Full version: Frökedja 3,
Sidor: 1, 2
Kajsa i Arvika
Jag hänger med ett varv till tummenupp.gif
DykUnderYtan
JAAA!! Jag är med på ett varv till! smile.gif
tulle
Jag är också med så länge listan går och du får väl utgå ifrån att om inte någon strukit sig på listan (som vi fick besked på) så vill vi vara med. Vi är väl lydiga. angel_not.gif
grycken
Jag är med i nästa omgång! rolleyes.gif
Margith
CITAT (tulle @ 09-11-2009, 17:05) *
Jag är också med så länge listan går och du får väl utgå ifrån att om inte någon strukit sig på listan (som vi fick besked på) så vill vi vara med. Vi är väl lydiga. angel_not.gif

Joddå, visst är vi lydiga, men jag har lärt mig att vi är väldigt dåliga på att läsa skrivna instruktioner a0a.gif

Jag förutsätter att ALLA som inte strukit sig från listan vill vara med igen.
Skulle det vara så att någon glömt att stryka sig från listan vill jag gärna ha ett litet PM om det smile.gif
Rosmarin
CITAT (Margith @ 10-11-2009, 08:37) *
Joddå, visst är vi lydiga, men jag har lärt mig att vi är väldigt dåliga på att läsa skrivna instruktioner a0a.gif

a0a.gif a0a.gif a0a.gif
CITAT (Margith @ 10-11-2009, 08:37) *
Jag förutsätter att ALLA som inte strukit sig från listan vill vara med igen.
Skulle det vara så att någon glömt att stryka sig från listan vill jag gärna ha ett litet PM om det smile.gif

De flesta vill nog vara med igen tycker jag det verkar som. yes.gif
Kajsa i Arvika
Ville bara poängtera lite extra att vi vill vara med vettu Margith för det här e så himla kul..!! giggle.gif
Margith
Nu har jag inte fått det sista kuvertet ännu, men förhoppningsvis kommer det imorgon (om posten sköter sig).

Om jag inte räknar alldeles galet var vi 34 st i första varvet och i mitt stilla sinne hade jag inbillat mig att åtminstone hälften av oss skulle ha tillräckligt med fröer då.
Men åj så fel jag verkar ha tänkt a0a.gif .

Det är uppenbart att vi är frötokar allihop smiley_small_hug.gif

MariaS
CITAT (Margith @ 12-11-2009, 15:24) *
Nu har jag inte fått det sista kuvertet ännu, men förhoppningsvis kommer det imorgon (om posten sköter sig).

Om jag inte räknar alldeles galet var vi 34 st i första varvet och i mitt stilla sinne hade jag inbillat mig att åtminstone hälften av oss skulle ha tillräckligt med fröer då.
Men åj så fel jag verkar ha tänkt a0a.gif .

Det är uppenbart att vi är frötokar allihop smiley_small_hug.gif

Den förhoppningen kan jag genast spräcka... Wilmer fick på kuvertet efter sista tömning idag, så först imorgon lär det gå vidare... Men den som väntar på något gott whistling.gif
HelenN
o jag vill givetvis vara med på varv 2...hihi
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon