Full version: Blommor.
Sidor: 1, 2
sanna
Ja, jag är med!

Sanna smile.gif
*Felix matte*
Tar mig friheten att berätta att Ann jobbar för högtryck med att maila alla wub.gif
Adri-Anne
Nu skulle jag velat vara fluga på väggen, när ni fick mailen.
Jodå storhetsvansinnet har slagit till ordentligt ohmy.gif ohmy.gif
Jag har blivit en så berömd person så nu har jag lämnat ut mitt visitkort, med telefonnummer och hela baletten.
Två mail skulle det vara telefonnummer till. Orkade inte sitta och skriva ett och ett, så jag kopierade, ändrade en del, men glömde ta bort telefonnumret
Så nu har halva Sverige fått mitt telefonnummer.
Jag ger åldern skulden. Vad annars skall jag skylla på???

När ni och jag blir lika gamla, skall vi talas vid . tongue.gif tongue.gif tongue.gif

Lisa talar om för Mormor att. " Gamla damer över femtio får inte barn,
för dom skulle aldrig komma ihåg vart dom har lagt dom" biggrin.gif biggrin.gif
Fialotta
laugh.gif wub.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Snacka om kändis laugh.gif wub.gif
Adri-Anne
Har pratat med Bettson idag. Allt väl.

Familjen har fått flytta in i en lägenhet och räknar få stanna där till våren.
Då först tror dom huset är färdigsanerat.
Just nu har dom fullt upp med att smälta allt som har hänt. Och det är fullt förståligt.
Bettson har det lite struligt med datorn just nu, men när dom har fått ordning på den och allting har lugnat ned sig lite, så kommer hon att höra av sig.

Sylvia,,! Tack för tipset wub.gif
Bettson ville gärna ha en blomstercheck, alla hennes blommor hade gått hädan i brandröken.

Lovar att fixa detta denna vecka. biggrin.gif
sanna
Ann!

Tack för ditt fina initiativ!
Det känns verkligen bra att kunna få skicka en blomma,
även om de flesta av oss bara "känner" varandra "digitalt" så att säga... smile.gif

Man blir ju ändå ledsen när sådant här händer och vill så gärna
göra något för att visa sin medkänsla.
Så tack för att du tog dig tid och kraft! wub.gif wub.gif wub.gif

Stor kram till alla, men en speciellt jättestor till Bettson med familj och Ann!

Sanna smile.gif
kryddan
Hoppsan - jag har inte varit inne så mycket på sistone, eller snarare bara skumläst lite - så jag har missat både branden och den här tråden. Stackars Bettson sad.gif Om Blomchecken inte redan är införskaffad så är jag också gärna med!
Ella
Och jag vill också vara med om det fortfarande går!!!!! huh.gif tongue.gif ohmy.gif sleep.gif wink.gif
Sylvia
CITAT (sanna @ 06-01-2004, 16:41)
Det känns verkligen bra att kunna få skicka en blomma,
även om de flesta av oss bara "känner" varandra "digitalt" så att säga... smile.gif

Dessa digitala diskussioner "urartar" ofta i träff IRL. Tänk bara på alla träffar vi redan har haft lite här och var... på Älvsjö-mässan, i Botan m.fl. Och fler lär det bli nu när även Hemma-hos-verksamheten efter "Cillas besökslista" kommer i gång till sommaren!
Wargen
Om det inte är för sent så vill jag gärna vara med på ett hörn....skulle jag kunna skicka en slant i ett kuvert till dig A-A om du ska fixa en check? ? Har inget bankkort. unsure.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon