|
Red Top
30-10-2009, 08:14
CITAT (Grå @ 30-10-2009, 07:06)  Det finns inget som säger att man inte kan ha karvade pumpor med tillhörande ljus i bh'n. Bara ljusen som saknas
CITAT (Red Top @ 30-10-2009, 08:14)  Bara ljusen som saknas Just så. Inte visste jag att du jobbar för Playboy??
Red Top
30-10-2009, 08:27
CITAT (Grå @ 30-10-2009, 08:15)  Just så. Inte visste jag att du jobbar för Playboy?? Bara till halloween.
Tappade min vårta i kväll !någon som hittat den ?
Men hallå! Jag har missat hela uppladdningen inför halloween! Men jag kan röra ihop lite dryck om så skulle smaka...  Lite snacks kan jag nog oxå bidra med...
Ser gott ut Monaxe!
Motti, jag träffade din vårta igår när vi var ute på kvällspromenad och den sa att den skulle sticka lite före och förbereda...
Så där ja, då var den här halloween över! Oj oj oj vilken fest! Mottis vårta var ju rena rama festprissen vet jag! Tog ett par vändor med den, men herre gud så ont i knoppen jag har idag... Sista gången JAG festar med en vårta!
Ja, det var hejdundrande. Tack MariaS, jag känner mig stärk i både kropp och själ, nu kanske jag till och med kan tycka att det ska bli roligt att åka och jobba imorgon
Ja nu gäller det att vi inte glömmer våra erfarenheter till påsk! Eller ska vi köra träningsläger då med kanske?
Självklart ska vi det.... Man måste vara vältränad, om man ska kunna navigera i luften på en liten sketen pinne ju.
CITAT (pejori @ 01-11-2009, 11:02)  Självklart ska vi det.... Man måste vara vältränad, om man ska kunna navigera i luften på en liten sketen pinne ju.  FAst vi är ju några som kostat på oss turbovarianten numera... men den är lättare att hålla sig fast på....
Turbokvasten är ju vallad också, så den blåser man lätt av, utan ett träningsläger. Den är ju känslig i "ratten" och girar för snabbt ibbland... Servostyrd ju...
Jag tänkte nog mer på den med sugturbon
CITAT (MariaS @ 01-11-2009, 15:17)  Jag tänkte nog mer på den med sugturbon  Gjorde ju jag med ju... Eländet är ju utrustad med aerodynamiskt luftmotstånd...(svårstavat ord det där) Så man gliiiider in i busken och turbon drar vidare på egen hand...
Ja såååå ja  Det är en konst det där att kniiiipa med knäna
Precis...Ska man dessutom knipa med röven, är balansen något rubbad om man säger så.
Beror ju lite på utformningen, jag har ett vertikalt handtag bakom röven. Men det är ju värre med modellerna som har hantaget mellan skinkorna  Kan bli vääääldigt olyckligt om man råkar glida fram och tillbaka då. Ser rubriken framför mig: "Upphetsad häxa krockade med tall på väg till blåkulla, katten oskyldig"
 Det är ju det jag menar.... Jäkla handtag att sitta ivägen. Man får ju knipa som satan, om man nu inte vill att pisse blir av med ett av sina liv. Medeltidskvasten vet jag precis vad jag vill göra med. Finns en del ställen, jag skulle kunna tänka mej att "gömma" den.   Upphetsad häxa krockade med tall...tror jag pinkar på mej av skratt.... Men då vallar jag väl handtaget ännu mera....
Kan man skruva av handtaget, och bara släpa runt på´n i "slangen"??? Skavsår är inte bra, när man ska till blåkulla, möjligen när man åker hem.
DET beror definitivt på modellen, men du kan ju allatid prova
Vissa får man nog skruva av hela skyddskåpan på, men då kan åkturen få "oanade konsekvenser".... Risken är stor att man blir både snaggad och skinnflådd på vägen... Nä...Så knipa med skinkor och knän rekomenderas starkt.
Å glöm inte att hålla i både katt och katt, annars kan man aldrig veta vilka konsekvenserna blir
CITAT (MariaS @ 01-11-2009, 20:16)  Å glöm inte att hålla i både katt och katt, annars kan man aldrig veta vilka konsekvenserna blir  Äsch...Hatten på katten och ner mellan knäna och...KNIIIIP!!!! Man kan ju se till att sitta på kattens svans för säkerhets skull.
CITAT (pejori @ 01-11-2009, 20:17)  Äsch...Hatten på katten och ner mellan knäna och...KNIIIIP!!!! Man kan ju se till att sitta på kattens svans för säkerhets skull.  Åååååå  mjukt och skööööönt också
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|