| |
|
  |
Jag börjar tröttna, Och då är det långt gånget. |
|
|
|
|
09-09-2005, 10:06
|
Medlem
Antal inlägg: 14 005
Medlem nr: 429

|
CITAT (AnnammA @ 09-09-2005, 10:45) CITAT (AnnammA @ 09-09-2005, 09:55) Gunggunggunga AnnA CITAT (AnnammA @ 09-09-2005, 10:45) CITAT (AnnammA @ 09-09-2005, 09:55) CITAT (pejori @ 08-09-2005, 13:27) ...nätbyxor...känner de flesta som jobbar/jobbat inom vården till  och mooning Dramatiken växer!!! AnnA Gunggunggunga AnnA Fick tänka till en extra gång... nätbyxor... trodde först att det var nätstrumpbyxor
|
|
|
|
|
|
|
|
09-09-2005, 11:02
|
Medlem
Antal inlägg: 19 528
Medlem nr: 2 682

|
--------------------
Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare. Bor i zon 2
|
|
|
|
|
|
|
|
09-09-2005, 11:20
|

Medlem
Antal inlägg: 11 272
Medlem nr: 2 892

|
Det här tramsandet och fnittrandet åt könsdelar, utensilier och strunt på en nivå som hör hemme hos kissnödiga tolvåringar är lika jobbigt som när folk bråkar tycker jag. När det kommer en ny tråd som har en intressant rubrik så öppnar jag ändå inte den om jag ser att vissa signaturer medverkat i den... jag vet att vi är flera som gör så. Det handlar näppeligen om humor och att bjuda på sig själv utan om att somliga tycks tro att småprat är ett slutet sällskap där man fritt kan ägna sig åt att flamsa på vilken nivå som helst, ivrigt påhejade av likasinnande... och det sänker hela min vilja att ens vara på odla längre. Även om ingen kanske skulle sakna just mig så är det trist att vi förlorar medlemmar av den orsaken. Precis som det är trist att vi förlorar medlemmar på grund av att det bråkas! Mvh Fenja
--------------------
"För länge sen dyrkade Egyptierna katten som en gud. Det har katten aldrig glömt."
|
|
|
|
|
|
|
|
09-09-2005, 11:25
|
Medlem

|
CITAT (Fenja @ 09-09-2005, 12:20) Det här tramsandet och fnittrandet åt könsdelar, utensilier och strunt på en nivå som hör hemme hos kissnödiga tolvåringar är lika jobbigt som när folk bråkar tycker jag. När det kommer en ny tråd som har en intressant rubrik så öppnar jag ändå inte den om jag ser att vissa signaturer medverkat i den... jag vet att vi är flera som gör så. Det handlar näppeligen om humor och att bjuda på sig själv utan om att somliga tycks tro att småprat är ett slutet sällskap där man fritt kan ägna sig åt att flamsa på vilken nivå som helst, ivrigt påhejade av likasinnande... och det sänker hela min vilja att ens vara på odla längre. Även om ingen kanske skulle sakna just mig så är det trist att vi förlorar medlemmar av den orsaken. Precis som det är trist att vi förlorar medlemmar på grund av att det bråkas! Mvh Fenja varför läser du tråden, om det stör så mycket? eftersom du vet vad den innehåller, så har du ju läst eller? det är lika lätt att hoppa över det som är störande. scrolla eller avstå från småprat
--------------------
Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare. Bor i zon 2
|
|
|
|
|
|
|
|
09-09-2005, 11:28
|
Medlem

|
CITAT (Tesa @ 08-09-2005, 19:30) CITAT (AnitaGg @ 08-09-2005, 13:45) CITAT (Reserv @ 08-09-2005, 12:26) Där håller jag med, push-up BH:ar är juh falsk marknadsföring  Även grabbar kör med sånt. Minns du Steve med Lloyden .. han från Gällivare? Hans polare skulle ju ragga brudar på Pite Havsbad och hade stoppat in en bakad potatis i badbyxan. Problemet var ju att han satt den på fel ställe. Bak i stället för fram Så det hade definitivt inte önskad raggnings-effekt  Det är klart...det skulle ju va en BAKpotatis... det var nog tur att han stog upp. annars hade det blivit potatismos av allt sammans
--------------------
|
|
|
|
|
|
|
|
09-09-2005, 11:31
|

Medlem

|
Jag följde den tills ni började tramsa i den, läste Sannas vettiga inlägg som försvinner bland nätstrumpor eller vad det nu är och blir bara jävligt trött på det här, så jag sa vad jag tyckte. J ag läser inte det ni tramsar om du tror det. Precis som att folk säger att det förstör med bråktrådarna och får till svar att strunta i att läsa dem. Så funkar det likadant med ert bladder... det stör och irriterar och sänker standarden på hela forumet att ni håller på, bara genom att jag vet att ni finns där. Precis som många som irriterade sig på Solis innan och om hon kunde anpassa sig så hoppas man ju att ni skulle kunna också... Mvh Fenja
--------------------
"För länge sen dyrkade Egyptierna katten som en gud. Det har katten aldrig glömt."
|
|
|
|
|
|
|
|
09-09-2005, 11:38
|

Medlem
Antal inlägg: 7 640
Medlem nr: 6 109

|
CITAT (Fenja @ 09-09-2005, 12:31) Jag följde den tills ni började tramsa i den, läste Sannas vettiga inlägg som försvinner bland nätstrumpor eller vad det nu är och blir bara jävligt trött på det här, så jag sa vad jag tyckte. J ag läser inte det ni tramsar om du tror det. Precis som att folk säger att det förstör med bråktrådarna och får till svar att strunta i att läsa dem. Så funkar det likadant med ert bladder... det stör och irriterar och sänker standarden på hela forumet att ni håller på, bara genom att jag vet att ni finns där. Precis som många som irriterade sig på Solis innan och om hon kunde anpassa sig så hoppas man ju att ni skulle kunna också... Mvh Fenja Jo, visst kan man ha olika åsikter om det är underhållande eller inte. Och jag har respekt för din synpunkt, men antalet visningar av det här ämnet indikerar ju att det finns ett ganska stort intresse att läsa vad som skrivs här. Och då får man väl respektera att andra uppenbarligen tycker annorlunda.
--------------------
 They say that memories are Golden. Well maybe that is true. But I never wanted memories, I only wanted You!
|
|
|
|
|
|
|
|
09-09-2005, 11:40
|

Medlem

|
CITAT (AnitaGg @ 09-09-2005, 12:38) Och då får man väl respektera att andra uppenbarligen tycker annorlunda. Vore fint om just det gällde alla... Jag säger vad jag tycker, de flesta bara slinker ut och slutar vara här. DET priset är för högt tycker jag. Mvh Fenja
--------------------
|
|
|
|
|
|
|
|
09-09-2005, 11:42
|

Medlem
Antal inlägg: 35 147
Medlem nr: 5 447

|
Smaken är som baken, delad
--------------------
Biggan ***************** Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom. Eyvind Johnson 
|
|
|
|
|
|
|
|
09-09-2005, 11:43
|
Medlem

|
CITAT (Fenja @ 09-09-2005, 12:40) CITAT (AnitaGg @ 09-09-2005, 12:38) Och då får man väl respektera att andra uppenbarligen tycker annorlunda. Vore fint om just det gällde alla... Jag säger vad jag tycker, de flesta bara slinker ut och slutar vara här. DET priset är för högt tycker jag. Mvh Fenja jag tror att det försvinner fler när det bråkas än när det skämtas. om du inte vill läsa det så står det dej fritt, på samma sätt som jag hoppar över bråk-inlägg. svårare är det inte.... men om det stör dej så säg till ingemar.... han tar bort det som uppfattas som stötande.
--------------------
|
|
|
|
|
|
|
|
09-09-2005, 11:46
|
Medlem
Antal inlägg: 6 646
Medlem nr: 3 128

|
CITAT (Fenja @ 09-09-2005, 12:40) de flesta bara slinker ut och slutar vara här. Hur vet du det? lite humor behövs, tänk vad tråkigt det hade varit om alla inlägg skulle vara stela o torra jag kan hålla med om att vissa trådar spårar ur totalt, men vad gör det, då vet jag att jag skall undvika dem (om jag inte gillar dem förståss) krister
--------------------
kristerh zon 2-3
|
|
|
|
|
|
|
|
09-09-2005, 11:47
|

Medlem

|
Ibland hoppas man ju att det ska räcka att vädja, men... Förbehåller ni er rätten att bete er som om ni hörde hemma på Lunarstorm (det kanske är en idé?) så förbehåller jag mig rätten att säga att jag tycker att ni är plågsamma. Mvh Fenja
--------------------
|
|
|
|
|
|
|
|
09-09-2005, 11:47
|
Medlem
Antal inlägg: 8 694
Medlem nr: 4 012

|
Alla kan inte ha samma humor, nej. Vi kanske har gjort oss skyldiga till att ha dålig smak då!  Skillnaden därifrån till att komma med paranoida, tjatiga anklagelser och mucka gräl stup i ett är dock ganska stor tycker jag.
|
|
|
|
|
|
|
|
09-09-2005, 11:49
|
Medlem
Antal inlägg: 14 005
Medlem nr: 429

|
Egentligen borde jag väl sitta på mina händer just nu men jag väljer att lyfta på rumpan och säger Fy fasen vad trist om inte humorn får leva  Jag har inte läst på långt när alla inlägg i den här tråden men herregud vad jag har skrattat... speciellt nu när vädret är som det är med hög luftfuktighet och jag mår "skit" har bl.a denna tråd "livat upp" mina dagar liksom Roliga historier. Jag har inte läst in "kiss och bajs" i den... kanske funkar hjärnan min dåligt... har bara "sett" en hoper tokroliga individer som sitter framför skärmarna och skriver så fingrarna krampar. Alla får ha sin åsikt om dittan och dattan men Döda inte humortrådarna!
|
|
|
|
|
|
|
|
09-09-2005, 11:51
|

Medlem

|
CITAT (kristerh @ 09-09-2005, 12:46) Hur vet du det? För att det är en del som jag har personlig kontakt med, andra som söker sig till Gröna Fingrar för att Odla är så trist och somliga man bara saknar, som försvunnit... Det är inget fel på humor, men ibland skulle det vara skönt med lite kvalitet istället för kvanititet, tycker jag. Jag tror inte heller jag någonsin sagt att jag vill att det ska vara strikt, grått och trist här eller att man inte får skämta. Mvh Fenja
--------------------
|
|
|
|
|
|
|
|
09-09-2005, 11:51
|
Medlem

|
CITAT (Felix matte @ 09-09-2005, 12:49) Alla får ha sin åsikt om dittan och dattan men Döda inte humortrådarna! Just det! Här ska inte dödas! Här ska manglas!
|
|
|
|
|
|
|
|
09-09-2005, 11:54
|
Medlem

|
CITAT (Fenja @ 09-09-2005, 12:51) Det är inget fel på humor, men ibland skulle det vara skönt med lite kvalitet istället för kvanititet, tycker jag. Jag tror inte heller jag någonsin sagt att jag vill att det ska vara strikt, grått och trist här eller att man inte får skämta. Mvh Fenja Det är ju fritt för vem som vill att skämta här och då kan ju andra typer av humor också visa sig i så fall. Det är ju ganska uppenbart att det är många här med samma typ av humor iallafall.
|
|
|
|
|
|
|
|
09-09-2005, 12:08
|
Medlem

|
CITAT (Fenja @ 09-09-2005, 12:47) Ibland hoppas man ju att det ska räcka att vädja, men... Förbehåller ni er rätten att bete er som om ni hörde hemma på Lunarstorm (det kanske är en idé?) så förbehåller jag mig rätten att säga att jag tycker att ni är plågsamma. Mvh Fenja tycker nog att det är betydligt tråkigare att höra erat eviga tjafs om vem som är vem, vem som är sambo med vem, eller vem som har flera användarnamn och det evinnerliga tjatandet om copycat. det gnatas och tjatas i mer eller mindre varje bråktråd, om vem som sagt vad, eller vem som håller med vem. det är minst lika PLÅGSAMT. Det försvinner fler användare på grund av bråkandet, som bara leder till dålig stämning. du säger att du vill ha kvalité på odla. vad gör du själv för att höja kvaliten? tror du att dina inlägg nu, höjer stämningen eller sänker den? kan inte påstå, att det höjer kvaliten särskilt mycket genom att man gnäller. snarare tvärt om. visst får du tycka att det är plågsamt, men det är bara att låta bli att läsa det. eller undvika småprat helt. kvaliten finns tydligen i dom andra avdelningarna, så läs och skriv där då.
--------------------
|
|
|
|
|
|
|
|
09-09-2005, 12:11
|
Medlem

|
CITAT (Felix matte @ 09-09-2005, 12:49) Egentligen borde jag väl sitta på mina händer just nu men jag väljer att lyfta på rumpan och säger Fy fasen vad trist om inte humorn får leva  Jag har inte läst på långt när alla inlägg i den här tråden men herregud vad jag har skrattat... speciellt nu när vädret är som det är med hög luftfuktighet och jag mår "skit" har bl.a denna tråd "livat upp" mina dagar liksom Roliga historier. Jag har inte läst in "kiss och bajs" i den... kanske funkar hjärnan min dåligt... har bara "sett" en hoper tokroliga individer som sitter framför skärmarna och skriver så fingrarna krampar. Alla får ha sin åsikt om dittan och dattan men Döda inte humortrådarna! tror att det är flera som väljer att läsa flamset än det evinnerliga gnällandet om vem som är vem ett gott skratt förlänger livet sägs det. så skratta på
--------------------
|
|
|
|
|
|
|
|
09-09-2005, 12:12
|

Medlem
Antal inlägg: 3 731
Medlem nr: 49

|
CITAT (pejori @ 09-09-2005, 13:08) CITAT (Fenja @ 09-09-2005, 12:47) Ibland hoppas man ju att det ska räcka att vädja, men... Förbehåller ni er rätten att bete er som om ni hörde hemma på Lunarstorm (det kanske är en idé?) så förbehåller jag mig rätten att säga att jag tycker att ni är plågsamma. Mvh Fenja tycker nog att det är betydligt tråkigare att höra erat eviga tjafs om vem som är vem, vem som är sambo med vem, eller vem som har flera användarnamn och det evinnerliga tjatandet om copycat. det gnatas och tjatas i mer eller mindre varje bråktråd, om vem som sagt vad, eller vem som håller med vem. det är minst lika PLÅGSAMT. Det försvinner fler användare på grund av bråkandet, som bara leder till dålig stämning. du säger att du vill ha kvalité på odla. vad gör du själv för att höja kvaliten? tror du att dina inlägg nu, höjer stämningen eller sänker den? kan inte påstå, att det höjer kvaliten särskilt mycket genom att man gnäller. snarare tvärt om. visst får du tycka att det är plågsamt, men det är bara att låta bli att läsa det. eller undvika småprat helt. kvaliten finns tydligen i dom andra avdelningarna, så läs och skriv där då. Nu håller jag med här...måste det gnällas så förbaskat om allting...kom igen nu...varför inte ta saker för vad det är  Lite humor skadar ingen ju
--------------------
*maudan*
|
|
|
|
|
|
|
  |
1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
0 medlem(mar):
|
|
 |
|