Sidor: 1, 2
Wilmer
Var är sniglarna, har du inga sniglar, snipp snipp..
MariaS
CITAT (Wilmer @ 24-07-2009, 01:15) *

å vilka tror du odla och odlina är om jag får fråga whistling.gif
pejori
CITAT (Wilmer @ 24-07-2009, 01:15) *

Sniglar!!! sniglar!!! nä Har inga sådana, Snipp körde r jag med, tills jag tog fel på snigel och pojkvän, men dom var lika slemmiga, så det gick på ett ut... naughty.gif

CITAT (MariaS @ 24-07-2009, 01:18) *
å vilka tror du odla och odlina är om jag får fråga whistling.gif

Vadå...Deras peruker är jättefina ovh dom ser precis ut som minivovvar ju...Jättebilliga var dom också. shy.gif
Har sålt många syskon på Tradera ju... laugh.gif
MariaS
Såååå, det är därför jag klarat mig från dem laugh.gif går aldrig ut på tradera giggle.gif
Wilmer
Är det därför pojkvännen alltid håller i saxen när vi går på snigeljakt confused.gif
MariaS
CITAT (Wilmer @ 24-07-2009, 01:28) *
Är det därför pojkvännen alltid håller i saxen när vi går på snigeljakt confused.gif

yes.gif ett poäng till dig tummenupp.gif
pejori
CITAT (Wilmer @ 24-07-2009, 01:28) *

Helt klart ett samband.... tummenupp.gif
Men jag var helt övertygad om, att det var en snigel jag klippte ju!!!! -cry-.gif -cry-.gif
Men jäklar vilken fin sopranröst han fick. rotfl.gif

Gnolar på: lilla snigel akta dej akta dej akta dej... dunno.gif
Gillan
CITAT (Kajsa i Arvika @ 23-07-2009, 09:51) *
Har inte skrikit Odla i sömnen men vet att jag drömde att jag skulle åka tåg till Gillan häromnatten med en låda plantor... giggle.gif

Eftersom du inte dykt upp än så var det förmodligen inte nån sanndröm sad.gif ..................det hade ju varit toppen angel_not.gif ........ kompiskram.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon