Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30
skånepåg
Skånska mafiian - Jonni bi good
skånepåg
Sean Kingston - Beautiful Girls
skånepåg
D6AA - Självmordstankar

Fronda då han var som bäst ^^
Mollis
Skärgårdsbåten som tutar och måsarna som skriker
Katie
En hund som snarkar högtljutt. whistling.gif
skånepåg
Nu Joddla Med Siv wub.gif
Katie
Aerosmith - I don´t want to miss a thing
merlin68
Maken sjunger för full hals (ingen överdrift!!!) sedan typ en timme tillbaka. Jag håller på att bli nuts snart wacko.gif Dio's The temple of the king...
Mollis
Sitter och poppar lite, lyssnar på "Poppa Joe" med Sweet, kul låt!
VitaFingrar
Kapten Röd's helt nysläppta låt "Ju mer dom spottar". Helt fantastisk är den karln! Längtar till nästa vecka, då blir det och se honom live! Sedan släpps nya albumet 6 Juli, blir massor av kaptenen framöver! Yaay!

http://www.youtube.com/watch?v=MbPNwzFNQ7E

edit: länk smile.gif
silos
http://www.youtube.com/watch?v=d10jGcx_nEk...feature=related
Jag gillar deras sånger...
Krolliljan
Karl Martindahl-- Charlie Emm ---- Them wub.gif

Mer Karl Martindahl i TV rtfm.gif
Krolliljan
Oh my God-- The Moniker

[attachment=62093:tilounepoil.gif][attachment=62094:Diskotek...ns001_04.gif] Jag blir så glad av denna låt
Krolliljan
Unchained Melody--Righteous Brothers

Och
Danilel igen men nu med Unchained Melody

Karl Martindahl sjöng samma låt på höstfinalen( tror jag att det var) i Fame Factory. Jag kan inte hitta den. angry.gif Den är bäst

omk
Nja, just NU är det väl inte, men hörde denna pippi för några timmar sen.
Har aldrig varken sett eller hört den förut här i environgerna, men nu har jag en som envetet kvillrar från morgon till kväll.
Skogssnäppa !

http://sverigesradio.se/sida/Sok.aspx?q=skogssn%C3%A4ppa

Edit; om ni vill höra måste ni klicka på "Lyssna på skogssnäppa".
Krolliljan
Albumet Binaural med Pearl Jam.
Just nu Parting Ways.
Såg ( och hörde) Eddie Vedder hos Letterman igår eftermiddag . Det fick mig att plocka fram albumet och fick mig att leta efter hans nya album med ukulelelåtar som jag ska köpa. wub.gif
Krolliljan
Light Years, samma album wub.gif

Här finns den på You Tube
Krolliljan
Can´t keep Eddie
Ukulele songs[attachment=62144:quiproquo.gif]
[attachment=62145:tilounepoil.gif]
Krolliljan
You´re true

Eddie igen coolgleam.gif
Krolliljan
Can´t keep Eddie

Idag igen rolleyes.gif wub.gif
skånepåg
Raymond & Maria wub.gif
skånepåg
Nu Lilla lovis - Spottar aldrig ut
Motti
Daniell sjöng Unchaind Melodi accapella i Idolutagningen !Karl Martindal kan inte gå upp i de höga tonerna som Daniell kan .Men den låten är suverän och bland de bästa låtar jag vet men bara de "bästa"klarar av att sjunga den .
Flemming
Wilmer X och just nu spelar Nisse Hellberg munspel.
Vinden ligger åt rätt håll dvs rakt mot mitt hem och helt plötsligt blev Sommarrock i Svedala gratis...

Meriona
Paul Paljett

Ikväll lyssnar jag på den här, kommer ni ihåg den? Paul som jobbar på Fonus här i stan nuförtiden sjöng 3 underbara solosånger på pappas begravning idag. Så skimrande var aldrig havet, Håll mitt Hjärta och What a wonderful world. Underbar sångröst och fantastiskt framfört. bravo.gif
ninnisky
CITAT (Meriona @ 15-07-2011, 17:17) *
Paul Paljett
Ikväll lyssnar jag på den här, kommer ni ihåg den? Paul som jobbar på Fonus här i stan nuförtiden sjöng 3 underbara solosånger på pappas begravning idag. Så skimrande var aldrig havet, Håll mitt Hjärta och What a wonderful world. Underbar sångröst och fantastiskt framfört. bravo.gif

Så skimrande var aldrig havet och Håll mitt hjärta hörde jag senast på mammas begravning. Underbart vackra sånger smiley_small_hug.gif
skånepåg
Raymond och Maria - Det går aldrig att bli dum igen Alla deras skivor finns på spotify ^^
Mina nya favoriter biggrin.gif
Krolliljan
Har letat efter denna innan men det var för mer än ett år sedan men nu hittade jag den.[attachment=62826:petitpimousse.gif]The prettiest face that I´ve ever seen med Gloria Gayner
Krolliljan
My baby just cares for me--- Nina Simone

Jag bara njuter wub.gif
Krolliljan
Ben med Michael
crying.gif
Krolliljan
Eddie Vedder--- Without you

wub.gif wub.gif
skånepåg
Moccasin Creek - Kickin Ass
skånepåg
The Google+ Song wub.gif
Rebecca
Kristian Anttila - Som Fjädrar.

Mysig morgonmusik.
skånepåg
The Google+ Song wub.gif
Mollis
Hero of war med Rise Against (det är jag och Lars Ohly som älskar den låten:-)
skånepåg
Freestyle - Vill ha dig biggrin.gif
Whiskuchi
Jag har precis upptäckt Cradle of Filths version av Mr. Crowley (tack vare rock n'roll-tråden, man tackar!)

skånepåg
CITAT (Whiskuchi @ 15-08-2011, 18:20) *
Jag har precis upptäckt Cradle of Filths version av Mr. Crowley (tack vare rock n'roll-tråden, man tackar!)

From the cradle to enslave wub.gif
Har lyssnat på dem sen 20 år tillbaks ^^
Mollis
Det som håller oss vid liv - Peter LeMarc
skånepåg
Lite ManOwaR Nu, har sett dem live så minns gamla goda tider biggrin.gif
skånepåg
Nu Dan Berglund <3
merlin68
Har MTV på i bakgrunden "We are the 80's". Lyssnade nyss på Whitney Houstons "didn't we have it all" och nu "George Michaels" Faith. Jösses vilken dålig musikera det var, men jag älskar den ändå... giggle.gif
RB9310
Kompisars band In This Grey
gunsta
Jag lyssnar (och tittar) just nu på japansk musik från en film av Kurosawa, Dreams, en begravningsprocession för en gammal kvinna, mycket annorlunda och intressant musik, glad och livgivande.
skånepåg
CITAT (gunsta @ 03-09-2011, 22:11) *
Jag lyssnar (och tittar) just nu på japansk musik från en film av Kurosawa, Dreams, en begravningsprocession för en gammal kvinna, mycket annorlunda och intressant musik, glad och livgivande.

J-Rock har jag en del på Spotify biggrin.gif Japansk rock asså biggrin.gif
Men lyssnar nu på Blumchen - Heut ist mein tag Sett henne Live med biggrin.gif
omk
CITAT (skånepåg @ 18-08-2011, 17:01) *
Lite ManOwaR Nu, har sett dem live så minns gamla goda tider biggrin.gif

Nämen, just nu vibrerar "Today is a good day to die" i huset !! Maffig !!
skånepåg
Louder than hell eller The triumph of steel är de bästa biggrin.gif
omk
CITAT (skånepåg @ 06-09-2011, 00:51) *
Louder than hell eller The triumph of steel är de bästa biggrin.gif

yes.gif

Edit; Louder är nog bäst ...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon