Sidor: 1, 2
mamamaggan
CITAT (Huggorm @ 23-05-2010, 21:53) *
Jag gjorde läkaren en tjänst eftersom jag tyckte hon var värd det.

Att inte säga till någon som gör fel i sitt yrke är knappast att göra någon en tjänst , snarare en otjänst .

CITAT (Huggorm @ 23-05-2010, 22:14) *
Bara tills det kom fram, sedan fick han nog svårt att ta betalt

Men om du eller någon med din inställning hade blivit våldtagen av honom så hade det aldrig kommit fram , eller hur ?
netha
CITAT (mamamaggan @ 23-05-2010, 23:11) *
Att inte säga till någon som gör fel i sitt yrke är knappast att göra någon en tjänst , snarare en otjänst .

Absolut ... den som tiger h*n samtycker.

Råkar man ut för felbehandling är det var o ens skyldighet att anmäla.
Detta för att andra ska slippa råka ut för samma.
Huggorm
CITAT (mamamaggan @ 23-05-2010, 23:11) *

Det var nästan mitt fel, eftersom jag vägrade ta bedövningsspruta. Jag har hög smärttröskel och har inga problem med att dom syr och grejar utan bedövning, men hon vågade ju knappt ta i såret i rädsla för att jag skulle få ont, och därför blev väll tvättningen lite eftersatt. Men nu återgår vi till trådens huvudämne, som handlade om en viss läkare som jobbar trots upprepade felbehandlingar.
herkules
CITAT (Tottes matte @ 23-05-2010, 20:23) *
hej Aqvakul...... rolleyes.gif Det är just det jag har gjort som sett det så att säga "innifrån". Det händer att man får ringa vakterna och ställa ett arshål utanför sjukhusets portar för att klara sig själv bäst han kan.
Jag brukar klara av dem men när det blir till handgemäng så får de vad de bett om. Man ser till att ha en som täcker upp en så att den utportade kan få en möjlighet att ljuga. Man har ju numera kameror att tillgå.
Att tala om liv och död, så kan det handla mycket mer än ett läkarbesök. De flesta sker utan läkarbesök.
Som vårdansvarig vill man inte bli slagen gul och blå av den som söker läkare. Flera har fått sina "kulor" sparkade innan de fattar läget..... whistling.gif

och vad har detta med den läkare som numera jobbar på sjukhuset i hudik och har 29 anmälningar med sig i bagaget?
Red Top
Jag undrar om Totte är ett litet
netha
Johanne Krogh har i Sverige anmälts och varnats ... Läs här ...
och ... Här

Bra iaf att namnet offentliggjorts så kan patienter neka vård/operationer av henne.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon