Medlem
Antal inlägg: 655
Medlem nr: 768
Vi vill se foto - har du något att visa så att vi kan se hur bygget fortskrider?
Thottgrönt - låter lite slottslikt!!
Kul att få ett ansikte till den man chattar med (Gröna Rum). Trevligt inslag!
Själv har vi planterat 20-30 olika perenner vi fick från svärföräldrarna i helgen - kul, nu får vi se hur dom höjdmässigt tar sig ut för vi antar att vi nog kommer att få flytta en del efter första säsongen för att dom platsmässigt inte har hamnat helt rätt...
Medlem
Antal inlägg: 5 498
Medlem nr: 20
Hehe -. och vi hare itne lyft ett verktyg på vår vintertreädgård i påsk - här harevarit terrass-konstruktion jordskottning och mera kånkning av grus takpannor till dränaget samt mera terrassmurar. I går kväll vart dte KLART!
Ha - klart som i att NU kan man börja planera bäddar & rabatter :-)
Medlem
Hallon,
Elektrikerstillestånd - FORTFARANDE! GRR - vi har varit bortresta nu så allting har stått stilla - men nästa vecka skall det börja rassla lite hoppas det. Urtråkigt när inget händer!
Medlem
Förstår din frustration fullständigt - elektriker verkar vara synonymt med det spanska ordet maniana - antingen gör vi det imorgon eller en annan dag....KANSKE...
Hoppas han får fart snart så att ni kommer vidare!!
Medlem
Antal inlägg: 21 879
Medlem nr: 559
Grävaren mini kommer måndag-gångar -rosrabatter framför, osv
Snickaren är hasta manana fortfarande Fast jag har producerat en del mosaik i glaserad terrakotta som jag tänker liva upp mitt"TRÅKIGA" vanliga klinkergolv med
Medlem
Nu hänger jag inte med ladies, vad är lotus? Är det mosaik?
Det verkar vara samma tråkiga hasta maniana visa för er med, jag känner igen det där - konstigt, det borde nog bli större arbetslöshet i hantverksbranschen så kanske dom som fått uppdrag börjar intressera sig för de kunder de har...
Medlem
Torsdag DENNA vecka är budet! Jaa-a mitt album på AoT var ju mitt första så därför - men kommer nog att ladda här med så måningom - men det är höstens bestyr det :-)
Det är ju vår & sommar. Humpf för det vädret.
Återkommer så fort jag ahr NYTT - just nu bor jag i växthuset och planterar om kaktusar & suckulenter. Vojne allt ökar i sotrlek nu någe enormt!