Full version: Nervös o orolig
Sidor: 1, 2
Inga från Närke
CITAT (herkules @ 18-01-2010, 11:46) *
härligt, vad sa nemo?
ta vara på varandra nu och njut.
smiley_small_hug.gif

Nu är husse hemma kom precis. Nu är matte inget att ha längre nu existerar bara husse och lek med boll. Tur att han är liten vore det en schäfer eller liknande så hade nog husse legat på marken överfallen giggle.gif
Han ska nu äta Waran 4,5 stycken och sprutan behöver han inte. Sedan ska nytt PK-prov tas på torsdag och beroende på vad det säger så beslutas om han ska ta 4,5 tabletter+sprutan. Hoppas det räcker med tabletterna.
Sussie F-Flower
Det låter ju bra, Inga! tummenupp.gif Alltså, att inte sprutan kanske behövs längre... (inte att du blev överflödig... shy.gif )
Är han så pass bra att han kan andas som tidigare nu då? Kanske bättre???

Nemo hjälper nog till att få fart på flåset annars... giggle.gif
Inga från Närke
CITAT (Sussie F-Flower @ 18-01-2010, 17:15) *
Är han så pass bra att han kan andas som tidigare nu då? Kanske bättre???

Nemo hjälper nog till att få fart på flåset annars... giggle.gif

Nej det är fortfarande jobbigt men inte lika mycket så förhoppningsvis blir det bättre och bättre. Tidigare orkade han knappt knyta skorna utan att han flåsade av ansträngning.
Ska försöka att få med honom lite mera på promenader för nu är han sjukskriven ca 1 mån. av USÖ sedan får vi se hur det går. Ska inte arbetsträna utan vara i rörelse på hemmaplan. Tidigare när han arbetsträna så tyckte han att han gick och stod mycket där + att han tog kvällspromenaden med Nemo men den är bara på ca 15 min. för när Nemo gjort sitt så vill han hem är lite mörkrädd. Men de får ta lite längre promenader om han orkar och sedan lite under dagen så kanske jag kan vila mig och tänka på min hälsa.

Ska på glykostest i morgon bitti och sedan på onsdag sjukgymnastik för min vänsterarm som har blivit åsidosatt denna veckan tyvärr men man orkar inte hur mycket som helst. Men nu är det min tur ett tag framöver.
KRT
Så underbart att det har gått bra, har tänkt på er de senaste dagarna och undrat hur det gått....

Lycka till!!!
Anma
Skönt att höra att du har sambon hemma och att han är på bättringsvägen! smiley_small_hug.gif
zissi
Ta hand om er ordentligt nu båda två. smiley_small_hug.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon