Sidor: 1, 2
Wilmer
*hoppas min pojkvän har samma inställning* rotfl.gif

Alltså, jag sa till vännen att jag köpt bara tre pelargoner till *stolt* men så räknade jag upp dem, hoppsan! Det var fem. Host, host, hoppas jag. Har inte tömt bilen än.
Meriona
Nu var det ju inte bara pelargoner som spegeldamen hade shoppat vill jag minnas, det var 10-talet trädgårdsväxter också? innocent.gif Minus någon till vännina P, 9 iallafall?
Motti
När jag inte gör något så brukar jag pilla ludd i naveln giggle.gif om jag nu skulle hitta naveln !
pejori
CITAT (Motti @ 29-08-2009, 22:42) *
När jag inte gör något så brukar jag pilla ludd i naveln giggle.gif om jag nu skulle hitta naveln !

besvärlig rackare att hitta.
Blädderböcker har aldrig varit min grej, så naveln får någon annan pilla i. Om dom hittar den alltså. naughty.gif
Motti
Har hört att man kan pudra lite över magen !där det är fuktigast sitter naveln rotfl.gif
henriks
spelar kapi-regnum...

alldeles för mycket dessutom.

Fast å andra sidan har jag inte kunnat göra mycket annat senaste veckan, har varit helt däckad i influensan.
pejori
CITAT (henriks @ 29-08-2009, 22:48) *
spelar kapi-regnum...

Fast å andra sidan har jag inte kunnat göra mycket annat senaste veckan, har varit helt däckad i influensan.

Stackare.. trostar.gif
Inte svininfluensa va?

CITAT (Motti @ 29-08-2009, 22:48) *
Har hört att man kan pudra lite över magen !där det är fuktigast sitter naveln rotfl.gif

Skulle jag göra det, skulle jag likna en semla ju... -fear-.gif
Motti
Att likna en Semla är inte fy skam naughty.gif
Henriks !stackars dig här får du en blomma pigga på dig blomma.gif
henriks
Har ingen aaaning om vad det var för influensa, men det var en riktigt elak bacill som bet mig i alla fall,,,,

nöfnöf!
pejori
Usch då...Krya på dej.
Motti
Det var väl inte Svininfluensan Henricks ? fear.gif
*Stintan*
CITAT (Hej igen @ 29-08-2009, 22:24) *
Man får se till att ha stor släkt/umgängeskrets :-)

Jodå på FarmTown har jag massor men alla orkar/vill inte ha fler farmer.

CITAT (Motti @ 29-08-2009, 22:42) *

rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif
Grå
Mansgrisar...

När jag inget gör ligger jag på rygg i soffan och (förolämpar folk på odla) spelar menlösa internetspel och har ågren för allt jag borde göra.
*Stintan*
CITAT (pejori @ 29-08-2009, 22:44) *
besvärlig rackare att hitta.
Blädderböcker har aldrig varit min grej, så naveln får någon annan pilla i. Om dom hittar den alltså. naughty.gif

rotfl.gif rotfl.gif Hjääällp!!!!!! kissar snart på mej
Motti
Märkligt !alla frågar vad jag gör hela dagarna ?bara för att jag är hemmafru !precis som om man inte hade något vettigt att göra då.Jag brukar svara att jag ligger på Divanen och käkar konfekt giggle.gif varför tror folk att man inte gör något för att man är hemma fru ?jAG HAR NÄSTAN ALDRIG EN LUGN STUND JU! Inte nog med det !jag har heller aldrig semester sos.gif
*Stintan*
CITAT (henriks @ 29-08-2009, 22:48) *
spelar kapi-regnum...

Stackars trostar.gif
Wilmer
giggle.gif Motti, du får gå med i facket!!
Motti
Finns det fackförening för hemmafruar fear.gif i så fall är jag medlem PRONTO !de är ta mig sjutton inget lätt jobb att va hemmafru så det så !man ska alltid va redo för man barn barnbarn,som sakt aldrig semester !ja möjligtvis Psyket då a0a.gif
Biggan_
CITAT (Motti @ 29-08-2009, 23:34) *
Finns det fackförening för hemmafruar fear.gif i så fall är jag medlem PRONTO !de är ta mig sjutton inget lätt jobb att va hemmafru så det så !man ska alltid va redo för man barn barnbarn,som sakt aldrig semester !ja möjligtvis Psyket då a0a.gif

Ja där är kanske lugnt o skönt?
Motti
Som hemmafru borde man få speciella förmåner !som tex biljetter till Rod Stewart konserter, spabiljetter ! biljetter till gym för unga män giggle.gif tex eller stora rabbater på kirurgiska ingrepp flirting.gif
Biggan_
CITAT (Motti @ 29-08-2009, 23:53) *
Som hemmafru borde man få speciella förmåner !som tex biljetter till Rod Stewart konserter, spabiljetter ! biljetter till gym för unga män giggle.gif tex eller stora rabbater på kirurgiska ingrepp flirting.gif

Du får väl löneförhandla med gubben på sofflocket! flirting.gif
*Stintan*
CITAT (Motti @ 29-08-2009, 23:53) *

Ja absolut giggle.gif . Nu är man ju inte ens avdragsgill för "hushållsnära tjänster" giggle.gif
Motti
Fördelen med att va hemmafru är att man få bli lite snuskig och dregla över yngre män på TV naughty.gif sammtidigt som man vispar sockerkaka giggle.gif
Wilmer
Du har väl TV i köket då tummenupp.gif Så du slipper slabba i vardagsrummet.
Biggan_
CITAT (Wilmer @ 30-08-2009, 00:19) *
Du har väl TV i köket då tummenupp.gif Så du slipper slabba i vardagsrummet.

rotfl.gif
MariaS
rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif Herregud vad ni har hållit på ikväll då! Förolämpningar och göra ingenting och här har man att göra i 20minuter bara för att läsa och rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif ikapp!
Motti
Ja ja men !vi har så kallat intregerat kök och vardagsrum nu mer ,men man borde väl skaffa sig en haklapp så man inte dregla ner köksön giggle.gif naughty.gif Annars har vi bara gammla gubbar i byn så man blir lite svältfödd på det granna whistling.gif
MariaS
CITAT (Motti @ 30-08-2009, 00:34) *
Ja ja men !vi har så kallat intregerat kök och vardagsrum nu mer ,men man borde väl skaffa sig en haklapp så man inte dregla ner köksön giggle.gif naughty.gif Annars har vi bara gammla gubbar i byn så man blir lite svältfödd på det granna whistling.gif

Men om gubbarna importera godingar från TAiland, så varför kan inte vi.. whistling.gif Tänk en lite fräsch 20åring med fast rumpa... innocent.gif
Wilmer
Om inte annat kunde ju grannen ha vett på att skaffa en med fast rumpa så man fick fin utsikt.
MariaS
CITAT (Wilmer @ 30-08-2009, 00:42) *
Om inte annat kunde ju grannen ha vett på att skaffa en med fast rumpa så man fick fin utsikt.

Ja där kan man snacka om rumpTV live i så fall giggle.gif
Motti
Hi Hi hi !jo då jag hade en gubbe som tände till på mig här i byn angry.gif han rände här med sin hängröv varje dag och ville jag skulle krama honom följa med på skogspromenader osvtill sist fick jag säga ifrån att han var välkomen hit som vän och granne !men hade han andra griller i huvudet så kunde han dra !oj va han drog giggle.gif Jäkla slime va det!men nu få jag vara ifred i alla rall. blush.gif
Meriona
Men Motti! Då har du ju något bra att svara när dina vänner frågar vad du gör på dagarna! Säg att du har fullt upp att freda dig mot alla efterhängsna karlar! (Du behöver ju inte berätta att de har hängröv). w00t.gif kompiskram.gif
Biggan_
CITAT (Meriona @ 30-08-2009, 09:34) *
Men Motti! Då har du ju något bra att svara när dina vänner frågar vad du gör på dagarna! Säg att du har fullt upp att freda dig mot alla efterhängsna karlar! (Du behöver ju inte berätta att de har hängröv). w00t.gif kompiskram.gif

rotfl.gif
MariaS
Om jag inte sitter här och häckar idag, så tänker jag titta på TV och sticka babykläder. Ute tänker jag då INTE vara!
skogstroll
hängröv nä fy! unsure.gif

inga hängrövar här tack! när jag inte gör nåt så ser jag på Skål på TV hihi. Eller sitter här. Eller nåt annat. Just nu gör jag pumpasoppa.
Bettis
CITAT (MariaS @ 30-08-2009, 11:30) *
sticka babykläder

nämen tummenupp.gif w00t.gif blomma.gif blomma.gif eller blush.gif ninja.gif
MariaS
CITAT (Bettis @ 30-08-2009, 12:39) *
nämen tummenupp.gif w00t.gif blomma.gif blomma.gif eller blush.gif ninja.gif

För gammal! Men det finns ju andra i släkten som börjar bli produktiva numera giggle.gif
Myosotis
Läser böcker eller hänger på odla. Promenader räknas väl inte som "ingenting" hoppas jag. Men vad är ingenting egentligen. Jag tror att det är bra för själen att t.ex. sitta i lugn och ro med en kopp te och en bra bok och njuta, man blir gladare och säkert även friskare av att sakta ner och unna sig själv att bara vara.
pejori
CITAT (Motti @ 30-08-2009, 00:54) *
Hi Hi hi !jo då jag hade en gubbe som tände till på mig här i byn angry.gif han rände här med sin hängröv varje dag och ville jag skulle krama honom följa med på skogspromenader osvtill sist fick jag säga ifrån att han var välkomen hit som vän och granne !men hade han andra griller i huvudet så kunde han dra !oj va han drog giggle.gif Jäkla slime va det!men nu få jag vara ifred i alla rall. blush.gif

Man får in´t va kräsen... giggle.gif
Det finns pusch-upp trosor, så spänn på gubben ett par sådanna, så har du ögongodis sedan. rotfl.gif
Aqvakul
I stan blir det mycket Odla.nu och böcker. På landet så vattnar jag väldigt ofta och gärna.
Meriona
CITAT (Aqvakul @ 30-08-2009, 17:52) *
I stan blir det mycket Odla.nu och böcker. På landet så vattnar jag väldigt ofta och gärna.

Vattnar GÄRNA? crazy.gif Nu får jag nog omvärdera dig lite tror jag.... g.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon