|
vitavargen
25-12-2009, 09:35
Nu vet kanske TS varför andra reagerar på Marschen i Salem : http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6341475.ab
*Stintan*
25-12-2009, 09:40
CITAT (vitavargen @ 25-12-2009, 09:35)  Nu vet kanske TS varför andra reagerar på Marschen i Salem : http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6341475.abVad menar du?
vitavargen
28-12-2009, 21:40
CITAT (Gossen Ruda @ 14-12-2009, 22:49)  Det stod mer i pappers-GP. Om extremvänstern.Här prats om andravärldskrigets förlorare som marscherer genom gatorna i Salem för att skrämma människor i ett samhälle där alla går och röstar. Hela samhällssytemmet bygger på att människorna deltar i samhället politiska liv. Ett militärt marsch genom gatorna har till syfte att skrämma medborgarna. När alla vänder sig emot Nazisterna och reagerar, så är du emot vänsstern och dina aktiviteter är i riktningen att hjälpa Nazisterna. Och inte för att glömma din dagliga provokation emot homosexuella på Forummet genom att bära den undersingnaturen som du bär, Satraight for ever(stackars kvinnor). Unga Nazister är skolade hos några som du.
Huggorm
28-12-2009, 21:48
CITAT (vitavargen @ 28-12-2009, 21:40)  Här prats om andravärldskrigets förlorare som marscherer genom gatorna i Salem för att skrämma människor i ett samhälle där alla går och röstar. Hela samhällssytemmet bygger på att människorna deltar i samhället politiska liv. Ett militärt marsch genom gatorna har till syfte att skrämma medborgarna.
När alla vänder sig emot Nazisterna och reagerar, så är du emot vänsstern och dina aktiviteter är i riktningen att hjälpa Nazisterna.
Och inte för att glömma din dagliga provokation emot homosexuella på Forummet genom att bära den undersingnaturen som du bär, Satraight for ever(stackars kvinnor).
Unga Nazister är skolade hos några som du. Går du inte en liten aning för långt nu?
*Stintan*
28-12-2009, 22:25
CITAT (vitavargen @ 28-12-2009, 21:40)  Här prats om andravärldskrigets förlorare som marscherer genom gatorna i Salem för att skrämma människor i ett samhälle där alla går och röstar. Hela samhällssytemmet bygger på att människorna deltar i samhället politiska liv. Ett militärt marsch genom gatorna har till syfte att skrämma medborgarna.
När alla vänder sig emot Nazisterna och reagerar, så är du emot vänsstern och dina aktiviteter är i riktningen att hjälpa Nazisterna.
Och inte för att glömma din dagliga provokation emot homosexuella på Forummet genom att bära den undersingnaturen som du bär, Satraight for ever(stackars kvinnor).
Unga Nazister är skolade hos några som du. Finns tydligen ingen gräns för dina oförskämdheter
CITAT (vitavargen @ 28-12-2009, 21:40)  Här prats om andravärldskrigets förlorare som marscherer genom gatorna i Salem för att skrämma människor i ett samhälle där alla går och röstar. Nu blir jag förbannad, Du vet väl för helvete inte nåt om Andra världskrigets förlorare?
Huggorm
28-12-2009, 23:07
En snabb koll visar att Vitavargen inte skrivit minsta inlägg utanför allmänna avdelningen på forumet. Han är uppenbarligen inte trädgårdsintresserad, utan är bara här för att sprida propaganda.
vitavargen
28-12-2009, 23:15
"Oförskämdhet" har fått nya och motsatsa betydlsen, och särskild när det kommer från såna som du.
*Stintan*
29-12-2009, 00:32
CITAT (vitavargen @ 28-12-2009, 23:15)  #55
"Oförskämdhet" har fått nya och motsatsa betydlsen, och särskild när det kommer från såna som du. Ja du verkar ju inte ens veta vad den rätta betydelsen är. Vita vargar hör väl hemma på tundran så man kan ju fråga sig hur du lyckats förirra dig hit. Kan det ha varit längtan efter att skaffa sig odlakunskaper möjligen? ps. lär dig gärna citera ordentligt så att man slipper sitta och scrolla för att se vad det är du svarar på.
bushman
29-12-2009, 04:07
laddat ämne, men vad hände med den goda odlatonen? Självklart är det tråkigt för Anki och alla Salembor och inte minst för den mördade pojkens stackars föräldrar, men allting har ett pris och kanske är det ett pris värt att betala för att själv kunna säga vad man tycker årets övriga 364 dagar utan räddsla för repressalier. Har många bekanta från platser med liten yttrandefrihet och där lever räddslan konstant. För mig verkar det ännu värre.
vitavargen
29-12-2009, 18:50
CITAT (*Stintan* @ 29-12-2009, 00:32)  Ja du verkar ju inte ens veta vad den rätta betydelsen är. Vita vargar hör väl hemma på tundran så man kan ju fråga sig hur du lyckats förirra dig hit. Kan det ha varit längtan efter att skaffa sig odlakunskaper möjligen?
ps. lär dig gärna citera ordentligt så att man slipper sitta och scrolla för att se vad det är du svarar på. Det går inte att förvänta sig bättre av en veganjägare som du. Du kan inte bättre än det du skriver här. Och att du hoppar in i den tråden som TS haft till avsikt att behandla Nazisternas marsch i Salem och vill fortsätta med ditt veganjakt säger mycket om dig. För ditt försvar av Nazismen och din veganjakt håller ihop. De är två sidor av samma mynt. De unga Nazister man träffar i städerna är elever till såna som du och din veganjakstkamrat.
*Stintan*
29-12-2009, 20:28
CITAT (vitavargen @ 29-12-2009, 18:50)  Det går inte att förvänta sig bättre av en veganjägare som du. Du kan inte bättre än det du skriver här.
Och att du hoppar in i den tråden som TS haft till avsikt att behandla Nazisternas marsch i Salem och vill fortsätta med ditt veganjakt säger mycket om dig. För ditt försvar av Nazismen och din veganjakt håller ihop. De är två sidor av samma mynt.
De unga Nazister man träffar i städerna är elever till såna som du och din veganjakstkamrat. Jösses amalia hur står det till egentligen? Nauti och andra får vara veganer hur mycket dom vill för mig det lägger jag mig inte i. Men jag förbehåller mig rätten att inte behöva vara det själv och att inte behöva ta emot skit. Det handlar om respekt för att det är ett fritt val. Du har uppenbarligen inte läst många inlägg i trådarna. Jag har inget emot veganer så länge de inte är fanatiker. Vadå hoppar in i tråden? Jag skrev redan på första sidan och höll med TS. Att inte Nauti förstod de boendes obehag kan inte jag ställas till svars för. Var har jag någonsin försvarat nazism om jag får fråga? Förstår du överhuvudtaget svenska?
vitavargen
29-12-2009, 20:45
Att du står just i den här tråden och försvarar nån annans Nazistiska aktiviteter borde tala om för dig vem du är. Att du inte fattar det är bara sorgligt.
*Stintan*
29-12-2009, 21:46
CITAT (vitavargen @ 29-12-2009, 20:45)  Att du står just i den här tråden och försvarar nån annans Nazistiska aktiviteter borde tala om för dig vem du är. Att du inte fattar det är bara sorgligt. Vem har försvarat nazistiska aktiviteter??????????? Frågar en gång till om du förstår svenska? TS har väl för sjutton inte försvarat några nazister. Är du dum eller bara ett forumtroll????
vitavargen
29-12-2009, 22:56
Det finns inga medel mot din dumhet!
Vitavargen, har du sett vem i denna tråd som tyckte det var ok med Salemmarschen??
Huggorm
30-12-2009, 10:27
CITAT (Ralf @ 30-12-2009, 10:13)  Vitavargen, har du sett vem i denna tråd som tyckte det var ok med Salemmarschen?? Jag tycker det är okay med salemmarschen. Friheten att demonstrera står med i grundlagen, och det vill jag inte ändra på.
Chamomille
30-12-2009, 11:14
CITAT (vitavargen @ 29-12-2009, 20:45)  Att du står just i den här tråden och försvarar nån annans Nazistiska aktiviteter borde tala om för dig vem du är. Att du inte fattar det är bara sorgligt.
vitavargen
30-12-2009, 23:42
Tråden var varmast mellan veckorna 49-51. Då svarade jag alla inlägg av betydelse och TS har fått ett inlägg med hänvisning till en bok.
Det finns inte mer att säga om tråden.
vitavargen
02-01-2010, 16:04
Att skryta om att vara heterosexuell är den andra sidan av den mynten som har framsidan med hat mot homosexuella.
Nu finns det ett peket av uppfattningar som är klart Nazistiska. Bärande av dessa uppfattningar är först och främst gubbar från 40-talet som överlevt de jakten på de rutna tankarna om ras och idag är de ideologiska ledare för de unga Nazisterna.
CITAT (Huggorm @ 30-12-2009, 10:27)  Jag tycker det är okay med salemmarschen. Friheten att demonstrera står med i grundlagen, och det vill jag inte ändra på. Alldeles rätt! Åsiktsfrihet är väl en grundsten i det som kallas demokrati. För att citera Voltaire:"Jag delar inte dina åsikter men är beredd att dö för din rätt att uttrycka dem". Gita
*Stintan*
02-01-2010, 17:36
CITAT (Gita @ 02-01-2010, 17:26)  Alldeles rätt! Åsiktsfrihet är väl en grundsten i det som kallas demokrati. För att citera Voltaire:"Jag delar inte dina åsikter men är beredd att dö för din rätt att uttrycka dem". Gita Visst helt, rätt men man får också ha förståelse för de boende i området och det obehag och den oro de kännt under alla år detta pågått med en massa stök och bråk. Är det då människor med en åsikt man inte kan sympatisera med blir man ju knappast vänligare inställd till det hela.
Huggorm
02-01-2010, 18:33
CITAT (*Stintan* @ 02-01-2010, 17:36)  Visst helt, rätt men man får också ha förståelse för de boende i området och det obehag och den oro de kännt under alla år detta pågått med en massa stök och bråk. Är det då människor med en åsikt man inte kan sympatisera med blir man ju knappast vänligare inställd till det hela. Men det är ju fortfarande inte nynazisterna som ställer till med bråk och orolighet, dom är tvärtom väldigt disciplinerade. Det är motdemonstranterna från bla. AFA som kör sitt vanliga program med misshandel, stenkastning och krossande av skyltfönster. Dom är ju så jäkla dumma att dom fortsätter låta sig provoceras år efter år. Eller kanske dom frivilligt låter sig provoceras för att ha anledning till sin vandalism?
*Stintan*
02-01-2010, 20:04
CITAT (Huggorm @ 02-01-2010, 18:33)  Men det är ju fortfarande inte nynazisterna som ställer till med bråk och orolighet, dom är tvärtom väldigt disciplinerade. Det är motdemonstranterna från bla. AFA som kör sitt vanliga program med misshandel, stenkastning och krossande av skyltfönster. Dom är ju så jäkla dumma att dom fortsätter låta sig provoceras år efter år. Eller kanske dom frivilligt låter sig provoceras för att ha anledning till sin vandalism? Det spelar ju egentligen ingen roll för de boende vilka som ställer till bråk. Skulle knappast tro att AFA-folket åkte dit och körde sitt "vanliga program" om inte nynazisterna hade sin demonstration. Nu hade det väl förhållandevis gått rätt lugnt till senaste gången vad jag förstår men det vet man ju aldrig i förväg och därmed finns oron. Jag kan då inte försvara någon nynazism oavsett du kallar dom diciplinerade eller inte. Jag har ingen som helst förståelse för deras tänkesätt. AFA ger jag inte ett ruttet lingon för heller utan den falangen känns om möjligt ännu obehagligare.
Huggorm
02-01-2010, 20:12
CITAT (*Stintan* @ 02-01-2010, 20:04)  Nu hade det väl förhållandevis gått rätt lugnt till senaste gången vad jag förstår men det vet man ju aldrig i förväg och därmed finns oron. Det var för att dom var på klimatmötet i Köpenhamn och kastade sten i stället
vitavargen
02-01-2010, 20:19
CITAT (Huggorm @ 02-01-2010, 18:33)  Men det är ju fortfarande inte nynazisterna som ställer till med bråk och orolighet, dom är tvärtom väldigt disciplinerade. Det är motdemonstranterna från bla. AFA som kör sitt vanliga program med misshandel, stenkastning och krossande av skyltfönster. Dom är ju så jäkla dumma att dom fortsätter låta sig provoceras år efter år. Eller kanske dom frivilligt låter sig provoceras för att ha anledning till sin vandalism? Den analysen kom Nazisterna först med. Det är bara upprepning på en patenterade analys. Annars alla andra vet att Nazisternas marsch i samhället har till syfte att skrämma medborgarna från att vara ansvarsfulla deltagande medborgare i det demokratiska samhället. På 90-talet marscherade Nazisterna med uniformer från den Nazistiska armen, innan det belv förbjudet. Nu återstår bara den militäriska marschen.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|