Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

6 sidor V  « < 3 4 5 6 >  
          Skriv svarNytt inlägg
          > Ny variant av presentation, Hi hi hi....
          Anma
          Inlägg 07-03-2008, 22:17
          Länk hit: #81

Medlem
          Antal inlägg: 10 260
          Medlem nr: 5 642

Jag heter något och heter något så ovanligt i efternamn att jag inte vill dela med det här.
          Jag bor i Uppsala och är 62 år gammal, nyligen fyllda. Mitt yrke är något vid järnvägen, vet inte riktigt vad, men egentligen finns nog inte den yrkeskategorin kvar. Tur för mig att det inte är samma yrke som morsan hade, hon var liktvätterska(!) efter finska vinterkriget.
          Mitt största hobby är att borsta ovilliga hundar och tvätta av dem efter promenader i blött väder. Denna hobby är nyligen upptäckt efter att jag blivit hundvakt åt min systers hund. Tyvärr kommer hunden att åka hem igen på tisdag, och då får jag dras med mina korthåriga som inte alls är lika roliga att göra pälsvård på.
          Ett barn har jag fått till, fick barnet i trettioårspersent, faktiskt. Tur var ändå att jag fick välja utseendet själv smile.gif .
          Mitt hår är korpsvart och mina ögon är militärgröna.
          Trallvänligt radiopop tycker jag är fantastiskt att lyssna på.
          Största idolen är Laleh med låten snö.

Redigerat av Anma: 25-03-2008, 17:12

Citera
          Chamomille
          Inlägg 07-03-2008, 22:20
          Länk hit: #82

Medlem
          Antal inlägg: 10 013
          Medlem nr: 11 250

CITAT (katah @ 07-03-2008, 22:11) *
          På jobbet har jag alltid ögonen på mig.

rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif Vilken tur... a0a.gif

--------------------
          Camilla zon 2-3

Ett gott skratt förlänger munnen.

Citera
          Myosotis
          Inlägg 08-03-2008, 00:19
          Länk hit: #83

Medlem
          Antal inlägg: 19 798
          Medlem nr: 12 674

rotfl.gif Haha, det här blev nästan för mycket... Läste hela tråden på en gång då jag inte har varit här på hela dagen.

Jag heter Alex Bonn och bor i Ängelholm. Jag är 65 år gammal och präst, och jag älskar orättvisor. Jag tycker inte om barn och vill inte ha några. Mitt hår är blått och mina ögon mörkgrå, i höger öga är det ett litet hål. Musiksmak: dansband och liknande (måtte ingen tro att det här är på riktigt!), men favoritlåten minns jag inte.

--------------------
          Det ska gå.

Citera
          elleave
          Inlägg 08-03-2008, 01:05
          Länk hit: #84

Medlem
          Antal inlägg: 662
          Medlem nr: 4 441

Hej!
          Jag heter Agnetha Lindström och är 64 år. Jag kommer från stockholm vid stadsgården och är skrothandlare, men har inga barn.
          Jag älskar att städa och tjafsa. Jag har himmelsblått hår och gråblåa ögon. Jag lyssnar helst på hårdrock och min favoritartist är Colbie Caillat .

Redigerat av elleave: 08-03-2008, 01:18

--------------------

Min hemsida... - Skriv gärna i gästboken!

Citera
          Lemonne
          Inlägg 08-03-2008, 10:46
          Länk hit: #85

Medlem
          Antal inlägg: 743
          Medlem nr: 7 888

CITAT (Fenja @ 07-03-2008, 13:56) *
          Hej!
          Jag heter Eva Andersson och blir 72 år i år. Jag är bonde, driver ett svedjebruk och jagar i Göteborg. På fritiden tvättar jag bilen, shoppar och läser heminredningstidningar. Särskilt gillar jag reportage med den där Ernst sick.gif
          Barn har jag inga alls, men min sambo har en stor ohängd unge och han funderar på att skaffa en till, gud hjälpe. Hårfärgen är rosalila och mina ögon är grå. Jag gillar hårdrock, helst finsk, favoritartiskt är Freddie Mercury den stjärna på rockhimlen som lyser allra klarast!
          Mvh
          Fenja

rotfl.gif

Min sambo har också ungar, två stycken... Den ena är otroligt ful och behöver fixas till lite så man kan se på den tycker jag. Den andra är jättetjusig blush.gif

Citera
          netaave
          Inlägg 08-03-2008, 18:30
          Länk hit: #86

Medlem
          Antal inlägg: 8 016
          Medlem nr: 3 244

Jag heter Barbro Edlund
          kommer från Stockholm
          Är 80 år och har inga barn
          arbetar som Byggarbetare
          intresserad av krig
          har vitbubbligt hår och grå/svartmelerade ögon
          älskar hårdrock med Fredrik Svahn

Redigerat av netaave: 08-03-2008, 18:30

--------------------

Citera
          stennie
          Inlägg 08-03-2008, 21:34
          Länk hit: #87

Medlem
          Antal inlägg: 2 325
          Medlem nr: 1 786

Här är "reglerna":

Förnamn = mellannamn
          Efternamn = närmaste grannes efternamn
          Hemstad = senaste bussbesöket
          Ålder = pappas ålder
          Yrke = farfars yrke
          Intressen = det du avskyr
          Du har lika många barn som du har tatueringar
          Hårfärg = tröjans färg
          Ögonfärg = byxans färg
          Musiksmak = sånt du inte tål
          Favoritartist = Det du lyssnade på senast

Lite om mig!

Jag heter Stennie Andersson och något som jag har glömt.
          Jag bor på Övre i Trelleborg.
          Jag är 73 år gammal och har jobbat som trädgårdsmästare på ett stort gods på Mön i Danmark.
          Sedan var jag chef på campingen vid Möns klint!
          Det bästa jag vet är att städa och stryka.
          Jag har ett barn som jag är väldigt nöjd med men jag har inte tänkt skaffa fler.
          Mina ögon är camoflage färjade och mitt hår är mörkgrå/svart med strassnitar.
          Min favoritmusik är sån där extrem jazz som låter som alla spelar sin egen låt...
          Favoritartist är CCR

--------------------
          Mvh, Stennie!

Pågår!

Citera
          Chamomille
          Inlägg 08-03-2008, 22:30
          Länk hit: #88

Medlem
          Antal inlägg: 10 013
          Medlem nr: 11 250

CITAT (stennie @ 08-03-2008, 21:34) *
          Här är "reglerna":

Förnamn = mellannamn
          Ålder = pappas ålder
          Yrke = farfars yrke
          Hårfärg = tröjans färg
          Ögonfärg = byxans färg
          Lite om mig!

Jag heter Stennie Andersson och något som jag har glömt.
          Jag bor på Övre i Trelleborg.
          Jag är 73 år gammal och har jobbat som trädgårdsmästare på ett stort gods på Mön i Danmark.
          Sedan var jag chef på campingen vid Möns klint!
          Det bästa jag vet är att städa och stryka.
          Jag har ett barn som jag är väldigt nöjd med men jag har inte tänkt skaffa fler.
          Mina ögon är camoflage färjade och mitt hår är mörkgrå/svart med strassnitar.
          Min favoritmusik är sån där extrem jazz som låter som alla spelar sin egen låt...
          Favoritartist är CCR

a0a.gif

--------------------
          Camilla zon 2-3

Ett gott skratt förlänger munnen.

Citera
          Biggan_
          Inlägg 08-03-2008, 23:02
          Länk hit: #89

Medlem
          Antal inlägg: 35 147
          Medlem nr: 5 447

Förnamn = mellannamn
          Ålder = pappas ålder
          Yrke = farfars yrke
          Hårfärg = tröjans färg
          Ögonfärg = byxans färg

Mitt namn är Inger Svensson och jag bor i Lund. Jag är 86 år och har haft ett eget litet lantbruk.
          Mitt stora intresse är att torka spyor.
          Några barn har det inte blivit av att jag skaffat mej, mest för att jag är rädd för det lär göra väldigt ont men också därför att dom inte blir så snygga på ålderns höst.
          Min hårfärg är zigzackmönstrat i vitt, ljusgrått, mörkgrått och mintgrönt och mina ögon är denimblå.
          Min favoritmusik är opera, allra bäst är när en bastant tanta står och ylar som om hon hade världens magknip.
          Min favoritartist är Elton John.

--------------------
          Biggan
          Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom.
          Eyvind Johnson

Citera
          Gillan
          Inlägg 09-03-2008, 07:36
          Länk hit: #90

Medlem
          Antal inlägg: 7 413
          Medlem nr: 6 203

Hej! Kul att vi äntligen kommer så långt att vi presenterar oss för varandra.

Jag heter Wanda och så nåt konstigt i efternamn som jag inte klarar av att stava till.

Vart jag bor? Hjälp! Det minns jag knappt längre. Men jag är säker på att det ligger någonstans mellan Amsterdam och Stockholm.

Jag är 76 år gammal och har varit konstnär hela mitt liv.

Jag är väldigt intresserad av rasism, förtryck och förutfattade meningar. Det riktigt kliar i mig när jag får schansen att utöva nåt av det.

Barn har jag inte lyckats skaffa mig då jag inte ärvt några såna talanger. Jag försökte rita upp några en gång i begynnelsens tidevarv, men det gick inge bra. Kunde ju inte låta dem se ut hur som helst heller.

Jag har mörkblått hår och helt färglösa ögon, kallas det för albinofärgat tro?

Jag älskar dansbandsmusik och vrider upp radion på högsta volym när de spelar det. Jag har desssutom så kort minne att jag inte kommer ihåg vilka mina favoriter är.

--------------------
          F.d. ev. geni som numer dessutom...........är rökfri /Gillan,zon 3-4
          De enda som aldrig misslyckas är de som aldrig försöker!

Citera
          ylvahi
          Inlägg 09-03-2008, 08:59
          Länk hit: #91

Medlem
          Antal inlägg: 1 870
          Medlem nr: 10 191

Jag heter Margareta Eriksson-Östrand och är 71 år.

Jag bor i gävle, där jag har två lägenheter, det beror på hur långt jag orkar gå när jag ska gå hem.
          Lova att inte skvallra, men det är jag som tänder på bocken varje jul. Men sist gick det ju inte -cry-.gif för mycket impregnering.

Jag har arbetat på Skoglund o Olsson eller var det tobaksmonopolet. Minnet sviker lite emellanåt.

Pedofiler och klimpsoppa är det bästa jag vet.

Jag har inga barn ännu men det är aldrig försent att skaffa.

Jag har svart hår med två fär´gade vita V i bakhuvet och ögonen är ljusgrå.

Tänk en stor orkester med säckpipeblås. Jag ryser av välbehag bara av tanken.

Min favoritartist just nu är Thore Skogman.

det var lite om mej det.

--------------------

Citera
          Grå
          Inlägg 09-03-2008, 10:10
          Länk hit: #92

Medlem
          Antal inlägg: 2 648
          Medlem nr: 11 526

Tjena!

Mitt namn är Kristina Andersson och mitt hjärta slår för Vadstena. Jag är en 73-årig jeanstjej (snygg för min ålder måste jag säga..!) och eftersom staten snodde mig på mina pensionspengar jobbar jag som taxichaufför.
          Min fritid är fylld av utförsåkning och charterresor till soliga semesterorter och kvällarna tillbringar jag gärna med händerna i diskbaljan!
          Jag har två barn, en färgglad som mest påminner om en seriefigur och en kolsvart som har taggarna utåt, så att säga.
          Jag har grafitgrått hår, lite modernt ulligt och vargpälsaktigt sådär och jeansblå ögon med några stråk av falu rödfärg.
          I bilen lyssnar jag gärna på Britney Spears och liknande och sjunger med för att roa mina kunder, på senare tid har jag dock haft lite dåligt med körningar, men jag är säker på att det är övergående.
          När jag väljer att faktiskt köpa en skiva så köper jag gärna Aerosmith - musikaliska genier i mina öron!

Tack för mej, hej.

Citera
          Rapchic
          Inlägg 09-03-2008, 13:54
          Länk hit: #93

Medlem
          Antal inlägg: 1 884
          Medlem nr: 7 335

tja jag heter Ida Danielsson och bor i umeå jag är 45 år och är asfaltsläggare och skogsarbetare
          jag gillar småprat, mode, skitsnack etc jag har inga barn och svart hår och svarta byxor jag lyssnar på speed metal och dansband
          och favvoartisten är eminem

typ

--------------------
          If you don't think you can defeat your opponent because your short, just remember, paper cuts hurt too.

Citera
          Anki V
          Inlägg 09-03-2008, 14:40
          Länk hit: #94

Medlem
          Antal inlägg: 3 767
          Medlem nr: 5 714

Jag heter Nilsson, bara Nilsson något förnamn fick jag aldrig.
          Jag bor på Sundsvalls sjukhus vilket jag tycker är praktiskt i många hänseenden.

Jag är 75 år gammal och driver ett litet häståkeri i Ånge. Nu när det talas så mycket om miljön så är jag verkligen nöjd med mitt yrkesval.

Mitt största intresse här i livet är att baka, helst då småkakor och ser fram emot julen när jag får riktigt frossa i kakbak……minst 7 sorter blir det. Jag har inga barn men när jag ser den yngre generationens vackra välgjorda ungar så blir jag ibland riktigt sugen Men vid min ålder känns det som om det vore för sent, skaffa barn skulle man ha gjort långt tidigare.

Mitt hår är mossgrönt och ögonen urblekt jeansblå. Med åren så har ögonlocken tyvärr blivit mer och mer ”hängande” men det lär det finnas operationer som kan åtgärda sån´t.

När jag vill koppla av så lyssnar jag med förtjusning på Christer Sjögren. Hans röst påminner mig om när han kärleksfullt och lite flirtigt ser mig djupt in i ögonen via TV-rutan. Det går rysningar av välbehag genom hela mig.

Vem min favoritartist är kommer jag faktiskt inte ihåg.

/Anki

--------------------
          Rosor är alltid rosor om än i spruckna krus
          Zon 4-5
          Stolt odlare av Blå bergvallmo! ;)

"Vem har sagt att man måste äta hemma i sitt kök?"/Lady Hamilton

Citera
          skogstroll
          Inlägg 09-03-2008, 15:31
          Länk hit: #95

Medlem
          Antal inlägg: 8 486
          Medlem nr: 9 409

Ja Christer Sjögren är en riktig toppenkille! Ä vadå skaffa barn kan man väl göra när som helst (även som kvinna)... flirting.gif Är lite avis på din hårfärg!

Redigerat av skogstroll: 09-03-2008, 15:32

--------------------
          Zon 1
          Simrishamn

Citera
          Betty
          Inlägg 09-03-2008, 16:52
          Länk hit: #96

Medlem
          Antal inlägg: 14 536
          Medlem nr: 14

Vilken kul tråd, jag har ömsom fnissat och garvat mig igenom alla fem sidorna! tummenupp.gif

Känner att jag får väl presentera mig lite närmare jag med, jag har ju trots allt varit med här ett tag...
          Jag heter Helena Lundmark och jag bor mitt i centrala Luleå. Jag fyllde 88 för sju år sen, sen slutade jag fylla år, födelsedagar är överskattade enligt min mening. Jag arbetar som skomakare på dagarna och på min fritid ägnar jag mig helst åt fönstertvätt, slalomåkning och nära studier av småkryp, typ spindlar, myror och tusenfotingar.
          Funderade lite på att skaffa barn när jag var i tonåren men det blev aldrig av, mest beroende på att det inte fanns nånstans i den här stan nåt lämpligt ställe att göra dem på... och så blir de ju så fula med åren, så jag är glad att jag inte åkte iväg och skaffade några nån annanstans heller.
          Jag har blekt turkosfärgat hår, ganska snygg nyans faktiskt och mina ögon är korpsvarta. När jag lyssnar på musik väljer jag helst svensk dansbandsmusik, country&western eller sån där modernt obegripligt improviserat gnissel, kommer inte ihåg vad den musiktypen heter.
          Favoritartisten just nu är dock Missy Elliot.
          Tjingeling!

Redigerat av Betty: 09-03-2008, 17:28

--------------------
          Norrbottenskusten zon 5-6

Citera
          Floppy
          Inlägg 09-03-2008, 17:45
          Länk hit: #97

Medlem
          Antal inlägg: 1 730
          Medlem nr: 5 838

Jag heter Carolina Elisabeth Vanja Holmberg och jag bor i centrala Hudiksvall...tror jag...det var så länge sedan jag var hemma...så jag har inte så stor koll men jag tror att det var dit jag flyttade telefonnumret iaf...

...jag skulle snart fylla 58 vårar och jag vet inte riktigt vad jag jobbar med...säkert nått viktigt men det struntar jag i...

...jag formligen ÄLSKAR att städa, diska och plocka upp efter andra...jag glömde ju...jag älskar ju också att passa upp andra och att städa toaletter...förstå...stoppa ner handen i toaletten och vispa omkring och känna den trevliga doften av gammal urin...mmmm det är mumma det...

...jag har ett barn som är så där ca 10-12 år gammal...ser ut som en pingvin...kan tänka mig att skaffa en till liten en som ska formas till att se ut som en liten humla...surra bara lite grann så där lagom mycket...
          ...jag har färgat håret marinblått med en lite stänk av en vit rund logga framme i luggen...ögonfärgen är kolsvart...jag älskar opera där man inte hör vad de sjunger och lika är väl med den där tunga hårdrocken som man heller inte hör vad de sjunger...men den absoluta favvoartisten är ju ändå Lars Winnerbäck...

Ja ha det var lite om mig...

Redigerat av Floppy: 09-03-2008, 17:50

--------------------
          Kladdar och kletar i zon 4

Citera
          Blomstertanten
          Inlägg 09-03-2008, 17:55
          Länk hit: #98

Medlem
          Antal inlägg: 5 380
          Medlem nr: 2 004

Jag fick aldrig något förnamn så alla brukar kalla mej för enbart Gustavson.Bor i en hållplatskur på Södra Grevrosengatan, granne med sjukhuset vilket är väldigt praktiskt om man skulle bli sjuk. Men eftersom jag avled för ungefär 8 år sedan så slipper jag förhoppningsvis gå dit !
          Jag är klensmed med egen smedja i Danmark , lite långt till jobbet kanske , men har vant mej. Jag skor hästar, smider grindar, lyktor , trappräcken mmm.
          Mitt största intresse är havregrynsgröt , är en ivrig samlare. Jag kan sitta hur länge som helst och bara titta på gröten ! biggrin.gif Blir så lycklig då !
          Jag har inga barn och har aldrig ens funderat på att skaffa mej några ! De är fula , dyra och gör ont att skaffa sig ! Och tänk om man ångrar sig sen, då är det vansinnigt dyrt att få dom borttagna på sjukhuset ! Fast jag slipper ju dyra och långa resor , så jag kommer ju lite billigare undan. Men ju mer jag tänker på det ju säkrare blir jag att jag aldrig vill ha några barn !!!
          Mitt hår har med åren blivit grått med klarblåa smala ränder och på vänster sida (min vänstra alltså) är det en blårandig svamp och en fågel. Och ögonen är helvita med några rödbetsfläckar , funderar på att färga dom i någon annan färg. Kan man göra det i tvättmaskinen tro ?
          Jag älskar House och Hipphop och min favoritartist är Exquisit Debonair, även kallad Bonnie. Det är verkligen riv i henne ! Jag kan nog ordna en autograf (till ett billigt pris) om någon är intresserad flirting.gif

Redigerat av Blomstertanten: 09-03-2008, 17:56

--------------------
          Glanshammar Närke Zon 3

Av var och en efter förmåga, åt var och en efter behov

Vår vision är självklar och enkel, och samtidigt helt omvälvande. Den är allas lika värde och allas frihet. Vi kan inte drömma om, inte arbeta för, något mindre. Därför är vi socialister och feminister.

Citera
          yla
          Inlägg 09-03-2008, 20:03
          Länk hit: #99

Medlem
          Antal inlägg: 5 649
          Medlem nr: 208

nu när jag lärt känna alla er o det har varit riktigt roligt ska jag säga
          så ska jag berätta för er vem jag är
          ja förstås nåt förnamn har jag aldrig fått o efternamnet vet jag inte för jag har inte kollat

fniss jag tror jag bor i stockholm på söder fast de va för säkert femton år sedan
          o det är ju inte så konstigt då jag dog ungefär då vid 75 års ålder

jag var skomakare i eget skomakeri på söder i stockholm o jag har som intressea att gå omkring o krossa glas över allt där jag kommer åt speciellt där hundar ska pinka de tycker jag e oerhört kul jaa ossså kasta skräp överallt,,skojj är de o då jag pratar skriker jag o flamsar så alla ska höra mej för de gillar jag jättemycket

jag har två barn faktiskt det ena är nog ca tjugifem år gammalt o ser jättefint ut ännu så det så

det andra barnet gjorde min svärson o jag tillsammans för treveckor sedan jag stog för iden o han gjorde grovjobbet angel_not.gif hihi det barnet är jag verkligen jätteglad för,må ni tro,man blir aldrig för gammal

svart hår o svarta ögon har jag

exprimentell jazz det diggar jag massor det är såååå himla lugnande
          metallica är min favorit artist

sådärja nu känner ni mej också,, w00t.gif

--------------------
          lev idag imorrn kan de vara försent
          min hemsida
          yla oldwolfie

Citera
          Gaia
          Inlägg 09-03-2008, 20:04
          Länk hit: #100

Medlem
          Antal inlägg: 69
          Medlem nr: 7 796

Jag heter Lillemor Berg och har ingen aning om var jag bor. Jag steg på bussen för många år sedan men tappade bort mig och minns inte var hållplatsen låg. Det kanske inte är så konstigt, eftersom jag är 87 bast och halvdement skohandlare från Västergötland.
          Jag älskar all form av idrottrapportering. Så fort det är sport på radion skruvar jag upp volymen till max och får nästan orgasm på kuppen. Har jag glömt köpa batterier till radion får jag njuta av andra glädjeämnen, som t ex att göra några hundra sit-ups, jogga runt byn med tidtagarur och slå personliga rekord, banka ner några bögar och skälla ut några osnutna ungar.
          Barn har jag inte ett enda, tack och lov. Skulle försöka radera dom med laser om jag hade några. På dom bara.
          Mitt hår har någon slags svagt kanelbrun färg, och mina ögon är distinkt gräsgröna med gråa kanter.
          Jag älskar Kalle Jularbo-inspirerad dragspelsmusik och Christer Sjögren får mig att digga loss fullständigt. Min favvomusik är Youssou N'Dour....fast han går ju inte upp mot Christer!

--------------------
          Påtar i växtzon 4

Citera

6 sidor V  « < 3 4 5 6 >
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 27-07-2026, 19:48

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon