| |
|
  |
Ny variant av presentation, Hi hi hi.... |
|
|
|
|
07-03-2008, 13:57
|

Medlem
Antal inlägg: 8 486
Medlem nr: 9 409

|
CITAT (NIKEN @ 07-03-2008, 13:55)  Något jag verkligen trivs med är att rensa badrumsavloppet. hoho man kan riktigt se det framför sig när du belåtet småsjunger och rensar gucka
--------------------
Zon 1 Simrishamn
|
|
|
|
|
|
|
|
07-03-2008, 14:06
|

Medlem
Antal inlägg: 8
Medlem nr: 14 007

|
CITAT (skogstroll @ 07-03-2008, 10:10)  intressant.... här är "jag" Hej hej! Jag heter Sofie men efternamnet mitt minns jag inte men det kan vara nåt finskt, jag bor i Gullmarsplan som är en härlig plats om man gillar bussar och betong... Jag är 64 vårar och jobbar med min egna isfirma. Otroligt att det kan gå så bra i is-branschen trots alla nymodiga kylskåp. Jag tar upp isen själv ur sjön.... Jag brinner för att knuffas i tunnelbanan och stå i vägen så mycket jag bara kan. Härligt! Det sägs att jag ska ha en unge, men jag minns inte att jag fått nån. Ungen är i alla fall ful (är missnöjd!) och varför den blev svart vet jag inte... Mitt hår är korpsvart och ögon svarta som skogstjärnens vatten. Rena rama Ronja Rövardotter. Jag älskar techno och dansar hela vägen hem från jobbet... Min favvoartist är Eros Ramazotti  Hej, det var en frisk idè faktiskt. Jag gillar när man ser lite längre än varje dags gråa tunga steg. Nu blev jag riktigt glad och försöker tänka i nya banor igen hej fr Lilah
--------------------
Lily of the Valley
|
|
|
|
|
|
|
|
07-03-2008, 14:27
|

Medlem
Antal inlägg: 4 213
Medlem nr: 9 061

|
CITAT (16kvm stor balkong @ 07-03-2008, 08:59)  Här är "reglerna":
Förnamn = mellannamn Efternamn = närmaste grannes efternamn Hemstad = senaste bussbesöket Ålder = pappas ålder Yrke = farfars yrke Intressen = det du avskyr Du har lika många barn som du har tatueringar Hårfärg = tröjans färg Ögonfärg = byxans färg Musiksmak = sånt du inte tål Favoritartist = Det du lyssnade på senast Här är "min". Men tror ni jag läste allt, näää läste inte reglerna  så min är inte rätt  jag har ju tex inte en enda unge
--------------------
|
|
|
|
|
|
|
|
07-03-2008, 14:32
|
Medlem
Antal inlägg: 19 528
Medlem nr: 2 682

|
CITAT (Bettis @ 07-03-2008, 14:27)  Men tror ni jag läste allt, näää läste inte reglerna  så min är inte rätt  jag har ju tex inte en enda unge  då får du göra en ny istället
--------------------
Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare. Bor i zon 2
|
|
|
|
|
|
|
|
07-03-2008, 14:34
|
Medlem
Antal inlägg: 8 694
Medlem nr: 4 012

|
Jag skulle vilja ha ett barn till men det vill inte min man att jag ska ha.
|
|
|
|
|
|
|
|
07-03-2008, 14:36
|
Medlem
Antal inlägg: 19 528
Medlem nr: 2 682

|
CITAT (Magdis @ 07-03-2008, 14:34)  Jag skulle vilja ha ett barn till men det vill inte min man att jag ska ha.  barn som är så snygga
--------------------
Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare. Bor i zon 2
|
|
|
|
|
|
|
|
07-03-2008, 14:40
|

Medlem
Antal inlägg: 22 484
Medlem nr: 6 301

|
--------------------
Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3 Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson
|
|
|
|
|
|
|
|
07-03-2008, 14:42
|

Medlem
Antal inlägg: 4 213
Medlem nr: 9 061

|
OK jag gör en ny Jag heter ju då Irene, något efternamn kommer jag inte ihåg att jag har. Hemstad har jag ingen det var många, många år sedan så det har jag glömt. Ja, just det jag är ju då 85 år ung och jobbar som trädgårdsmästare och har egna stora växthus där jag odlar bl.a tomater, säljer dom på torget och tanterna tycker att äpplena är väldigt röda. Mina intressen är väldigt många  älskar att städa och tvätta golven, går alltid här och småtrallar när jag dammar, stryker gör jag varje dag för det är så kul. Några jäkla gapiga och skrikiga ungar skulle jag aldrig skaffa mig, skulle inte ens komma på tanken. Mitt hår är ju då svart och likaså mina ögon. Gillar all sorts musik, lyssnar på all musik skruvar upp radion så fort det är musik där. Ring P1 om det nu är en artist?
--------------------
|
|
|
|
|
|
|
|
07-03-2008, 15:08
|

Medlem
Antal inlägg: 6 240
Medlem nr: 6 755

|
Hej! Jag heter bara Samuelsson rätt och slätt och jag är dö! Det var så länge sedan jag var hemma så jag kommer inte ihåg var jag bor, men någonstans är det. När jag inte mjölkar kor så sågar jag sönder träd till plankor. Ska jag ha riktigt roligt någon dag så står jag i kö. Eller sätter igång och mobbar någon stackars jäkel som verkar vara svagare än jag. Jag har inga barn själv men kan tycka att andras kan vara okej bara dom är små och snyggt gjorda. Förresten så en bidragande orsak till att jag inga har är att jag inte riktigt gillar att göra dem. Har hört att man kan få aids. Jag har mellanblått hår med mörkare säckiga ögon som jag älskar att se med när jag är hemma. Jag älskar fiolgnissel och smörsång. Favvoartisten heter Jonas Hallberg och han rappar någon spaningslåt på radion just nu.
Redigerat av Cacki: 07-03-2008, 15:09
--------------------
**Cacki z 3**
|
|
|
|
|
|
|
|
07-03-2008, 15:17
|

Medlem
Antal inlägg: 8 486
Medlem nr: 9 409

|
CITAT (Cacki @ 07-03-2008, 15:08)  Ska jag ha riktigt roligt någon dag så står jag i kö. Jag har mellanblått hår med mörkare säckiga ögon som jag älskar att se med när jag är hemma. Jag älskar fiolgnissel och smörsång. haha
--------------------
Zon 1 Simrishamn
|
|
|
|
|
|
|
|
07-03-2008, 15:31
|

Medlem
Antal inlägg: 857
Medlem nr: 3 016

|
Underbart, ni har räddat min fredag!!
--------------------
Bygger upp en ny trädgård i zon 3 ( Näshulta, Eskilstuna )
(Bytt sign från 16kvm stor balkong)
|
|
|
|
|
|
|
Gunilla T
|
07-03-2008, 15:37
|
Gäster

|
CITAT (Cacki @ 07-03-2008, 15:08)  Hej! Jag heter bara Samuelsson rätt och slätt och jag är dö! Det var så länge sedan jag var hemma så jag kommer inte ihåg var jag bor, men någonstans är det. När jag inte mjölkar kor så sågar jag sönder träd till plankor. Ska jag ha riktigt roligt någon dag så står jag i kö. Eller sätter igång och mobbar någon stackars jäkel som verkar vara svagare än jag. Jag har inga barn själv men kan tycka att andras kan vara okej bara dom är små och snyggt gjorda. Förresten så en bidragande orsak till att jag inga har är att jag inte riktigt gillar att göra dem. Har hört att man kan få aids. Jag har mellanblått hår med mörkare säckiga ögon som jag älskar att se med när jag är hemma. Jag älskar fiolgnissel och smörsång. Favvoartisten heter Jonas Hallberg och han rappar någon spaningslåt på radion just nu. Ahaa..Samuelsson..nu är du avslöjad!! Gillar att mobba dom svaga...Då vet jag vem det är som slänger sig på signalhornet varje gång jag är halvvägs på övergångsstället med min rollator... Förrsten Samuelsson...det tjuter som själva faaan i mina hörlurar när du slänger dig på tutan...så de´så!
|
|
|
|
|
|
|
|
07-03-2008, 19:45
|

Medlem
Antal inlägg: 346
Medlem nr: 13 687

|
Hejj Jag heter Ingrid i förnamn, Persson i efternamn, tror jag. Jag bor konstigt nog i Vatikanstaden, men jag har inte varit hemma på två år nu. Sista gången jag fyllde år blev jag 75 år men de är ju några år sedan.... Ja jag har bl.a. försörjt mig som gruvarbetare i Kiruna, var rallare ett tag mellan Kiruna och Narvik, men senaste tiden har jag mest varit skogshuggare.
Jag älskar att se och höra när andra människor utför allehanda sporter, gärna med hysteriska kommentarer från lika hysteriska kommentatorer. Älskar när det drar ihop sig till spännande konflikter både i det lilla och det stora perspektivet. Småroar mig med städning och strykninng mellan varven. Har aldrig skaffat några barn, min generation var lite skrajj för att binda upp sig. med att bli med barn, och sen blev jag för klok.
Ni känner igen mig på mitt "lusiga" hår (estländsk frisyr) i mörkkblått grått och mossgrönt, mina ögon är ljusbrunt melerade och lite hängiga. Vill man roa mig ska man spela dragspel som han med darren, eller varför inte köra lite metallickskrän. Just nu älskar jag väderleksrapporten på P1. Nu känner du igen mig.
|
|
|
|
|
|
|
|
07-03-2008, 20:32
|

Medlem
Antal inlägg: 4 016
Medlem nr: 10 798

|
CITAT (16kvm stor balkong @ 07-03-2008, 08:59)  Här är "reglerna":
Förnamn = mellannamn Efternamn = närmaste grannes efternamn Hemstad = senaste bussbesöket Ålder = pappas ålder Yrke = farfars yrke Intressen = det du avskyr Du har lika många barn som du har tatueringar Hårfärg = tröjans färg Ögonfärg = byxans färg Musiksmak = sånt du inte tål Favoritartist = Det du lyssnade på senast Här är "min". Haj, jag heter Marie Danielsson, bor i Umeå, NUS. Jag fyller 65 år i sommar och hugger timmer på kolonaten i Orsa Finnmark. Jag älskar när folk är dum med barna, och ser gärna Simsons på TV. Jag har ett barn, men hoppas på fler så småningom. Skulle vilja ha ett barn med Kat på Miami Ink. Jag har svart hår med gulbrodyr och blå ögon. Lyssnar helst på Techno och annan sån dunkadunka. Min favoritartist är Petter...
--------------------
Stolt HBT-kompis
|
|
|
|
|
|
|
|
07-03-2008, 21:44
|
Medlem
Antal inlägg: 1 834
Medlem nr: 4 107

|
Jag heter Katarina Lundqvist och är väl den yngsta av alla . En evig 38 -åring. Jag bor i Stockholm. Jag jobbar som lokförare och älskar de flesta parfymdofter , hela min tåg doftar !
Jag har inte en enda unge och det ska inte heller bli några, det är garanterat !
Jag har svart hår men inga ögon ...
Jag diggar hårdrock, det moppas fullt ut på mitt tåg, de som inte har ett svart hår får sitt färjat svart när de stiger in ! Och min favoritartist är Carola, hon kan ju moppa ....
|
|
|
|
|
|
|
|
07-03-2008, 21:53
|

Medlem
Antal inlägg: 544
Medlem nr: 9 233

|
Hej. Jag heter Theresia johansson född Umeå mammografienheten valde rätta stället, nära till maten.Jag är 82år och död därför att jag är bonde de är ju ett utdöende släkte, mitt enda intresse är att titta på förnedringsteve ju mer ju bättre, mer ormar och maskar de kan få i sig bättre mår jag. Inga barn har jag, men funderat på en, men det sticks så dj**vligt så jag får väl fundera på saken.Jag älskar allt av Tomas Ledin, men ibland lyssnar jag på Amy Diamond. CITAT (Lillja @ 07-03-2008, 21:49)  Hej. Jag heter Theresia johansson född Umeå mammografienheten valde rätta stället, nära till maten.Jag är 82år och död därför att jag är bonde de är ju ett utdöende släkte, mitt enda intresse är att titta på förnedringsteve ju mer ju bättre, mer ormar och maskar de kan få i sig bättre mår jag. Inga barn har jag, men funderat på en, men det sticks så dj**vligt så jag får väl fundera på saken.Jag älskar allt av Tomas Ledin, men ibland lyssnar jag på Amy Diamond. Glömde att jag har rött hår med rosa slingor och blå ögon det var allt.
|
|
|
|
|
|
|
|
07-03-2008, 21:55
|

Medlem
Antal inlägg: 10 013
Medlem nr: 11 250

|
CITAT (katah @ 07-03-2008, 21:44)  Jag heter Katarina Lundqvist och är väl den yngsta av alla . En evig 38 -åring. Jag bor i Stockholm. Jag jobbar som lokförare och älskar de flesta parfymdofter , hela min tåg doftar !
Jag har inte en enda unge och det ska inte heller bli några, det är garanterat !
Jag har svart hår men inga ögon ...
Jag diggar hårdrock, det moppas fullt ut på mitt tåg, de som inte har ett svart hår får sitt färjat svart när de stiger in ! Och min favoritartist är Carola, hon kan ju moppa .... Lokförare och inga ögon!!!
--------------------
Camilla zon 2-3
Ett gott skratt förlänger munnen.
|
|
|
|
|
|
|
|
07-03-2008, 22:05
|

Medlem
Antal inlägg: 161
Medlem nr: 12 729

|
Hej allihopa, vad trevligt att lära känna er! Här kommer lite fakta om min person:
Jag heter Monica Carlquist och bor mitt i London City. Jag fyller 80 år i maj och vet faktiskt inte vad jag jobbar med!! Mitt största intresse är att röka, det är verkligen underbart med cigarrettrök och askkoppslukt, tycker ni inte? Några barn har jag inte, och anledningen är att jag helt enkelt tycker att barn är FULA. Man skall ju dras med dem hela livet, och ångrar man sig så är det väldigt svårt att bli av med dem. Och tänk er bara en åttioåring med BARN...! Nej fy, barn är verkligen något jag avskyr. Skulle ha svårt att dejta en kille med barn, faktiskt. Mitt hår är jättesnyggt, ljust blått, ja det kallas väl babyblått. Och mina ögon är denimblå. Den bästa musik som finns är väl ändå dragspel! Och min favoritartist måste då bli Eros Ramazotti.
Tack och hej - leverpastej!
|
|
|
|
|
|
|
|
07-03-2008, 22:11
|
Medlem
Antal inlägg: 1 834
Medlem nr: 4 107

|
CITAT (Chamomille @ 07-03-2008, 21:55)  Lokförare och inga ögon!!!  På jobbet har jag alltid ögonen på mig.
|
|
|
|
|
|
|
  |
1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
0 medlem(mar):
|
|
 |
|