösses,nu höll jag på att dö!!!!Glömde att svälja innan jag andades in.....På stan??????????? Hallå! Blåkulla är det! Förstod väl att alla dom där bilderna med Nätstrumpor förvirrade GPS erna igår...... Men följ bara anvisningarna till Blåkulla så får ni mycket roligare än på stan....l....Gamla män skall man ej förakta, dom gör det väl men dom gör det sakta. Unga pojkar e bara skit dom e klara innan man kommit dit.......
CITAT (anne-li i olofstorp @ 11-04-2009, 19:14)  Åh Jösses,nu höll jag på att dö!!!!Glömde att svälja innan jag andades in.....På stan??????????? Hallå! Blåkulla är det! Förstod väl att alla dom där bilderna med Nätstrumpor förvirrade GPS erna igår...... Men följ bara anvisningarna till Blåkulla så får ni mycket roligare än på stan....l....Gamla män skall man ej förakta, dom gör det väl men dom gör det sakta. Unga pojkar e bara skit dom e klara innan man kommit dit....... Förstod att där fanns en hake... Stassa upp sig för ett gäng häxor med skäggvårtor. Jag kör på åldringarna och hoppas dom kan styra dit dom ska...Blåkulla alltså...
anne-li i olofstorp
11-04-2009, 20:31
Absolut, välkommen till blåkulla,,,,,,,, i Stan finns det bara svartklubbar för homosexuellla, raggarställen för gifta karlar, och annat djävulskap, nej ser du Brlåkulla är äkta vara,,,,,,
Så har man då överlevt ännu en natt på blåkulla. Hittade en sååå trevlig gosse och gissa om han kunde dansa. [attachment=33192:Hunk.gif] Han var väl inte riktigt vad jag tänkt mej när dagen kom http://i358.photobucket.com/albums/oo22/Mi...unk-man-hot.jpgFattar inte vad som händer när man dricker häxbrygd Nu har jag ialla fall sparkat ut vraket och ska sova. Men nästa år...då ni...
anne-li i olofstorp
12-04-2009, 08:31
DragonLady
12-04-2009, 10:19
Det gick hett till vid blåkulla hör jag .... ja man skall göra som askungen... dra innan trollformeln avklingar Här brinner påskfyren upp för tidigt pg.a. en rivaliserande sabotör.. de brukar inte tända förrän det blir mörkt.. tråkigt nog för sabotören var att de fick tag på honom..  han blev nog som sig bör vid påsk.. gul o blå... innan länsman kom o räddade honom
Jag har piffat upp kvasten till nästa dans...  men katten gick inte så mycket att göra åt...
Irene_L
12-04-2009, 16:59
Min katt gick inte att göra så mycket åt heller [attachment=33210:kattful.jpg]
Oj oj oj. Vilken helkväll!  Jag är helt mörbultad i hela kroppen, men kvasten står laddad och klar inför sista kvällen. Att man är lite öm i kroppen nu, gör ju ändå inget. Det dröjer ju ett helt år till nästa gång  ! Har med mig lite nygrodda nässlor till brygden ikväll... Smasssskens!
anne-li i olofstorp
12-04-2009, 18:10
Mummmmms!
Eva-Helene
12-04-2009, 19:13
Åhh ojojoj...gääääääsp! God morgon! Få se, vad är klockan... VA!??!!! 20.05! Måste vara nåt fel på klockan... HALLÅÅÅ! Vart är ni? Jag ser ingen i närheten...har dom andra farit hem redan? HALLÅÅÅÅÅÅÅ! HOOOOO HOOOOO! F*n så snårigt det var här...men jä... JAG SITTER FAST! HJÄLP!
Maggan H
12-04-2009, 19:26
SÅ himla typsikt att jag inte fick igång min kvast i torsdags!  I fredags sprang jag igång den men den lusade fram i 5 km/h så jag kom ingenstans!  I dag upptäckte jag att det berodde på att bromsklaffen inte hade släppte kvasten, så det var inte så konstigt!! [attachment=33215:Lobby_set.jpg] Nästa år ska jag uppgradera till en större med handbroms så jag slipper den här bakbromsen som jag inte ser när jag flyger! Ni verkar dock ha haft väldigt roligt och jag önskar er alla en God Fortsättning på påsken.
anne-li i olofstorp
12-04-2009, 19:35
CITAT (Eva-Helene @ 12-04-2009, 20:13)  Åhh ojojoj...gääääääsp! God morgon! Få se, vad är klockan... VA!??!!! 20.05! Måste vara nåt fel på klockan... HALLÅÅÅ! Vart är ni? Jag ser ingen i närheten...har dom andra farit hem redan? HALLÅÅÅÅÅÅÅ! HOOOOO HOOOOO! F*n så snårigt det var här...men jä... JAG SITTER FAST! HJÄLP!  Hallå-vännen ta till kvasten bara så är du snart här igen...........
Eva-Helene
12-04-2009, 19:55
CITAT (anne-li i olofstorp @ 12-04-2009, 20:35)  Hallå-vännen ta till kvasten bara så är du snart här igen...........  Ja - men vart är den? Det är så snårigt här så jag hittar den inte! Det blir inget lättare av att min kvast älskar att leka Kurragömma
CITAT (Eva-Helene @ 12-04-2009, 20:55)  Ja - men vart är den? Det är så snårigt här så jag hittar den inte! Det blir inget lättare av att min kvast älskar att leka Kurragömma  Meeen du!!!! Det fattar väl varje häxa att dom ska vara kopplade vid den här årstiden... Tänk på vad en lösflygande kvast kan ställa till med... Skärpning tack...Nu riskerar du att få ett gäng småkvastar som du inte vet härstammningen på ju.  CITAT (Monaxe @ 12-04-2009, 17:42)  Jag har piffat upp kvasten till nästa dans...  men katten gick inte så mycket att göra åt...  Vilken fin kvast...Nyfrisserad och allt Kattf*n fixar du med en vanlig cykelpump... Viss pysefekt kan finnas, men det märks knappt. Ikväll blir det bara "svenskt kaffe" för hela slanten
Eva-Helene
12-04-2009, 20:18
CITAT (pejori @ 12-04-2009, 21:05)  Meeen du!!!! Det fattar väl varje häxa att dom ska vara kopplade vid den här årstiden... Tänk på vad en lösflygande kvast kan ställa till med... Skärpning tack...Nu riskerar du att få ett gäng småkvastar som du inte vet härstammningen på ju.  Ja men OJ! Jag hade ju så bråttom när jag landande (försenad som vanligt!) så jag glömde koppla...klart att den började löpa precis nu då! Ojojojojoj...Ingen som sett min kvast? Hoplänkad med en annan kvast...
anne-li i olofstorp
12-04-2009, 20:22
[attachment=33219:KvastHilda.jpg] sorry, dåliga nyheter är jag rädd!
För sent... Dom har redan ingått i kvasteskapet. [attachment=33220:BROOM_1.jpg] Nu har kvastarna begått myteri och åkt utan oss. [attachment=33221:200broom.jpg]
anne-li i olofstorp
12-04-2009, 21:04
jaha du...... ser ut som om jag blir kvar här på blåkulla ett tag..... Kvastj-l Kom hit! Fot!!!!
Jag såg Eva-Helenes kvast i brudutstyrsel blåsa förbi. [attachment=33223:SunflowerBroom.jpg]
Irene_L
13-04-2009, 09:06
[attachment=33241:katttr_tt.jpg] Ja det var visst jobbigt för katterna det här året!
Jag kan meddela att det inte bara är katter och kvastar som tagit slut i år. Själv har jag en hejdundrande träningsvärk! Eva-Helene, din kvast susade förbi nyss på ett rosa moln. Måste ju säga att den verkade lite misstänkt rund på mitten, ja nästan som en sån där amerikansk dammsugare du vet... Men den var i alla fall på väg norrut, så du lär väl märka vilket... Monaxe, jag vet varför din katt ser ut som den gör. Den var och smög på min brygd hela kvällen.... Nu ska jag i alla fall ta ledigt några dagar och vila upp mig. Vi ses här igen på forumet
Eva-Helene
13-04-2009, 18:48
Äääntligen hemma igen! Vilket sjå jag hade för att ta mig hem när kvasten rymde så där! Rackarns kvastelände!  Nu är jag helt slut i ryggen och fötterna  det blir till att sitta med värmedyna och fotbad ikväll  och en stoooor balja te  och se på Harry Potter-filmen OJ den börjar ju snart! LL
 Va är det med kvastarna i år, nu äntligen är jag hemma, fick gåååå hela vägen hem, kvasten satte en liten fin lapp att den var inte alls nöjd med att bo hos mig utan hittat någon annan som var mycket bättre  muttrar och svär över kvasteländet Stavfel som vanligt
Farbror Blå
13-04-2009, 19:03
oj o, här har tjejerna haft kul, ser jag
Irene_L
13-04-2009, 19:19
Ajaj...kvastarna är ju heltokiga!!! [attachment=33282:p_skk.jpg]
anne-li i olofstorp
13-04-2009, 19:22
Jadå, med visst möda och mycket besvär är jag också hemma. Kvasten vete 17, men jag fick i alla fall lift ända hem. Tacketack![attachment=33283:mc_karens_vardag.jpg]
CITAT (Farbror Blå @ 13-04-2009, 20:03)  oj o, här har tjejerna haft kul, ser jag Skratta du... Det är inte lätt, när man måste GÅ hem för att kvastarna är bångstyriga. Nästa år ska jag se till att min är ordentligt uppfostrad och lyder när jag ropar..
Irene_L
13-04-2009, 20:07
Min kvast stack iväg utan mig så jag fick lifta med en flygande matta och sällskap hem fick jag också [attachment=33290:p_skmatta.jpg]
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|