CITAT (rahmat2 @ 11-04-2008, 15:23)

Detta är mycket skickligt gjort av dig på min och andra nya medlemmars värdigheters bekostnad, Betty!
Oavsett vad Bettson tycker, just nu, föreslår jag att hon verifierar mina påståenden genom ett möte, där en annan av de av mig betackade medlemmarna är närvarande(förslagsvis nån från Götet).
Önskar att ingen mer skriver här. Och Bettson vill jag be om en PM-kontakt!
Skulle inte falla mig in att träffa dig. Du har kallat mig för översittares stödtrupper enbart på det faktum att jag inte höll med dig. Du har inte fått några hårda ord från min sida innan det. Enbart ditt dåliga beteende kan vara nog för att ifrågasätta om du verkligen är den du utger dig för att vara.
Hur var det nu,
översittares stödtrupper, dig behandlar jag som luft. Du har kallat andra för
högerextremister, godsägarpatroner och en del annat.Min PM-låda är inte låst men jag skall kanske göra det när det gäller dig. Jag har nämligen inte fått hatmail sedan Fru Afrodites framfart och jag vill inte ha några nya.
Kan du kalla mig för översittares stödtrupper offentligt så kan det säker vara en hel del annat i PM och det betackar jag mig för.
Lär dig i stället att inte förolämpa folk hur som helst och om du nu råkat bära dig illa år så bör du be om ursäkt.
Jag tänker definitivt inte kosta på mig några tusenlappar på att resa till dig för att du skall känna dig upprättad. Vill inte ha med dig att göra så länge du inte ber de du förolämpat om ursäkt.
Hela den här tråden har du diskuterat fel ämne. Du anklagar alla som är misstänksamma mot internet-troll och framställer dessa som bovarna.
De riktiga bovarna i de sammanhangen, är de som kör med dubbla identiteter och ger upphov till denna misstänksamhet. Hoppa på dessa i stället.
För övrigt vad är det som säger att det är så synd om att du blivit ifrågasatt om du finns.
Det har tydligen jag också vad jag har sett. so what!