Sidor: 1, 2
Aqvakul
Måste jag välja, så blir det kusten - men på vintern blir det tyvärr oftast lite fuktigt och rått...
skogstroll
ja det är lustigt med att bo vid kusten, tycker det verkar som om vår, vinter och höst är varmare utåt skärgårdskusten medans det är kallare på sommaren... g.gif fast det är ju skönt med lite svala brisar
Orkidétjuven
Om man kan ha kust och skog på samma ställe är det ju toppen, då är jag nöjd.
Som jag sa förut jag kommer få ångest när jag flyttar tillbaka till sverige. help.gif
skogstroll
jag har både kust och skog så det finns nog platser tummenupp.gif
Orkidétjuven
Vart bor du? smile.gif
skogstroll
Jag bor söder om Stockholm lite i innerskärgården. Både hav och skog smile.gif
Orkidétjuven
Ah, nu ser jag Tyresö i din signatur. tongue.gif
Just ja, jag läste ju lite i din blogg med så nu klarnar alla ljus smile.gif
Myosotis
CITAT (Orkidétjuven @ 08-06-2010, 03:50) *
Välkommen hem till mig. Just nu sitter jag med bärbara elementet under bordet och försöker få så mycke koncentrerad värme som möjligt.
Jag har ca 12 inne just nu.
det är 6 grader ute, känns som 1 grad med isiga vindar från antarktis, fina duschar av regn blandat med hagel och vindbyar på 56 kmh...

w00t.gif Vänta lite, ska bara råna en bank så kommer jag... wink.gif 12° inomhus är bra på morgonen, men dagtid tycker tom jag att det skulle vara lite kallt.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon