Sidor: 1, 2
katah
160kvm, jag tror att det är fortfarade den första kedjan som inte har kommit runt ( varv 1 kedja 1 och 2 )
så vi måste snällt vänta tills dom blir färdiga för att vara med på varv 2 . -fear-.gif

Rätta mig om jag har fattat fel!
Knytt
Nu har den här kedjan, kedja 2, kommit runt sitt varv nr 1!

När kedja 1 också kommit runt sitt första varv skickar jag ut kedjorna på ett varv nr 2 - men då med nya deltagare samt de som satt ett kryss vid sitt namn.
Om någon vill vara med på varv 2 men inte har kommit ihåg att sätta kryss måste ni maila mig igen!

160 kvm - du har skrivit upp dig för varv nr 2 av kedjorna smile.gif
Najsan
Gud vilken tur att den kom dit den skulle! Jag började bli lite orolig att etikettlappen trillat av eller något sånt...

Knytt: visst har jag kommit ihåg att göra kryss för varv 2?

/najsan
Knytt
Ja alltså jag minns inte alltid att gå till brevlådan varje dag så det kanske låg där och bidade sin tid rolleyes.gif

Ja, du har kryssat dig för ett varv till! smile.gif
Najsan
puffar lite för omgång två... har baställt fröer idag för 800kr, så nu har jag ju snart något att byta bort... whistling.gif giggle.gif
katah
jag har också en komplett samling från förra årets midsommar-julafton-rea ...
Vill byta nu yahoo.gif
När händer det ???
Knytt
Nästa varv skickar jag iväg i helgen, postar listorna här och startar nya trådar då biggrin.gif
katah
thanks.gif yahoo.gif
Najsan
jippi!!! bravo.gif yahoo.gif
Peztis
CITAT (Najsan @ 25-01-2010, 21:45) *
puffar lite för omgång två... har baställt fröer idag för 800kr, så nu har jag ju snart något att byta bort... whistling.gif giggle.gif

Och jag tyckte att jag var svettig som beställde för 400:- (måste trolla bort den leveransen så inte min man ser det!) ninja.gif
Knytt
Nya listorna klara!

Kedja 1: http://www.odla.nu/forums/index.php?showtopic=95056
Kedja 2: http://www.odla.nu/forums/index.php?showtopic=95057

Om du, Gud bevars, inte finns med på någon av listorna fast du anmält dig eller om du glömt att anmäla dig men absolut vill vara med - pm:a mig så fort du kan! smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon