Full version: Chatten !
Sidor: 1, 2
malin72
CITAT (Alba @ 02-09-2009, 11:59) *
Ja det har blivit en ändring. Jag vet ingen annan skillnad än att det som låg till vänster nu är på höger sida.
De problem jag hade i chatten försvann i och med denna ändring.

Kul att se dig Malin.

blush.gif tack det var länge sedan nu och jag ska försöka hitta tillbaka till vardagen och med den hoppas jag att det då gäller odla och chatten..sakta men säkert smiley_small_hug.gif
Motti
Nu ska jag lolla in på Chatten och se om någon är vid liv naughty.gif
malin72
nu tänker jag kika in om ett par minuter..måste lära mig att sakerna sitter på fel plats bara giggle.gif hoppas att man hänger med bara whist.gif men är ju inte lika snabb i fingrarna längre haha
Meriona
Det är ingen idé att jag ger mig dit, för snart e det slut för min datatid för idag.... blink.gif Sonen vill visst sova...
malin72
CITAT (Meriona @ 04-09-2009, 22:16) *
Det är ingen idé att jag ger mig dit, för snart e det slut för min datatid för idag.... blink.gif Sonen vill visst sova...

ses en annan dag då..natti natt smile.gif
Gillan
CITAT (malin72 @ 04-09-2009, 22:12) *
nu tänker jag kika in om ett par minuter..måste lära mig att sakerna sitter på fel plats bara giggle.gif hoppas att man hänger med bara whist.gif men är ju inte lika snabb i fingrarna längre haha

Sorry Malin! Har nyss kommit hem och är tvungen att gå och lägga mig..................kanske att vi ses till veckan tummenupp.gif
Motti
Nu ska jag i alla fall titta in naughty.gif
malin72
CITAT (Gillan @ 04-09-2009, 22:23) *
Sorry Malin! Har nyss kommit hem och är tvungen att gå och lägga mig..................kanske att vi ses till veckan tummenupp.gif

japp det gör vi, jag är där inne nu natti natt och hälsa kompiskram.gif
ylvahi
HALLÅ!!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon