|
CITAT (Ina @ 05-11-2003, 21:59) Det bidde inget rekord idag.... :( Jag tyckte att det var kul även om det var "fusk"! Det är ju nästan så att man vågar föreslå ett nytt försök.... Kanske nån tid under helgen?  Om de som är kvar öppnar 3 nya fönster och registrerar 3 nya användare va, så slås rekordet och vi åker dit för "spamdoping"
CITAT (Virgo @ 05-11-2003, 22:05) Om de som är kvar öppnar 3 nya fönster och registrerar 3 nya användare va, så slås rekordet och vi åker dit för "spamdoping"  "Spamdoping", WOW, Vilket ord!! Nä, gott folk - det är dags för mej också att koppla ner!! Ha det gôtt!!
vickeva
05-11-2003, 22:09
fusk - ok, men doping... Vi försöker en annan gång..
CITAT (vickeva @ 05-11-2003, 22:09) fusk - ok, men doping...  Doping är fusk...
Om jag läst rätt så är ett rekord slaget. Nämligen flest antal svar inom ett dygn.
HURRA!!!! vad vi var bra!
vickeva
05-11-2003, 22:31
CITAT (Virgo @ 05-11-2003, 22:24) Om jag läst rätt så är ett rekord slaget. Nämligen flest antal svar inom ett dygn. Hur vet du det? De uppgifterna hittar inte jag någonstans...
Om du kollar längst ner under t.ex småprat, så kan du sortera inläggen efter en massa kriterier.
Och förmodligen även flest visningar under ett dygn.
vickeva
05-11-2003, 22:42
Vi ligger ju dessutom femma i på flest svar någonsin, den tråd som leder har 152, det kan vi ju lätt slå... fast kanske inte idag... vi är redan uppe i 107... 108 om man räknar med detta... Vi jobbar på det!
CITAT (vickeva @ 05-11-2003, 22:42) den tråd som leder har 152, Vilken är det?
pejahren
05-11-2003, 22:55
3D Garden Composer
Attans, jag loggade in nån minut efter 21, men sen försvann min nätverksanslutning...
Eva i Skåne
05-11-2003, 23:11
CITAT (Virgo @ 05-11-2003, 22:05) Om de som är kvar öppnar 3 nya fönster och registrerar 3 nya användare va, så slås rekordet och vi åker dit för "spamdoping" :wacko: ring dina kompisar från mötet o säg att de ska koppla upp sig (kan bli koppleritråd) Hör du Virgo. Vilken bransch hör du hemma i egentligen? Än sysslar du med koppleri och än med dopingbrott
Jag vill vara MED!!!! Kan ni inte ha lite bättre framförhållning? Här sitter man och gosar framför Helge på TV:n och stickar jordgubbsmössor till mammas kyrkbasar. Och så försöker ni slå rekord?!?!?! Efterlyser nytt rekordförsök! Maila mig om ni kör kortare än 12 timmars varsel, please!!/ Annki
pejahren
05-11-2003, 23:29
Attans! Jag skulle ju tittat på Helge! Glömde bort det helt och hållet. Jaja, får göra ett nytt försök om en vecka
Det blev alltså inget nytt rekord i går. Även om en del trodde att vara aktiv genom att klicka betydde att man skulle skicka så många "innehållslösa" inlägg som möjligt under en kvart. Kollade i medlemslistan hur många som egentligen kan räknas som aktiva av alla registrerade och jag fick bläddra ända till sidan 9 (alltså de 90 som skrivit flesta inlägg totalt) innan jag kom upp i 56 och över. Det verkar som om flera av dom som varit flitigast hittills lagt av. (Speciellt en...  På tal om innehållslösa inlägg alltså. Ööh...) Nu finns det säkert fler av dom nya som är aktiva och som hamnar på sidorna efter, och som jag inte letade rätt på. Och många läser nog bara inläggen under en viss rubrik, utan att kolla i t.ex. Småprat och missade detta rekorderliga (!) upprop. Antar att det inte hjälper att logga in och logga ut och logga in och logga ut och logga in och logga ut och.... 56 gånger under en kvart.
Eva i Skåne
08-11-2003, 17:43
CITAT (Berith @ 06-11-2003, 07:05) Det verkar som om flera av dom som varit flitigast hittills lagt av. (Speciellt en...  På tal om innehållslösa inlägg alltså. Ööh...) Vet precis
vickeva
08-11-2003, 20:11
Kul att vi är på fjärde plats i "småprat". När ska vi ha en ny rekordförsöksomgång?
Inget rekord men vi var ändå ganska många här samtidigt nu i kväll.
Oj! Vet ni om att vi är 40 st just nu?!!
Hannele
07-04-2004, 21:37
Intressant...?
*Felix matte*
18-04-2004, 20:30
59 st
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|