|
Farbror Blå
23-07-2009, 08:16
Tja, govänner, hoppas det fanns alternativ så det räckte för er;)
Går att välja fler än ett=)
Lars-Olof Arvids
23-07-2009, 08:26
Oj så mycket alternativ! Klart att jag kollar Odla före jobbet, innan jag nannar kudden och när ingen ser. Olle
Meriona
23-07-2009, 08:39
Ändå finns det säkert än mer möjliga svar... Att frossa i bilder på andras ljuvliga husdjur tillexempel...
Fanns inget alternativ "kollar Odla i tid och otid"  Skoja bara, har faktiskt ett liv utanför odla också , men jag måste erkänna att Odla är beroendeframkallande...
Kajsa i Arvika
23-07-2009, 08:51
Har inte skrikit Odla i sömnen men vet att jag drömde att jag skulle åka tåg till Gillan häromnatten med en låda plantor...
Myosotis
23-07-2009, 09:01
HAHA "Vaknar ibland på natten och skriker "ODLA""  det har inte hänt ÄN
CITAT (Myosotis @ 23-07-2009, 10:01)  HAHA "Vaknar ibland på natten och skriker "ODLA""  det har inte hänt ÄN Det är väl bara en tidsfråga. Visst har jag odla som startsida.
Oj här kunde jag fylla i många alternativ  . Hihi nä inte skriker jag ODLA heller...än så länge
Eva-Helene
23-07-2009, 11:13
Många alternativ stämmer in...
När man vaknar och skriker odla på natten, är det dags för avgiftning då? 12 stegs program och total avhållsamhet resten av livet Svar till "orolig"
Meriona
23-07-2009, 19:08
Är det ungefär samma sak som att man associerar (hur stavas DET nu då?) ordet TRÅD tillen räcka inlägg och inte till nåt jäkla snöre?
Det finns många härliga människor här  en väldigt stor bred på personligheter och många med ett gott hjärta  En och annan Partymänniska också  Fick en Tomatillo från hjärtat av en Odliat som skickade den med Posten och betalade frakten fast jag erbjöd mig att betala just frakten  Sådana människor växer inte på träd !Hur odla påverkat mitt liv ? ja det är väl att det finns goda människor. Mvh Motti
CITAT (Wilmer @ 23-07-2009, 17:01)  När man vaknar och skriker odla på natten, är det dags för avgiftning då? 12 stegs program och total avhållsamhet resten av livet Svar till "orolig" Tyvärr har det visat sig, att avhållsamhet har en negativ inverkan på personen som utsatts för detsamma. Endast ett ökat intag, av daglig dos av odla, kan bota eventuella symtom, på abstinens så tillvida, att ett visst lugn infinner sig vid synen av odlas startsida. Därför rekomenderas odla som startsida vid svår abstinens och vid beroende som visar sig i olika odlaaktiviteter nattetid. Det kan vara diffusa skrik eller annat, som kan få anhöriga och grannar att fatta misstankar om ett svårt beroende.
 Tror du är langare, eller i allafall medberoende.
Red Top
23-07-2009, 22:05
Kära "Orolig"! Du behöver inte vara orolig längre. Att odla ett så givande intresse är bara av godo. Så länge du inte ropar ogräs eller ohyra i sömnen är det ingen fara. Så länge du drömmer om vackra blommor och söta husdjur kan du leva trygg med ditt beroende. Skulle du däremot börja drömma om ohyra, ogräs eller bladmögel föreslår jag att du alltid sover med datorn i viloläge under huvudkudden. När du vaknar kallsvettig går du bara in på odla.nu, som du givetvis har som startsida, och frossar i vackra bilder på blommor och husdjur. För att riktigt komma ur mardrömmen räcker det med att läsa några sidor i meningslösa tråden. Jag lovar, det hjälper. Skulle du inte känna dig lugnare av mitt svar kan du PM:a mig. Vi har ngr platser kvar i den Hemliga trädgården, ( den slutna avdelningen)  . Vänliga hälsningar Doktor Charlatan
 Men, jag har en fråga, något du inte tog upp. Jag drömmer om MÖRDARSNIGLAR emellanåt, är det skadligt?
CITAT (Wilmer @ 23-07-2009, 23:13)   Men, jag har en fråga, något du inte tog upp. Jag drömmer om MÖRDARSNIGLAR emellanåt, är det skadligt?  Det där låter inte bra Wilmer. Säkert att du inte behöver hjälp????
 Vad tror du jag frågar för... Kan det ha att göra med att det sista jag gör på kvällen är att gå min dräparrunda, så jag sedan blir hemsökt när jag sover? Är botemedlet att logga in på Odla.nu och surfa där en stund innan jag ska sova?
Red Top
23-07-2009, 22:35
CITAT (Wilmer @ 23-07-2009, 23:13)   Men, jag har en fråga, något du inte tog upp. Jag drömmer om MÖRDARSNIGLAR emellanåt, är det skadligt?  Kära Orolig! Försök med att hänga en snigelfälla i taket, ungefär som man gör med indianska drömfångare.  Vänliga hälsningar Doktor Charlatan
Kära doktorn, jag ska genast införskaffa en snigelfångare. Men jag känner en viss oro. Hur många sniglar fångar fällan innan den ramlar ner och kväver mig med allt snigelslem. Nej, nu kan jag då rakt inte sova  .
Red Top
23-07-2009, 22:49
Red Top
23-07-2009, 23:07
Jooodå!  Sov gott nu och dröm om den lille lurvige! (har svårt att komma ihåg namn)
CITAT (Red Top @ 24-07-2009, 00:07)  Jooodå!  Sov gott nu och dröm om den lille lurvige! (har svårt att komma ihåg namn) Lurvig snigel?  eller????????? finns det sådana
CITAT (Wilmer @ 23-07-2009, 22:43)   Tror du är langare, eller i allafall medberoende. Vem???  Jag???  Tror jag inte... Missbrukare???Inte då.
Red Top
23-07-2009, 23:19
CITAT (Cathis @ 24-07-2009, 00:10)  Lurvig snigel?  eller????????? finns det sådana  Nix! Men den här:
CITAT (Red Top @ 23-07-2009, 23:35)   Kära Orolig! Försök med att hänga en snigelfälla i taket, ungefär som man gör med indianska drömfångare.  Vänliga hälsningar Doktor Charlatan Jag vill utfärda en varning för den fällan... Den ena saken hade antenner på huvudet och den andra saken jag fångade, ligger kvar i min säng. Långt hår hade den, men fan vet vem det är.... CITAT (Red Top @ 24-07-2009, 00:19)  Nix! Men den här:  AAAA!!!! Nästan som min, men den jag har är gul... Och mycket större.... I kroppen alltså...tar upp hela sängen ju.
CITAT (pejori @ 24-07-2009, 00:23)  Jag vill utfärda en varning för den fällan... Den ena saken hade antenner på huvudet och den andra saken jag fångade, ligger kvar i min säng. Långt hår hade den, men fan vet vem det är.... AAAA!!!! Nästan som min, men den jag har är gul... Och mycket större.... I kroppen alltså...tar upp hela sängen ju.  Å jag har en vit....fast den tar inte upp hela sängen, bara en del...
ANTON är det jag ska drömma om, alias LillNöffe. Jag ska köra ett Anton mantra, tack DR.charlatan (förtroendeingivande namn frun har). Men Pejori, stor gul med päls, antenner?? Nu har du överdoserat Odla.nu
CITAT (Cathis @ 24-07-2009, 00:32)  Å jag har en vit....fast den tar inte upp hela sängen, bara en del...  F*n!!! nu förstår jag varför jag har så trångt...Dom öppnar dörren!!!ODLA!!!!! UT UR MIN SÄNG!!!! (ops var ju hunden jag sparka ut )CITAT (Wilmer @ 24-07-2009, 00:33)  ANTON är det jag ska drömma om, alias LillNöffe. Jag ska köra ett Anton mantra, tack DR.charlatan (förtroendeingivande namn frun har). Men Pejori, stor gul med päls, antenner?? Nu har du överdoserat Odla.nu  Hundskrället fick ståpäls av allt regn ju.
 Har du döpt HUNDEN till ODLA.NU. Doktorn!! Vi har ett seriöst fall här!!!
Jag som var på väg att fixa lite candels och lite cosey utifall att.  CITAT (Wilmer @ 24-07-2009, 00:38)   Har du döpt HUNDEN till ODLA.NU. Doktorn!! Vi har ett seriöst fall här!!!  Jag vet!!! Jag är rökt!!!! Kom nu odla, så går vi hem....Komsi komsi komsi.
Ursäkta  men är det möjligen så  att någon eller några  har fått totalt hjärnsläpp ikväll  eller är det bara  normal Odlaöverdos  ? Gode gud vad jag skrattar
Sorry men det har regnat hela dagen, hjärnan är understimulerad.
CITAT (MariaS @ 24-07-2009, 00:41)  Ursäkta  men är det möjligen så  att någon eller några  har fått totalt hjärnsläpp ikväll  eller är det bara  normal Odlaöverdos  ? Gode gud vad jag skrattarEn helt normal odlakväll ju... Med ett stänk av virus, troligen spinn
CITAT (pejori @ 24-07-2009, 00:41)  Totalrökt Doktorn här är ett akutfall Komsi komsi Pejori så ska jag hjälpa dig...
Vi drömmer om den, vad var det heliga trädgården? Eller så hon hemliga? Eller var det låsta  Ooops, Freudian slip, SA hon hemlia menar jag, inte Så
CITAT (pejori @ 24-07-2009, 00:44)  En helt normal odlakväll ju... Med ett stänk av virus, troligen spinn   Ja det är ju klart , fast det brukar väl vara i en annan tråd  men det är ju klart... rubriken.... HUR  Nu är det officiellt bevisat
CITAT (Cathis @ 24-07-2009, 00:45)  Totalrökt Doktorn här är ett akutfall Komsi komsi Pejori så ska jag hjälpa dig...  Har du en odla till mej!!! ÅÅÅÅ Vad jag blir glad...Är det en stor en?????  CITAT (MariaS @ 24-07-2009, 00:47)   Ja det är ju klart , fast det brukar väl vara i en annan tråd  men det är ju klart... rubriken.... HUR  Nu är det officiellt bevisat   Sedan sägs det att odla inte berör...Tror det är dags att ta odlaföna i säng, innan tråden är helt körd... Sorry Farbror Blå, men odla är en drog och jag blidde drogad...
CITAT (pejori @ 24-07-2009, 00:51)  SKÅL!
CITAT (pejori @ 24-07-2009, 00:51)  En jättestor odla, bara du kommer med här...  tror tråden redan är på ganska god väg att bli helt körd... CITAT (pejori @ 24-07-2009, 00:54)  Odla och Odlinda
Vad ska man säga... Ett par av Odlaiterna kanske har överdoserat
CITAT (Wilmer @ 24-07-2009, 01:01)  Vad ska man säga... Ett par av Odlaiterna kanske har överdoserat   överdoserat? näääää det kan jag inte tänka mig, tror mer på för lite
För att bli lite seriös... jag är inte alls beroende eller påverkad av odla, men det kryper en massa saker i min säng. Tvestjärtar och diverse yngel...(tyst ni som vet att det inte finns tvestjärtyngel) jag får in mängder av nattfjärilar och mott, dom kitltlar dödskönt... En och annan slad klipps av och kastas ut med ett vrål...OGRÄS!!! buss på odla och odlina...hugg kobran!!!  ....Nu rök sladden till decorden också
Nu är TV-n rökt, så det är ju bara här kvar ju... Här..Vad är jag??? Inte hemma Nähä...HM. Var är jag???Bara massa ogräs överallt...Fan Somnade visst hos hoyorna i v-rummet ju... Sängen har ogräset okuperat ju...Måste vara kvickrot Går och sover hos sniglarna, dom vill nog suga ut lite fett... Prima och gratis fettsugning.
CITAT (pejori @ 24-07-2009, 01:07)  För att bli lite seriös... jag är inte alls beroende eller påverkad av odla, men det kryper en massa saker i min säng. Tvestjärtar och diverse yngel...(tyst ni som vet att det inte finns tvestjärtyngel) jag får in mängder av nattfjärilar och mott, dom kitltlar dödskönt... En och annan slad klipps av och kastas ut med ett vrål...OGRÄS!!! buss på odla och odlina...hugg kobran!!!  ....Nu rök sladden till decorden också  Nääää inte att påverkad
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|