Sidor: 1, 2
Aqvakul
CITAT (Hej igen @ 28-11-2009, 22:22) *
Var väl uppenbart att Torgny Melins skulle gå före Sannex ... för alla dansglada alltså. :-)

OK, själv tycker jag bara att de är patetiska - så dansglad jag är....
Berith
Såg inte den här gången heller. rolleyes.gif

När nån vinner (mer eller mindre oväntat?) med hjälp av telefonröster tar jag för givet att dom (Torgny Melins i detta fallet) får folk att ringa av bara den så telefonerna glöder! Kanske att dom till och med betalar telefonräkningarna för släkt och vänner för att få ihop flest antal röster?
netaave
CITAT (Aqvakul @ 28-11-2009, 22:24) *
OK, själv tycker jag bara att de är patetiska - så dansglad jag är....

Jag som är ute och dansar mycket kan bara hålla med dig, jag tycker också TM är patetiska blev jätteledsen igår när Sannex inte gick längre.
Själva är dom nöjda med sitt framträdande och det ska dom vara för dom gjorde grymt bra ifrån sig. Hoppas nu att uppmärksamheten och TV-tiden genererar i något bra för orkestern framöver.

CITAT (Aqvakul @ 28-11-2009, 22:01) *
Vilka förstockade åldringar röstade fram Torgny Melins på Sannex bekostnad. Jag ryser.... sick.gif

Att vi tycker så lika du o jag smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon