Sidor: 1, 2, 3
Red Top
CITAT (Grå @ 30-10-2009, 07:06) *
Det finns inget som säger att man inte kan ha karvade pumpor med tillhörande ljus i bh'n.

Bara ljusen som saknas
Grå
CITAT (Red Top @ 30-10-2009, 08:14) *
Bara ljusen som saknas

Just så. Inte visste jag att du jobbar för Playboy??
Red Top
CITAT (Grå @ 30-10-2009, 08:15) *
Just så. Inte visste jag att du jobbar för Playboy??

Bara till halloween. ninja.gif

Motti
Tappade min vårta i kväll !någon som hittat den ? g.gif
Monaxe
Men hallå! Jag har missat hela uppladdningen inför halloween! Men jag kan röra ihop lite dryck om så skulle smaka...

Lite snacks kan jag nog oxå bidra med...

Grå
Ser gott ut Monaxe!

Motti, jag träffade din vårta igår när vi var ute på kvällspromenad och den sa att den skulle sticka lite före och förbereda...
MariaS
Så där ja, då var den här halloween över! Oj oj oj vilken fest! Mottis vårta var ju rena rama festprissen vet jag! Tog ett par vändor med den, men herre gud så ont i knoppen jag har idag... Sista gången JAG festar med en vårta!
Grå
Ja, det var hejdundrande. Tack MariaS, jag känner mig stärk i både kropp och själ, nu kanske jag till och med kan tycka att det ska bli roligt att åka och jobba imorgon wink.gif
MariaS
Ja nu gäller det att vi inte glömmer våra erfarenheter till påsk! Eller ska vi köra träningsläger då med kanske?
pejori
Självklart ska vi det.... tummenupp.gif
Man måste vara vältränad, om man ska kunna navigera i luften på en liten sketen pinne ju.
MariaS
CITAT (pejori @ 01-11-2009, 11:02) *
Självklart ska vi det.... tummenupp.gif
Man måste vara vältränad, om man ska kunna navigera i luften på en liten sketen pinne ju.

yes.gif FAst vi är ju några som kostat på oss turbovarianten numera... men den är lättare att hålla sig fast på....
pejori
Turbokvasten är ju vallad också, så den blåser man lätt av, utan ett träningsläger. giggle.gif
Den är ju känslig i "ratten" och girar för snabbt ibbland...
Servostyrd ju... crying.gif
MariaS
Jag tänkte nog mer på den med sugturbon innocent.gif
pejori
CITAT (MariaS @ 01-11-2009, 15:17) *
Jag tänkte nog mer på den med sugturbon innocent.gif

Gjorde ju jag med ju... rotfl.gif
Eländet är ju utrustad med aerodynamiskt luftmotstånd...(svårstavat ord det där) ranting.gif
Så man gliiiider in i busken och turbon drar vidare på egen hand... giggle.gif
MariaS
Ja såååå ja duh.gif Det är en konst det där att kniiiipa med knäna help.gif
pejori
Precis...Ska man dessutom knipa med röven, är balansen något rubbad om man säger så. rolleyes.gif whistling.gif
MariaS
Beror ju lite på utformningen, jag har ett vertikalt handtag bakom röven. Men det är ju värre med modellerna som har hantaget mellan skinkorna crying.gif Kan bli vääääldigt olyckligt om man råkar glida fram och tillbaka då. Ser rubriken framför mig: "Upphetsad häxa krockade med tall på väg till blåkulla, katten oskyldig"
pejori
rotfl.gif rotfl.gif Det är ju det jag menar.... rotfl.gif
Jäkla handtag att sitta ivägen.
Man får ju knipa som satan, om man nu inte vill att pisse blir av med ett av sina liv. rotfl.gif
Medeltidskvasten vet jag precis vad jag vill göra med. whistling.gif
Finns en del ställen, jag skulle kunna tänka mej att "gömma" den. ranting.gif

rotfl.gif rotfl.gif Upphetsad häxa krockade med tall...tror jag pinkar på mej av skratt.... rotfl.gif
Men då vallar jag väl handtaget ännu mera.... whist.gif
MariaS
laugh.gif wacko.gif blush.gif
pejori
Kan man skruva av handtaget, och bara släpa runt på´n i "slangen"??? whistling.gif
Skavsår är inte bra, när man ska till blåkulla, möjligen när man åker hem. dunno.gif
MariaS
DET beror definitivt på modellen, men du kan ju allatid prova giggle.gif
pejori
Vissa får man nog skruva av hela skyddskåpan på, men då kan åkturen få "oanade konsekvenser".... crazy.gif
Risken är stor att man blir både snaggad och skinnflådd på vägen... -cry-.gif
Nä...Så knipa med skinkor och knän rekomenderas starkt. rotfl.gif
MariaS
Å glöm inte att hålla i både katt och katt, annars kan man aldrig veta vilka konsekvenserna blir crazy.gif
pejori
CITAT (MariaS @ 01-11-2009, 20:16) *
Å glöm inte att hålla i både katt och katt, annars kan man aldrig veta vilka konsekvenserna blir crazy.gif

Äsch...Hatten på katten och ner mellan knäna och...KNIIIIP!!!! rotfl.gif
Man kan ju se till att sitta på kattens svans för säkerhets skull. giggle.gif
MariaS
CITAT (pejori @ 01-11-2009, 20:17) *
Äsch...Hatten på katten och ner mellan knäna och...KNIIIIP!!!! rotfl.gif
Man kan ju se till att sitta på kattens svans för säkerhets skull. giggle.gif

Åååååå naughty.gif mjukt och skööööönt också whistling.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon