Full version: Sömnproblem
Sidor: 1, 2
herkules
hittade en lång tråd på flashback om melatonin - HÄR
pejori
CITAT (skånepåg @ 07-03-2010, 20:13) *
Åfan, har för mej hon som tipsa om dem att ett mail skulle räcka ?? tongue.gif
Jag bara säger att de kan glömma det och ring aldrig tillbaka med de jävla teleförsäljarna för fy fan vad de kan snacka tongue.gif

tummenupp.gif om dom kan!!!
"visst låter det jättebra" vårat erbjudande kan du inte motstå..."
säger bara ja och amen, tills dom vill slå på "bandspelaren för bindande avtal" tummenupp.gif
Då säger jag..Nej på frågan om jag godtar deras avtal. giggle.gif
(du glömde fråga om, jag är intresserad) tummenupp.gif
Det låter skitbra!!! men jag är inte intresserad!!!! KLICK giggle.gif
skånepåg
Jusst det det stod ju Propavan där på flashback, de hade jag glömt de sover man bra på men de flesta får ju biverkningarna som t.e.x. man får är ju myror i benen och det e ju mega jobbigt att ligga i sängen och sparka tills man somnar men bra att testa för får man inte de biverkningarna så sover man bra på dem oxå ^^
pejori
CITAT (skånepåg @ 07-03-2010, 21:40) *
Jusst det det stod ju Propavan där på flashback, de hade jag glömt de sover man bra på men de flesta får ju biverkningarna som t.e.x. man får är ju myror i benen och det e ju mega jobbigt att ligga i sängen och sparka tills man somnar men bra att testa för får man inte de biverkningarna så sover man bra på dem oxå ^^

Precis. tummenupp.gif
Man får testa sig fram, men drabbas man av biverkningarna, är det inte så kul, för dom som står brevid.
Det är inte alltid man själv upptäcker dom. tummenupp.gif
Propavan skrivs ut till, skotträdda hundar och katter på nyår, så du kan ju själv tänka, hur dom fungerar på en person,(mäniska) "van vid piller".
Elisabeth-Västkustkolonisten
pejori vad är det för preparat mot munsår????
pejori
CITAT (Elisabeth-Västkustkolonisten @ 08-03-2010, 10:37) *
pejori vad är det för preparat mot munsår????

Aciklovir Stada.
blaklocka
Tror verkligen mer på att göra åt ett sådant här problem själv än att proppa i sig preparat. Jag har hört från vänner att KBT-behandling är effektivt, men kan vara tufft att gå igenom. För de som har stora problem tror jag att det är det bästa sättet.

Finns en del bra information om det här: https://www.sovbattre.se/Folder-Web-Faqs/fc...programmet.aspx
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon