Sidor: 1, 2
ninnisky
CITAT (Meriona @ 20-07-2010, 18:21) *
Jag har allt provat och konstaterat att det inte är min grej. Jag klarar inte av att ha ljud rätt i öronen. Men inte ens med högtalare trivs jag, jag blir för styrd tycker jag. shy.gif

kompiskram.gif likadant här. DET är INTE min grej heller, har försökt ett flertal gånger, men neej, jag fortsätter att läsa "på vanligt sätt" Jag har dessutom svårt för de flesta ljud och drar ständigt ner TV- och radioljud till nästa ohörbart.
bergvallmo
Just nu håller jag på med Kerstin Ekmans Händelser vid vatten. Norrländska mord slår aldrig fel...

Den är bra och hon har ett mycket bra och härligt skriftspråk. Något att rekomendera för er som ännu inte läst den:)
Aqvakul
Kerstin Ekman är en fantastisk författare!
bergvallmo
Nu håller jag på att avsluta Vredens tid med Stefan Tegenfalk. Det är den första i en kommande trilogi. Riktigt bra kriminalroman som är att rekomendera.
Meriona
Jag håller på att gå igenom alla AgathaChristie-böckerna som biblioteket har. Jag tror att jag kan hålla på ett par månader till. rolleyes.gif
malcolm
Jag somnar ofelbart av talböcker, spelar ingen roll vem som läser eller vad det är för bok. d010.gif
bergvallmo
CITAT (Meriona @ 13-08-2010, 12:39) *
Jag håller på att gå igenom alla AgathaChristie-böckerna som biblioteket har. Jag tror att jag kan hålla på ett par månader till. rolleyes.gif

Ja visst är det kul att ta ett helt gäng böcker så där av en författare och sätta sig och tokläsa. Så gjorde jag för ett par år sedan med Elizabeth George.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon