Sidor: 1, 2, 3
titti49zon6
...och här sitter jag,snyft......hittar inte hem och bränslet till kvasten är slut
[attachment=33163:P_skk_rring_3.JPG]
MariaS
Ja jisses vilken kväll det blev igår... slap.gif Nu har jag laddat batterierna för kvällens eskapader! Ska vi köra jänka eller tar vi den vanliga långdansen? crazy.gif

Ni glömmer väl inte att tamed er era kryddor till brygden, så det blir lite fart på tillvaron giggle.gif

Nä, nu är det dags att trimma katterna igen, så ses vi lite senare...
pejori
[attachment=33173:ist2_309...hes_brew.jpg]
Jag har vallat kvasten och limmat fast sandpapper på kattens tassar, så han inte trillar av i svängarna. tummenupp.gif
Just nu är han skitförb***ad och hotar med att pissa i brygden, men den slinker nog ner under kvällens gång. giggle.gif
Tjohooo, snart är jag på G igen. naughty.gif
Irene_L
Ja snart bär det iväg igen. Jag ska bara fixa till mig lite......Just nu ser jag ut så här:
[attachment=33172:godmorgonh_r.gif]

Snart kommer jag se ut så här:
[attachment=33171:Glad_P_C3_A5sk.jpg]

Vilken tur att man kan trolla lite! giggle.gif
anne-li i olofstorp
Jag vill hellre köra jänkebil eller så, men ok kvasten är häftig nog...
MariaS
CITAT (anne-li i olofstorp @ 11-04-2009, 17:17) *

Jamen jänkaren har vi ju åkt i nu på dagen! Ikväll är det ju de riktiga grejorna som gäller!
anne-li i olofstorp
Jänkare! Ha! jag har kört Volvo V50!!!!! Etanol.......
Möjligt att den accar lika långsamt som en jänkare helst vill göra, men annars är avgasröret helt, så inte ens det har jag att luta mig emot......
Men för att inte du skall behöva hålla dig till alkofritt så tar jag gärna k vasten....(jag har kört tillräcligt många lördagkvällar för att veta hur kul det är med en t ex Pontiac Parisienne full med lika fulla människor) Nej kvastfylla är väl ännu inte infört i paragraferna,,,,,,,. bara man håller sig på rätt höjd över polisen.....
Kram
pejori
CITAT (anne-li i olofstorp @ 11-04-2009, 17:17) *

limma dit ett par V-8 motorer, så ska du få se på flyga... rotfl.gif
pejori
Se upp för kraftledningarna när ni gasar på. crying.gif
Det gjorde inte jag.. -fear-.gif
[attachment=33174:2005_01_...770_haxa.jpg]
anne-li i olofstorp
CITAT (pejori @ 11-04-2009, 18:16) *
limma dit ett par V-8 motorer, så ska du få se på flyga... rotfl.gif

Yessssss
Ljudet!!!!!! blush.gif
pejori
Nu är jag färdigKlädd.
Gunilla T
Jag tar nog mitt vanliga fordon... naughty.gif
pejori
Föresten, jag passar inte i vårtor, så det blir den här istället. rolleyes.gif
Lite kallt och dragigt, men vad gör man inte för en helkväll på stan. naughty.gif giggle.gif
[attachment=33180:20326.jpg]
anne-li i olofstorp
Åh Jösses,nu höll jag på att dö!!!!Glömde att svälja innan jag andades in.....På stan???????????
Hallå! Blåkulla är det! Förstod väl att alla dom där bilderna med Nätstrumpor förvirrade GPS erna igår...... Men följ bara anvisningarna till Blåkulla så får ni mycket roligare än på stan....l....Gamla män skall man ej förakta, dom gör det väl men dom gör det sakta. Unga pojkar e bara skit dom e klara innan man kommit dit.......
pejori
CITAT (anne-li i olofstorp @ 11-04-2009, 19:14) *
Åh Jösses,nu höll jag på att dö!!!!Glömde att svälja innan jag andades in.....På stan???????????
Hallå! Blåkulla är det! Förstod väl att alla dom där bilderna med Nätstrumpor förvirrade GPS erna igår...... Men följ bara anvisningarna till Blåkulla så får ni mycket roligare än på stan....l....Gamla män skall man ej förakta, dom gör det väl men dom gör det sakta. Unga pojkar e bara skit dom e klara innan man kommit dit.......

Förstod att där fanns en hake... naughty.gif
Stassa upp sig för ett gäng häxor med skäggvårtor. giggle.gif
Jag kör på åldringarna och hoppas dom kan styra dit dom ska...Blåkulla alltså... crazy.gif slap.gif
anne-li i olofstorp
Absolut, välkommen till blåkulla,,,,,,,,
i Stan finns det bara svartklubbar för homosexuellla, raggarställen för gifta karlar, och annat djävulskap, nej ser du Brlåkulla är äkta vara,,,,,, rotfl.gif
pejori
Så har man då överlevt ännu en natt på blåkulla.
Hittade en sååå trevlig gosse och gissa om han kunde dansa. yahoo.gif
[attachment=33192:Hunk.gif]
Han var väl inte riktigt vad jag tänkt mej när dagen kom dunno.gif http://i358.photobucket.com/albums/oo22/Mi...unk-man-hot.jpg
Fattar inte vad som händer när man dricker häxbrygd giggle.gif
Nu har jag ialla fall sparkat ut vraket och ska sova. d010.gif
Men nästa år...då ni...
anne-li i olofstorp
rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif
eller
-cry-.gif -cry-.gif -cry-.gif
DragonLady
Det gick hett till vid blåkulla hör jag naughty.gif
.... ja man skall göra som askungen... dra innan trollformeln avklingar rotfl.gif
Här brinner påskfyren upp för tidigt pg.a. en rivaliserande sabotör.. de brukar inte tända förrän det blir mörkt.. tråkigt nog för sabotören var att de fick tag på honom.. fear.gif han blev nog som sig bör vid påsk.. gul o blå... innan länsman kom o räddade honom crazy.gif
Monaxe
Jag har piffat upp kvasten till nästa dans...

men katten gick inte så mycket att göra åt...

Irene_L
Min katt gick inte att göra så mycket åt heller giggle.gif
[attachment=33210:kattful.jpg]
MariaS
Oj oj oj. Vilken helkväll! duh.gif Jag är helt mörbultad i hela kroppen, men kvasten står laddad och klar inför sista kvällen.
Att man är lite öm i kroppen nu, gör ju ändå inget. Det dröjer ju ett helt år till nästa gång crying.gif !

Har med mig lite nygrodda nässlor till brygden ikväll... Smasssskens!
anne-li i olofstorp
Mummmmms!
Eva-Helene
Åhh ojojoj...gääääääsp! God morgon! smile.gif
Få se, vad är klockan...VA!??!!! 20.05! fear.gif Måste vara nåt fel på klockan... HALLÅÅÅ! Vart är ni? Jag ser ingen i närheten...har dom andra farit hem redan? crying.gif HALLÅÅÅÅÅÅÅ! HOOOOO HOOOOO! F*n så snårigt det var här...men jä...JAG SITTER FAST! HJÄLP! -cry-.gif
Maggan H
SÅ himla typsikt att jag inte fick igång min kvast i torsdags! ranting.gif I fredags sprang jag igång den men den lusade fram i 5 km/h så jag kom ingenstans! ranting.gif I dag upptäckte jag att det berodde på att bromsklaffen inte hade släppte kvasten, så det var inte så konstigt!! devil.gif

[attachment=33215:Lobby_set.jpg]

Nästa år ska jag uppgradera till en större med handbroms så jag slipper den här bakbromsen som jag inte ser när jag flyger! help.gif

Ni verkar dock ha haft väldigt roligt och jag önskar er alla en God Fortsättning på påsken. crazy.gif
anne-li i olofstorp
CITAT (Eva-Helene @ 12-04-2009, 20:13) *
Åhh ojojoj...gääääääsp! God morgon! smile.gif
Få se, vad är klockan...VA!??!!! 20.05! fear.gif Måste vara nåt fel på klockan... HALLÅÅÅ! Vart är ni? Jag ser ingen i närheten...har dom andra farit hem redan? crying.gif HALLÅÅÅÅÅÅÅ! HOOOOO HOOOOO! F*n så snårigt det var här...men jä...JAG SITTER FAST! HJÄLP! -cry-.gif

Hallå-vännen ta till kvasten bara så är du snart här igen........... devil.gif
Eva-Helene
CITAT (anne-li i olofstorp @ 12-04-2009, 20:35) *
Hallå-vännen ta till kvasten bara så är du snart här igen........... devil.gif

Ja - men vart är den? Det är så snårigt här så jag hittar den inte! Det blir inget lättare av att min kvast älskar att leka Kurragömma crying.gif
pejori
CITAT (Eva-Helene @ 12-04-2009, 20:55) *
Ja - men vart är den? Det är så snårigt här så jag hittar den inte! Det blir inget lättare av att min kvast älskar att leka Kurragömma crying.gif

Meeen du!!!! crying.gif
Det fattar väl varje häxa att dom ska vara kopplade vid den här årstiden... crazy.gif
Tänk på vad en lösflygande kvast kan ställa till med... nono.gif
Skärpning tack...Nu riskerar du att få ett gäng småkvastar som du inte vet härstammningen på ju. w00t.gif duh.gif rotfl.gif

CITAT (Monaxe @ 12-04-2009, 17:42) *
Jag har piffat upp kvasten till nästa dans...

men katten gick inte så mycket att göra åt...

Vilken fin kvast...Nyfrisserad och allt tummenupp.gif
Kattf*n fixar du med en vanlig cykelpump... naughty.gif
Viss pysefekt kan finnas, men det märks knappt. giggle.gif

Ikväll blir det bara "svenskt kaffe" för hela slanten dunno.gif
Eva-Helene
CITAT (pejori @ 12-04-2009, 21:05) *
Meeen du!!!! crying.gif
Det fattar väl varje häxa att dom ska vara kopplade vid den här årstiden... crazy.gif
Tänk på vad en lösflygande kvast kan ställa till med... nono.gif
Skärpning tack...Nu riskerar du att få ett gäng småkvastar som du inte vet härstammningen på ju. w00t.gif duh.gif rotfl.gif

Ja men OJ! Jag hade ju så bråttom när jag landande (försenad som vanligt!) så jag glömde koppla...klart att den började löpa precis nu då! Ojojojojoj...Ingen som sett min kvast? Hoplänkad med en annan kvast... confused.gif
anne-li i olofstorp
[attachment=33219:KvastHilda.jpg]
sorry, dåliga nyheter är jag rädd!
pejori
För sent... crying.gif
Dom har redan ingått i kvasteskapet. unsure.gif
[attachment=33220:BROOM_1.jpg]

Nu har kvastarna begått myteri och åkt utan oss. -cry-.gif
[attachment=33221:200broom.jpg]
anne-li i olofstorp
jaha du......
ser ut som om jag blir kvar här på blåkulla ett tag.....
Kvastj-l ranting.gif
Kom hit! Fot!!!! nono.gif
pejori
Jag såg Eva-Helenes kvast i brudutstyrsel blåsa förbi.
[attachment=33223:SunflowerBroom.jpg]
Monaxe

min katt verkar ha fått nog iaf...han orkade inte lika länge som mej detta året .... giggle.gif
Irene_L
[attachment=33241:katttr_tt.jpg]
Ja det var visst jobbigt för katterna det här året! giggle.gif
MariaS
Jag kan meddela att det inte bara är katter och kvastar som tagit slut i år. Själv har jag en hejdundrande träningsvärk!

Eva-Helene, din kvast susade förbi nyss på ett rosa moln. Måste ju säga att den verkade lite misstänkt rund på mitten, ja nästan som en sån där amerikansk dammsugare du vet...
Men den var i alla fall på väg norrut, så du lär väl märka vilket...

Monaxe, jag vet varför din katt ser ut som den gör. Den var och smög på min brygd hela kvällen....

Nu ska jag i alla fall ta ledigt några dagar och vila upp mig. Vi ses här igen på forumet biggrin.gif
Eva-Helene
Äääntligen hemma igen! Vilket sjå jag hade för att ta mig hem när kvasten rymde så där! Rackarns kvastelände! ranting.gif Nu är jag helt slut i ryggen och fötterna crying.gif det blir till att sitta med värmedyna och fotbad ikväll happy.gif och en stoooor balja te yes.gif och se på Harry Potter-filmen OJ den börjar ju snart!

LL
Cathis
angry.gif Va är det med kvastarna i år, nu äntligen är jag hemma, fick gåååå hela vägen hem, kvasten satte en liten fin lapp att den var inte alls nöjd med att bo hos mig utan hittat någon annan som var mycket bättre ranting.gif muttrar och svär över kvasteländet

Stavfel som vanligt
Farbror Blå
oj o, här har tjejerna haft kul, ser jag giggle.gif
Irene_L
Ajaj...kvastarna är ju heltokiga!!!
[attachment=33282:p_skk.jpg]
anne-li i olofstorp
Jadå, med visst möda och mycket besvär är jag också hemma. Kvasten vete 17, men jag fick i alla fall lift ända hem. Tacketack![attachment=33283:mc_karens_vardag.jpg]
pejori
CITAT (Farbror Blå @ 13-04-2009, 20:03) *
oj o, här har tjejerna haft kul, ser jag giggle.gif

Skratta du... crying.gif
Det är inte lätt, när man måste GÅ hem för att kvastarna är bångstyriga. -fear-.gif
Nästa år ska jag se till att min är ordentligt uppfostrad och lyder när jag ropar.. giggle.gif flirting.gif
Irene_L
Min kvast stack iväg utan mig så jag fick lifta med en flygande matta och sällskap hem fick jag också giggle.gif
[attachment=33290:p_skmatta.jpg]
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon