Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

17 sidor V  « < 2 3 4 5 6 > »   
          LåstNytt inlägg
          > Jag börjar tröttna, Och då är det långt gånget.
          Fenja
          Inlägg 06-09-2005, 17:41
          Länk hit: #61

Medlem
          Antal inlägg: 11 272
          Medlem nr: 2 892

....det lustigaste av allt är att Reserv inte ens "fanns" när Posse var som aktivast... och ändå vet hon så mycket?!!?!!

I detta håller jag faktiskt med dig Posse! (Glöm aldrig det!!)

Mvh
          Fenja

--------------------
          "För länge sen dyrkade Egyptierna katten som en gud.
          Det har katten aldrig glömt."

Citera
          Tropeden
          Inlägg 06-09-2005, 17:48
          Länk hit: #62

Medlem
          Antal inlägg: 188
          Medlem nr: 6 050

CITAT (Posse @ 06-09-2005, 18:36)
          Det aggresiva, obehärskade sättet att formulera sig på känns mycket bekant sedan tidigare. Copycat verkade också helst vilja förtränga vissa av sina tidigare prestationer.

Posse, du måste ju vara besatt! Ditt beteende är för fasiken patetiskt. Det är skrattretande!

--------------------
          Argumentera aldrig med idioter, de drar ner dig till sin nivå och vinner där på erfarenhet!

Citera
          Reserv
          Inlägg 06-09-2005, 17:48
          Länk hit: #63

Medlem
          Antal inlägg: 6 877
          Medlem nr: 5 537

Posse är faktiskt en av dom få som jag anser inte ens vara värd att besvara i fortsättningen, hon har visat sin ohederlighet genom att ge ut information som nån annan skickat till henne via pm. Nu är jag inte så jädra insatt i datatermer så rätta mig om jag har fel, pm=personligt meddelande. Om jag har rätt observera PERSONLIGT Det hon håller på med är inte bara personangrepp det är ren förföljelse.

Och till Fenja, Posse har sen jag startade här kastat skiten hela tiden om liknelser hittan och dittan, jag är less på sånt nu och det skulle va´önskvärt om alla kunde göra som Bettson så vänligt bad om. Med era beteenden så är det som att ge Bettson en rejäl snyting som svar på hennes vädjan, fy faen va´lågt gjort av er, och jag är juh lika jädra låg som svarar er.

Citera
          Zarah P
          Inlägg 06-09-2005, 18:06
          Länk hit: #64

Medlem
          Antal inlägg: 2 177
          Medlem nr: 6 191

Det konstiga med bråk/hetsiga diskussioner/argumentationer är att det, medan det påverkar all i omgivningen, aldrig bara beror på en person. Däremot behövs det bara en person för att det ska upphöra.

Ingenting i världen är så smittsamt som ilska - utom en enda sak: glädje!

Kan vi inte alla enas om att vi har ett gemensamt mål med vår vistelse på odla.nu? Vi vill lära oss mer, och prata om, vårt intresse - den gemensamma nämnare vi har - odlingen i alla dess former.

Kanske kan det rentav börja växa en annan märklig blomma härinne, då:
          vänskap.
          Jag vet att den finns här, och jag ser den ofta - men det vore så skönt att se den sprida sig...

wub.gif

--------------------
          "Det är roligare att vara glad!"
          /Alexander Hoffman

Citera
          Reserv
          Inlägg 06-09-2005, 18:11
          Länk hit: #65

Medlem

Tanken är fin Zarah, men när vi hade fina trådar med varm vänskap, vad gör man då åt dom som kommer med dunkvis av Round up och skvätter lite här och var där "vänskapens blommor" spirar? Dom verkar inte tycka om såna "blommor" och hänvisar oss hellre till nån chat eller ett annat forum.

Citera
          silos
          Inlägg 06-09-2005, 18:13
          Länk hit: #66

Medlem
          Antal inlägg: 9 297
          Medlem nr: 6 292

Och jag fortsätter att älska er alla wub.gif wub.gif wub.gif

Citera
          Posse
          Inlägg 06-09-2005, 18:13
          Länk hit: #67

Medlem
          Antal inlägg: 2 137
          Medlem nr: 432

CITAT (Tropeden @ 06-09-2005, 18:48)

Det aggresiva, obehärskade sättet att formulera sig på känns mycket bekant sedan tidigare. Copycat verkade också helst vilja förtränga vissa av sina tidigare prestationer.

Posse, du måste ju vara besatt! Ditt beteende är för fasiken patetiskt. Det är skrattretande!

huh.gif Hmm... det brukar väl stavas Torped...

Citera
          Zarah P
          Inlägg 06-09-2005, 18:15
          Länk hit: #68

Medlem

CITAT (Reserv @ 06-09-2005, 19:11)
          Tanken är fin Zarah, men när vi hade fina trådar med varm vänskap, vad gör man då åt dom som kommer med dunkvis av Round up och skvätter lite här och var där "vänskapens blommor" spirar? Dom verkar inte tycka om såna "blommor" och hänvisar oss hellre till nån chat eller ett annat forum.

*kram* på dig Reserv för att du försöker!

Och en kram till Silos också - du är för go!

Posse får också gärna en kram, om du vill?
          Kanske är det en ordlek? Tro, och torped? Kanske är det en felstavning - Tropeden är ju ändå Tropeden, och det tycker jag är bra. smile.gif

--------------------
          /Alexander Hoffman

Citera
          silos
          Inlägg 06-09-2005, 18:17
          Länk hit: #69

Medlem

CITAT (Zarah P @ 06-09-2005, 19:15)
          CITAT (Reserv @ 06-09-2005, 19:11)

*kram* på dig Reserv för att du försöker!

Och en kram till Silos också - du är för go!

Posse får också gärna en kram, om du vill?
          Kanske är det en ordlek? Tro, och torped? Kanske är det en felstavning - Tropeden är ju ändå Tropeden, och det tycker jag är bra. smile.gif

Tack,kramar gör ju så oändligt gött wub.gif wub.gif wub.gif

Citera
          Ophelia
          Inlägg 06-09-2005, 18:18
          Länk hit: #70

Medlem
          Antal inlägg: 4 474
          Medlem nr: 2 552

Håller med där gällande namnet Tropeden. TORped får mig att tänka på bomber och fula gubbar med pistol och hårda nävar wink.gif
          TROpeden inger något annat... smile.gif

Citera
          Tropeden
          Inlägg 06-09-2005, 18:31
          Länk hit: #71

Medlem

CITAT (Ophelia @ 06-09-2005, 19:18)

Håller med där gällande namnet Tropeden. TORped får mig att tänka på bomber och fula gubbar med pistol och hårda nävar wink.gif

Det är inte en felstavning. Men ja, en ordlek som betyder något för mig! wub.gif smile.gif

--------------------
          Argumentera aldrig med idioter, de drar ner dig till sin nivå och vinner där på erfarenhet!

Citera
          Tropeden
          Inlägg 06-09-2005, 18:32
          Länk hit: #72

Medlem

CITAT (Posse @ 06-09-2005, 19:13)

huh.gif Hmm... det brukar väl stavas Torped...

Veckans ordpolis har fel! biggrin.gif Se mitt inlägg ovan.

--------------------

Citera
          Zarah P
          Inlägg 06-09-2005, 18:40
          Länk hit: #73

Medlem

CITAT (Tropeden @ 06-09-2005, 19:31)

Det är inte en felstavning. Men ja, en ordlek som betyder något för mig! wub.gif smile.gif

Jag tycker att det är vackert. Hoppfullt. smile.gif

--------------------
          /Alexander Hoffman

Citera
          Tesa
          Inlägg 06-09-2005, 18:43
          Länk hit: #74

Medlem
          Antal inlägg: 3 397
          Medlem nr: 2 483

..men kära rara allihopa...

Försök se er själva utifrån...vad i herrans namn är det som far i folk..kan man inte inse att man faktiskt kan fela...
          ÖDMJUKHET är en egenskap som flera här skulle behöva utveckla...

Från scratch på detta forumet har jag haft viss aversion mot några pga att de gav nedlåtande och snorkiga svar i början, inte bara till mig men i största allmänhet...nån har ändrat sig till det bättre i mina ögon, nån av dem har ändrat sig till det sämre och speciellt en upphör aldrig att förvåna mig i brist på självinsikt...men det är tyvärr fler som lider brist på den varan...
          Jag vet med mig att jag inte gillar de här personerna men försöker att inte låta det påverka vad jag skriver här...nån gång skriver jag ett ilsket svar men för det allra mesta så skickar jag det aldrig för man måste försöka se "utifrån" vad man skriver och hejda sig om man går för långt...

..och jag har redan erkänt att jag är en"messerschmidt"...

--------------------
          Tesa
          zon 3-4
          Här finns min blogg: Uti vår hage...

Citera
          silos
          Inlägg 06-09-2005, 18:44
          Länk hit: #75

Medlem

CITAT (Zarah P @ 06-09-2005, 19:40)
          CITAT (Tropeden @ 06-09-2005, 19:31)

Jag tycker att det är vackert. Hoppfullt. smile.gif

Jag tolka signaturen som:Tropeden=Tro på Eden(Paradiset) wub.gif

Citera
          Anki på Öland
          Inlägg 06-09-2005, 21:08
          Länk hit: #76

Medlem
          Antal inlägg: 6 847
          Medlem nr: 3 723

För att återgå till Bettsons första inlägg så tycker jag igen att du har skrivit så klokt. Du har en sällsynt förmåga att sätta huvudet på spiken. Jag gillar det du skriver den här gången också.
          Anki

--------------------
          Hundar och pelargoner....... sen är man sysselsatt året om :)
          Huserar på södra Öland

mitt album

Citera
          birgitek
          Inlägg 07-09-2005, 07:24
          Länk hit: #77

Gäster

Besatt ! Mitt i prick, för Copycat försvann ju från forat för minst ett halvår sedan. Vilket otroligt intryck han/hon måste gjort på dej Posse.
          Birgit Ek

Citera
          AnitaO
          Inlägg 07-09-2005, 07:33
          Länk hit: #78

Medlem
          Antal inlägg: 7 640
          Medlem nr: 6 109

Fullständigt besatt.
          Jag har inte vågat uttala ordet öppet på forumet tidigare, men någon bättre beskrivning finns inte.
          Jäklar så mycket energi det måste suga från livet att ha fastnat i en sån grej.

--------------------
          user posted image

They say that memories are Golden. Well maybe that is true.
          But I never wanted memories, I only wanted You!

Citera
          Reserv
          Inlägg 07-09-2005, 07:39
          Länk hit: #79

Medlem

CITAT (birgitek @ 07-09-2005, 08:24)

Besatt ! Mitt i prick, för Copycat försvann ju från forat för minst ett halvår sedan. Vilket otroligt intryck han/hon måste gjort på dej Posse.
          Birgit Ek

Och gör man som Posse, gräver i gammal skit, så finner man plötsligt att hon tror att du Birgit är samma person som Fenja, Copycat, Laika,m.fl. Jag undrar då, vilka m.fl är? I nån anna tråd så tog jag upp också vad ett "troll" va´för nåt, men ingen svarade eller kommenterade mitt inlägg. Som jag fått för mig så är troll nån som går in för att förstöra stämmningar, skapa oro i forumet och starta trådar i syfte att dom ska spåra ur. Blir alla nöjda och glada om jag säger att jag är gift/sambo med allt och alla jag sammankopplas med så säger vi väl så då. Allt för att skapa lite ro, sen skulle jag lika gärna kunna va´gift med drottningen av Saba, det är inget som angår nån utav er. Om jag ville att alla skulle veta allt om mig så skulle jag ha mer i min profil också, jag har haft rätt mycket, och om födelsedata stämmer så är det en ren tillfällighet. Det är juh inngen idé att ni kollar det nu, jag tog bort det samtidigt som jag tog bort min signaturbild som "några" inte gillade och mina signaturer, som "några" heller inte tyckte om. Om jag har en åsikt som är längre än två rader så får Posse det genast till att låta som att jag är aggressiv och obehärskad, jag är hur behärskad som helst. Jag flippar inte ur och skriker på moderatorer eller vräker ur mig anklagelser stup i ett, inte heller har jag skrikit om moderatorer då Posse förföljt och trakasserat mig sen jag kom hit. Jag har ryckt på axlarna och tagit det för vad det är, hormonsvängningar i övergångsåldern, sambon kan få såna hormonsvängningar hon med det tillhör åldern.

Citera
          AnnammA
          Inlägg 07-09-2005, 08:03
          Länk hit: #80

Medlem
          Antal inlägg: 3 435
          Medlem nr: 5 307

Jag tycker det är bra att det finns en avd här på odla för även annat än trädgård smile.gif för det är ett bevis på mångfalden av trädgårdsintresserade personligheter wub.gif
          Sedan har det ju blivit lite sandlåda ibland med sad.gif , men det är väl smällar livet man får ta när olika människor ventilerar åsikter, intryck och improvissationer sleep.gif ...Huvudsaken är att det inte går till personangrepp sleep.gif sad.gif wink.gif . Även på det gamla odlaforumet kunde det gå hett till ibland bland buskar, frön och lökar tongue.gif tongue.gif tongue.gif , om jag inte minns fel...(Jag är en sk "nygamling" som var inne på gamla odla förr, och sen höll uppe ett tag p ga tidsfrist, databurk som krånglade och andra mer prioriterade intressen sleep.gif , och sedan av en händelse kom tillbaka i våras när jag hade brutit handleden sad.gif wacko.gif och gick sjukskriven i nästan 2 månader...)
          Alltså, låt oss lägga ner alla vapen och röka fredspipa tongue.gif (bildligt, för en ickerökare) för att komma vidare i valsen wub.gif

Kram wub.gif

AnnA

--------------------

Citera

17 sidor V  « < 2 3 4 5 6 > » 
          LåstNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 28-07-2026, 10:34

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon