Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

4 sidor V  « < 2 3 4  
          Skriv svarNytt inlägg
          > Hur tjocker kan man vara?, Och vad kan man träna hemma?
          stina
          Inlägg 09-09-2006, 12:43
          Länk hit: #61

Medlem
          Antal inlägg: 6 103
          Medlem nr: 26

Hmmm, himla elände. Jag fick ingen att ge mig på! Jag hade 23%, dvs fullständigt normalt kroppsfett, och han som mätte sa att troligen har du lägre ändå om jag ser på din kropp. Om du drack lite igår så slår det slint i maskineriet och det gjorde jag. Kan inte komma på att jag drack någonting annat än 1 glas vin på kvällen faktiskt. ohmy.gif

Och jag som hade laddat.....

Citera
          askar
          Inlägg 09-09-2006, 19:54
          Länk hit: #62

Gäster

Lägger in länken till BMI här också.

Kanske lite mer rättvis än många andra. smile.gif

Citera
          ester
          Inlägg 09-09-2006, 20:19
          Länk hit: #63

Medlem
          Antal inlägg: 398
          Medlem nr: 82

OJ vad många svar! smile.gif
          Jag fortsätter att försöka äta riktigt. När man jobbar mycket så ÄR det svårt. Man vill ju heller inte sitta alldeles ensam med sin medtagna lilla låda medan alla andra är ute och äter.
          Vad jag ska göra för att träna upp mig bättre vet jag ännu inte. Jag har bara inte tid och lust med gym. Då måste jag stressa så och träna sent för att få "avlösning" med barnpassningen och så missar jag tid med familjen.
          Ska kolla hemmaträningsgrejer. Gummiband känns lite...jag vet inte. Att sitta där i vardagsrummet och tänja och dra i gummiband. Jag gillar att vara utomhus. Jag saknar mina promenader och min hästträning. Nuförtiden går jag 200 meter med barn och valp och det tar en timme!!! Det är ju inte så raskt i allafall blink.gif

Även om jag vägde nästan 70 kg förut så var de flesta kilona musklar och inte fett. Jag behöver dels "äta bort" ett par kilon för att få fart på det hela och dels komma på ett bra sätt att kunna röra på mig regelbundet. Även trädgårdsarbetet blir ju ofta avbrutet med matning, middagssömn, blöjbyte, uttråkad bebis........
          Och mamma-barn-gymnastik finns bara för bebisar som ännu inte kan krypa.

Men nåt borde jag väl kunna träna hemma? I vardagsrummet när Lillan sover middag? Vad finns det för utbud förutom gummibanden? Och förutom cykel, för sån kan jag inte använda om jag inte vill gå på kryckor i ett par dagar efteråt. sad.gif
          Nåt som ger lite muskler och/eller bränner fett.
          Jag behöver bli av med 5 kg till! Jag har tröttnat på min simring!!!

Citera
          stina
          Inlägg 10-09-2006, 07:32
          Länk hit: #64

Medlem
          Antal inlägg: 6 103
          Medlem nr: 26

Kan du inte köpa en tränings-dvd och köra ett eget pass hemma framför tv´n. Finns ju för alla former av träning...

/Stina

Citera
          Hannele
          Inlägg 10-09-2006, 08:56
          Länk hit: #65

Medlem
          Antal inlägg: 9 732
          Medlem nr: 22

CITAT (ester @ 09-09-2006, 21:19)
          Men nåt borde jag väl kunna träna hemma? I vardagsrummet när Lillan sover middag?

Låt lillan sova i barnvagnen och ta långa promenader med henne.

--------------------
          Carpe Diem. Fånga dagen.

Ta ingen skit, tjejer! Grynet

Citera
          ester
          Inlägg 10-09-2006, 15:28
          Länk hit: #66

Medlem
          Antal inlägg: 398
          Medlem nr: 82

CITAT (Hannele @ 10-09-2006, 09:56)
          CITAT (ester @ 09-09-2006, 21:19)
          Men nåt borde jag väl kunna träna hemma? I vardagsrummet när Lillan sover middag?

Låt lillan sova i barnvagnen och ta långa promenader med henne.

Lillan är snart två år. Det är bara med våld som man får ner henne i sulkyn och sova där skulle hon aldrig göra. Det är ju bara bebisar som åker vagn. Stora barn går själva och hon tycker att hon är stor!

Fast jag har hört att barn efter ett tag blir lite lata så har jag tur kanske hon snart vill åka igen. wink.gif När hon var liten så fick hon åka vagn långt och flera gånger om dagen - med hundarna på släp efter vagnen.

Citera

4 sidor V  « < 2 3 4
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 03-09-2025, 20:19

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon