Sidor: 1, 2
Lady Hamilton
Byt namn du Mimmi Men behåll din avatar och din signatur till o börja med tummenupp.gif så blir "övergången" mjuk för oss andra när vi skall vänja oss vid ditt nya namn
ängsvädd
Ja, jag tror faktiskt jag gör så biggrin.gif Ska mejla Göran eller Ingemar!
ängsvädd
Oj, det gick snabbt - ängsvädd är mitt nya anv.namn biggrin.gif Jag som förut hette -Mimmi-!

Hoppas ni hänger med i svängarna biggrin.gif Detta namn känns mycket bättre smile.gif
Alba
Grattis till de nya namnet.........nu känns det nog bekvämare för dig och då ska man ju byta.
Så bra att du har Mimmi i signaturen så vi vet vem du är.
pejori
CITAT (ängsvädd @ 10-09-2009, 11:43) *
Oj, det gick snabbt - ängsvädd är mitt nya anv.namn biggrin.gif Jag som förut hette -Mimmi-!

Hoppas ni hänger med i svängarna biggrin.gif Detta namn känns mycket bättre smile.gif

Fungerar jättebra.
Grattis till det nya namnet tummenupp.gif
Rosmarin
Oj då, det gick ju jättesnabbt! Grattis till ditt nya namn! Ängsvädd... det är ju en söt liten blomma wub.gif. Du får väl vänta lite med att byta avatar annars blir vi andra så förvirrade, men sedan får du väl lägga in ett foto just av en liten Ängsvädd flirting.gif eller...
CurlySue
har förtydligat min signatur + lagt en separat tråd.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon